Lasītājs: kāpēc Rīgā ir «sastrēgumi»? (+ foto) 97

 
4.oktobris 2006 10:01

Šoreiz raksts par nejēdzībām, ko izdara paši autovadītāji. Jau vairāk nekā mēnesi Akmeņu un Mūkusalas ielu krustojums ir kļuvis diezgan neizbraucams rīta stundās...

Kaut gan tur netiek veikti nekādi remontdarbi, automašīnu rinda uz Mūkusalas ielas no rīta ir vismaz 20 minūšu garumā.

Šoreiz neizturēju un uzņēmu pāris fotogrāfijas ar vaininiekiem, kas arī izraisa šo sastrēgumu.







Biedri autovadītāji - neesiet āži un neveidojiet sastrēgumus apzināti, nedz Jūs nedz citi no tā neko neiegūs!

Edux, iAuto lasītājsRedaktora piebilde: arī mums tur gandrīz katru rītu iznākt veikt maršrutu uz Radisson SAS viesnīcas pusi. Vaina ir vadītājos, kas izgriežoties no Akmeņu ielas, nostājas otrajā joslā un gaida, kad viņus kāds ielaidīs joslā, kas iet uz tiltu. Pa to laiku aiz šāda gaidītāja sastājas rinda ar tiem, kas vēlas braukt taisni (zem tilta) - Radisson SAS virzienā. Varbūt policistu klātbūtne te kaut ko varētu palīdzēt? Vismaz vadītāji nelīstu krustojumā, ja skaidri redzams, ka no tā ārā netiks...



Uzzīmēju arī karti: zaļie auto stāv rindā uz Akmens tiltu. Sarkanie ir tie, kas mēģina iespraukties pirmajā joslā, lai arī tiktu uz Akmens tiltu. Savukārt vislielākie cietēji ir zilie, kas netiek uz Radisson pusi (zem tilta), jo sarkanie ir nobloķējuši ceļu. Risinājums? Iecietība no pārējo vadītāju puses - var tak ielaist rindā tos sarkanos, ja redzams, ka aiz šiem sastrēgums veidojas.


 
Visi komentāri
 
212904. viesis 4.oktobris 2006 10:06
1 3 Atbildēt

"..vislielākie cietēji ir zilie, kas netiek uz Radisson pusi.." Nabaga minoritaates, nelauj iet gajienaa un apbizho arii sastregumos :D

Bet vispaar - pats braucu nagljakaa, jo citadi uz priekshu taa lieta nekust. Un ziniet sastregumu pec noteikumiem veicu 40-45 no punkta A-B, bet nagljakaa - maximums 25 min :) Taa kaa ir starpiba :)

212905. viesis 4.oktobris 2006 10:08
0 0 Atbildēt

un kā tad savādāk lai viņi tiek tajā joslā,a?

Redaktors 4.oktobris 2006 10:10
0 0 Atbildēt

Ja zini, ka nevari tikt joslā, tad izvēlies citu maršrutu!

212907. viesis 4.oktobris 2006 10:10
0 0 Atbildēt

212904. viesis 04.10.2006 10:06

-----------

U meņa hren proskočiš - ja 20 let za ruļom. :)

212908. viesis 4.oktobris 2006 10:10
0 0 Atbildēt

Lūk!

Tā tiešām ir reāla problēma!

Bet kur ir atrisinājuma variants?

Katrs pilsonis ir tiesīgs iesniegt priekšlikumus attiecīgajās instancēs ar problēmas risinājuma variantu (-iem).

212909. viesis 4.oktobris 2006 10:12
2 0 Atbildēt

Perfekta situācijas ilustrācija.

Šorīt beidzot sita tā stunda kad uz Bauskas šosejas, kur ir krustojums ar Baložiem bija policija (veselas 3.ekipāžas) un ņēma ciet visus kas jau mēnešus divus taisa "bezpriģelu" tajā ceļa posmā, kas ir: 2km garu sastrēgumu apdzen no abām dvām pusēm, jeb vienas joslas vietā taisa 3. Tajā brīdī tur bija noštopētas kādas piecas, sešas mašīnas.

212912. viesis 4.oktobris 2006 10:13
0 0 Atbildēt

probleema i ieksh taa ka tauta lien krustojumaa kaut arii labi redz ka nevarees atstaat krustojuma robezju liidz briidim kad iedegsies sarkanais...

a Redam: PN :D kas tad tas par ieteikumu :?

212913. viesis 4.oktobris 2006 10:14
2 0 Atbildēt

Redaktora ieteikums "Ja zini, ka nevari tikt joslā, tad izvēlies citu maršrutu!" ir vienkārši super!!! Ja tie zaļie iebrauc krustojumā, redzot, ka tur arī paliks un tādejādi traucēs sarkanajiem iebraukt krustojumā, tad vainīgie izrādās ir sarkanie un viņiem jāizvēlas cits maršruts...

Redaktors 4.oktobris 2006 10:18
1 0 Atbildēt

Nu uz tilta var uzbraukt arī pa Valguma ielu! Ja cilvēks skaidri saprot, ka būs jāspraucas krustojumā, pēc tam jākļaņčī, lai viņu ielaistu pirmajā joslā - varbūt tomēr braukt pa Valguma ielu?

212916. viesis 4.oktobris 2006 10:22
0 0 Atbildēt

Red: pats tur brauc un zini peec kaa izskataas Valguma iela ;)

peec riitu pieredzes varu teikt ka mazaak probleemas un stipri aatraak i tikt no Muukusalas ielas uz Centru pa salu tiltu...

212918. viesis 4.oktobris 2006 10:35
0 0 Atbildēt

212907. viesis, znaju takix, djada za rulom vazika, tormozit i nernicit...

212919. viesis 4.oktobris 2006 10:36
0 0 Atbildēt

Dažreiz sanāk tur iebraukt no akmeņu ielas. Zinot to problēmu tiešām cenšos šo maršrutu neizmantot, bet dažreiz sanāk. Nav taisnīgi vainu velt tikai uz tiem, kas brauc no akmeņu ielas, jo no mūkusalas ielas brauciešie vienmēr ir aizņēmuši visu krustojumu tādā veidā truacējo tajā iebraukt pat vienai mašīnai no akmeņu ielas (nemaz nerunājot par vairākām). Ko tad darīt? Bezgalīgi ilgi stāvēt pie zaļā un gaidīt?!

Redaktors gan pārcentās?!?! Varbūt vajag izvēlēties citu maršrutu tiem, kuri brauc pa mūkusalas ielu, ko??

Redaktors 4.oktobris 2006 10:38
0 0 Atbildēt

Tie, kas brauc uz Akmens tiltu pa šādu maršrutu, neizmantojot Valguma ielu rīkojas līdzīgi tiem, kas, lai tiktu Abrenes ielā no Lāčplēša ielas, pabrauc 20m uz priekšu un mēģina apgriezties - tur tas ir atļauts... tikai aizņems ļoooti daudz laika un aiz tā sastāsies tāāāāāds sastrēgums....

212922. viesis 4.oktobris 2006 10:42
1 0 Atbildēt

Risinājums manā skatījumā būtu "braukšanas kultūra"... te Latvijā kaut kā daudziem pieklibo tā lieta...

Arī kāds policists 2x nedēļā tajā krustojumā noderētu, lai nopelna valsts budžetam.

Nesen vēl vienu redzēju uz tilta uzbrauktuves, paslēpies bija un ķēra tos, kas otro joslu taisīja. tajā dienā arī bija miers visā krustojumā.

Es pats arī esmu agresīvais līdējs, bet ir taču jāzin robežas, it īpaši jau ja traucē citiem.

Tajā trešajā bildē pat viens ķeneris mēģināja braukt man virsū, lai tikai tiktu joslā. Nu kur kultūra!

212923. viesis 4.oktobris 2006 10:42
0 0 Atbildēt

Esi kādreiz braucis pa Akmens ielu no rīta?! Dažreiz tur ir tāda situācija, ka sastrēgums stāv tālu pāri dzelzceļa tilta pārvadam lai nogriestos uz Valgumai ielu. Sabrauc smagie, daži neizlēmīgi vadītāji un vēl piedevām Valguma iela ir pilna. Tādās reizēs nekas cits neatliek, kā braukt tai rindai garām un izgriesties uz Mūkusalas ielu.

212924. viesis 4.oktobris 2006 10:43
0 0 Atbildēt

es vakar braucu 2h no pārdaugavas uz klijānu ielu.

Četras avārijas , vadītāji auto tur un gaida policiju.

nekādu smago crashu nav.

Vai nevarētu juridiski sakārtot lai vadītāji paši var

atzīmēt kur auto stāvēja un stumt viņus malā lai

netraucētu pārējiem ?

Protam saskaņotos neviens negrib pildīt apdrošinātāju

šmaukšanās dēļ.

P.S. Paulig pid@#si , ar savu nenoņemamo reklāmu, ir

jābūt tomēr kādai mēra sajūtai.

212925. viesis 4.oktobris 2006 10:43
0 0 Atbildēt

viena maza piebildiite - a kaa lai tie ZALJIE auto savaadaak tiek rindaa kas uz tiltu staav ??? savaadaak jau neviens (nu labaakajaa gadiijumaa 1 no 100) vinju tur tajaa joslaa nepalaidiis.... ibio. koks ar diviem galiem.

212926. viesis 4.oktobris 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Bļāviens, nu gan Redaktoram filozofija..... Tad jau var teikt, ka tie kuri brauc pa Mūkusalas ielu lai tiktu pāri akmens tiltam un neizmanto Salu tiltu arī rīkojas līdzīgi!

212927. viesis 4.oktobris 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Izvēlēties citu maršrutu nav pareizais ieteikums, driizaak ir jaaveeršas pie tiem zaļajiem plānprātiņiem, kas ar izboliitaam aciim iekrampējušies stuurē nespeej padomaat loģiski un ielaist tos nabaga sarkanos rindā, un nedomāju, ka tas ir uzskatāms par kļančīšanu.

Un, jā, redaktor, ko tu iesaki tiem cilvēkiem, kas nezin par taadu Valguma ielu? tjipa iebraucējiem un tamliidziigiem???

Redaktors 4.oktobris 2006 10:47
0 0 Atbildēt

Man Salu tilts neder, ja jābrauc uz Daugavgrīvas ielu.

212929. viesis 4.oktobris 2006 10:48
1 0 Atbildēt

Es tā abstrakti vispārējos vilcienos un ar cerību, ka kāds ceļu arhitekts palasīs.. kā būtu, ja to placi, kas ir uzreiz aiz dzelzceļa tilta virzienā uz Akmens tilta pusi, un tālāk to vidējo zaļo zonu vienkārši samazinātu un nonestu nost, tā atvēlot vietu papildus joslai autiņiem, kas brauc zem Akmens tilta? Pie reizes varētu aizliegt jebkādu apgriešanos tajā vietā. Tā vietā uztaisīt lielu krustojumu, kurā no Mūkusalas ielas puses ir luksofora papildsekcija, lai nogrieztos pa kreisi. Vēl varēja nedaudz samazināt zemi, kas domāta bibliotēkas celtniecībai un Valguma ielu paplašināt par vienu joslu - divas pa kreisi vai taisni, viena pa labi uz Akmens tiltu. Un vispār - Zemgales tilts - MUSTHAVE!

212930. viesis 4.oktobris 2006 10:48
0 0 Atbildēt

raksts gavno!

bet viss tas tilta pievedceļu komplekss ir viens liels zipdec! Tur prasās nopietna reorganizācija ar luksoforiem, papildjoslām un tikai tā varēs likvidēt pudeles kaklus

212931. viesis 4.oktobris 2006 10:49
0 0 Atbildēt

Redaktor, shoreiz tu paarak egoistiski domaa tikai par sevi... tas nenoziimee ka es 100% atbalstu ieliiishanu kreisajaa joslaa un korka veidoshanu kaa taadu, bet, diemzheel, dotajaa situaacijaa citu risinaajumu nav... taadi mums tie vadiitaaji ieksh LV ir.... nekaads savstarpeejas cienjas, kultuuras un sapratnes par droshu un pareizu braukshanu. ka tik savu pakalju atraak paarvitot no punkta A un punktu B :D :D :D

Redaktors 4.oktobris 2006 10:51
0 0 Atbildēt

Vispār es ne tik ļoti uzsvēru maršruta maiņu - galvenā problēma ir vadītāju stulbums - "es viņu sev priekšā nelaidīšu"...

212933. viesis 4.oktobris 2006 10:56
0 0 Atbildēt

Nu re, arī Tu beidzot saprati daļu no problēmas:) Citādi raksta doma ir, ka sarkanie ir vienīgie vainīgie.

212934. viesis 4.oktobris 2006 11:02
0 0 Atbildēt

to autors

visticamaakais ka lielaakaa dalja zilo brauc pa to joslu lai veelaak mainiitu kraasu uz sarkanu un iesprauktos starp zaljajiem! :)

212935. viesis 4.oktobris 2006 11:02
0 0 Atbildēt

bljin : lielaakaa probleema i tas ka neredz taalaak par kapota malu un lien JAU TAA pilnaa krustojumaa...

veseliigi tajaa krustaa no riita 2us polichus nolikt.. kas varbuut autoskolas vietaa iemaaciitu kur kas un kaa jaaieveero shkjeersojot krustojumu ...

212936. viesis 4.oktobris 2006 11:03
0 0 Atbildēt

Kā jau Kindzulis rakstīja, tur problēmu rada nevis tie, kas grib paŗkārtoties no kreisās joslas uz labo, bet gan tie, kas brauc pa Mūkusalas ielu un neņem vērā luksofora signālu. Iedegoties sarkanajai gaismai lielākā daļa, īpaši sabtransports, turpina braukt tālāk, tādējādi apstājoties krustojumā, kas attiecīgi traucē jeb pareizāk sakot - padara neiespējamu no Akmens ielas braucošo automašīnu nokļūšanu Mūkusalas ielas labajā joslā.

No savas pieredzes varu teikt, ka, iesaistoties šajā konkrētajā satiksmes haosā, tik un tā sanāk ātrāk nokļūt uz Akmens tilta nekā stāvot garajā rindā uz Valguma ielas, kur starp citu, arī ir pilns ar "inteliģentiem", kas veic labo pagrieziena manevru no kreisās joslas.

Tādos gadījumos es vienkāršo cenšos minētos "īnteliģentus" vienkārši izspiest ārā no joslas, lai paleik uz tramvaja sliedēm, un kustību turpinu lēnām, naļaujot aizmugurējai mašīnai atstāt distanci, lai tai varētu iespraukties priekšā.

212937. viesis 4.oktobris 2006 11:08
0 0 Atbildēt

Probleema ir taa, ka Riga nav domaata taadam auto skaitam! Tagad jau gandriz vairs nekur nevar normali Riga aizbraukt... Kaa sacit jasaka par savu dir...u augstaak neuzleksi:)!

212945. viesis 4.oktobris 2006 11:25
0 0 Atbildēt

Ja jau Rīga nav domāta tik lielam auto skaitam, tad vienīgā iespēja ir attīstīt sabiedrisko transportu.

212947. viesis 4.oktobris 2006 11:27
0 0 Atbildēt

Kad ūsainā daiļuve sāk būvēt sapņu bibliotēku, tad būs sastrēgumi, tagad ir nieks, nedaudz pacietības, nedaudz pieklājības un viss oki.

212948. viesis 4.oktobris 2006 11:27
0 0 Atbildēt

piebilde par to, ka zalajiem vajadzeetu ielaist sarkanos rindaa ir nevietaa. Ja tos, kas pie luksafora vai apgriezsanas vietas lien, bet nu ne tos, kas naglakaa apskrien visu rindu un tad pasaa prieksaa pirms uzbrauktuves prasa pa labi.

Lai jau gaida un redz to rindu, varbuut naakamreiz nemeeginaas saadi izdariities. Ja nebuutu taadu bezkauniigo, tad rindas samazinaatos.

212957. viesis 4.oktobris 2006 11:43
0 0 Atbildēt

Atrisiniet mīklu - kāpēc vēl pirms diviem mēnešiem tur nebija neviens sastrēgums uz tā krustojuma, bet tagad pēkšņi ir?

212959. viesis 4.oktobris 2006 11:46
0 0 Atbildēt

es vienmeer lienu, bet arii citus, kas lien, palaizhu, tachu pa vienam, ne pa desmit

212962. viesis 4.oktobris 2006 11:49
0 1 Atbildēt

Nu patiesiibas ir taadas ka nav neviens nekur jalaizh ieliist, vienkaarshi ir jamaak ieliist un viss.

Ja pietiek praata apbraukt korkji tad arii ir japrot pasham neluudzoties iespraukties priekshaa kada guljavam.

Necienu tos kas aizbrauc visiem garaam un peec tam luudzzas lai ielaizht tipo pirmo reizi te braucu un nezinaaju ka taa sanaaks.

212963. viesis 4.oktobris 2006 11:49
0 0 Atbildēt

Redzu risinaajumu:

1. paaugstinaat akciizi degvielai un transporta nodevas autinjiem;

2. visur, kur divas joslas un vairaak, vienu atdot sabiedriskajam,

3. iepirkt papildus sabiedrisko, biezhaakus un taisnaakus reisus - no nomales uz centru pa taisno, nevis caur citu nomali

212968. viesis 4.oktobris 2006 11:54
0 0 Atbildēt

a kāpēc zilie nevar braukt pa paralēlām ielām dziļāk Pārdaugavā?

212969. viesis 4.oktobris 2006 11:56
0 0 Atbildēt

To: Red - tevi sadzirdēja... šodien tur pat DIVAS patruļas tursējās rīta pusē... un satixme kustējās normāli... ap 09:40...

Secinājums - ja kāds ar rungu piedraud - tiek puslīdz ievēroti noteikumi un sastrēgumi būtiski samazinās. Slēdziens - daļu no sastrēgumiem rada paši autovadītāji...

Shadow

212971. viesis 4.oktobris 2006 11:58
0 0 Atbildēt

ne vienmer var atšķirtzilos no sarkanajiem...

212985. viesis 4.oktobris 2006 12:34
0 0 Atbildēt

Es ar gribeeju teikt, ka zilie iisteniibaa ir sarkanie...

Iisteniibaa izskataas, ka CP lasa Iauto:D:D:D

212991. viesis 4.oktobris 2006 13:07
0 0 Atbildēt

man vislabaak patika fraaz: "vislielaakie cieteeji ir zilie" :P

212993. viesis 4.oktobris 2006 13:13
0 0 Atbildēt

Piekrītu tam, kas teica, ka zaļie brauc pie sarkanās luksofora gaismas, un vainīgi izrādās sarkanie.

Es arī tur braucu, katru rītu, un ja es nestāvētu sarkano vietā, tad stāvētu krustojumā līdz vakaram, tas redaktoram nav ienācis prātā?

Un es arī nesaprotu, ko tajā vietā dara smagie un pat traktori rīta stundās.

Un, jāpiezīmē, ka tiem, kas izbrauc no apgriešanās joslas, vispār nav luksofora, ko viņiem ieteiksiet? Telti uzsliet?

213006. viesis 4.oktobris 2006 14:36
0 0 Atbildēt

Baigo problēmu atraduši, he he :D

213010. viesis 4.oktobris 2006 14:39
0 0 Atbildēt

uz muukusalas ielas prasiitos veelviena apgriezjshanaas vieta.. pirms akmens tilta.. tb tajaa pusee i Diena, MBC un RRB uz kurieni katru riitu dudina vismaz paarsimts auto...

213019. viesis 4.oktobris 2006 15:27
0 0 Atbildēt

njā, Man ar ikdienā tur ir jābrauc cauri, lai tiktu uz darbu gar Radisonu.

Fakts ir tād, ka no Mūkusalas ielas braucošie vienkārsi sabrauc iekšā krustojumā un netiek neviens no valguma ielas puses virsū.

213022. viesis 4.oktobris 2006 16:09
0 0 Atbildēt

redaktor ! es Rīgā iebraucu 1x trijos mēnešos . man tie tevis nosauktie citu ielu nosaukumi neko neizsaka, tā ka braucu kā māku un kur zinu , un ja korķis priekšā es vienkārši nezinu ne tavas valguma, ne akmeņu, ne kaulu ielas, lai apbrauktu to stūmienu. problēma ir citur- visas iebraucošās šoseja satduras pudeles kaklā- nu trijām joslām vienā . skaties kuru virzienu gribi . tālāk trīs tilti , kaut vai prāmi liec pa vidu. tālākj jau jautājums par cilvēku egoismu un nekaunību . taču tās retās reizes pa Rīgu pavandoties, dienas beigās brauci tieši tā pat - nekaunīgi īpaši nesatraucoties par citiem , jo savādāk nav iespējams izbraukāt. Kaut vai stulbā vieta no 13. janv. krusta ar krasta- pāri trambuļa sliedēm uz salu tiltu jāpagriež- tur tak pa diognāli pāri 5 joslām jāpiļī , un parasti no akmens tillta puses arī zaļais iedegas. tā ka tur gāžas straumē mašīnas, un tev jāpaspēj pa vidu pārlīst uz malu. tak lai kāds tur tevi palaistu ! muļķibas , drīzāk bliezīs sānos , neies tak pār savu ego pārkāpt . tā ka min tik grīdā un taisi biezāku buferi ,lai var traucēkļus izstumdīt.

213027. viesis 4.oktobris 2006 16:25
0 0 Atbildēt

Varētu padomāt, ka tie ZAĻIE paši baigi kulturālie, tie Mūkusalas un Akmeņu ielu krustojumā turpina iebraukt pie luksofora sarkanā signāla, neatstājot iespēju SARKANAJIEM normāli iebraukt krustā, tāpēc mums pa naglo arī ir jālien, piedodiet!

213039. viesis 4.oktobris 2006 17:12
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 04.10.2006 10:51

Vispār es ne tik ļoti uzsvēru maršruta maiņu - galvenā problēma ir vadītāju stulbums - "es viņu sev priekšā nelaidīšu"...

Ага, размечтались!

Таже самая ситуация на островном мосту на съезде на кольцо в направлении Бауски. ул. Мукусалас...

Кто-то стоит в пробке по 20-30 минут и ждёт когда подойдёт очередь, а кто-то в наглую лезет и создаёт опасные ситуации. И нафига спрашивается таких козлов пускать??

213041. viesis 4.oktobris 2006 17:47
0 0 Atbildēt

Piekrītu 213039. Es esmu nenormāls, ja stāvu joslā un gaidu, ka tikšu kur man vajag? Viltīgie lien, ar domu un seju - tu esi nenormāls, ja stāvi rindā. Un pēc tam vēl sašūt, ja viņu nelaiž. Man nav grūti palaist, ja palūdz. Taču, ja bezkaunīgi "liek sānā" ar domu "gan jau sabīsies un palaidīs", es nevaru tādus palaist. Esmu tik ilgi nostāvējis, varēšu pagaidīt vēl, kamēr atbrauks negadījuma protokolu sastādīt. :o)

213044. viesis 4.oktobris 2006 18:27
0 0 Atbildēt

Jūs te ņematies, ganat viens otru, bet tā vietā vajag rakstīt uz Rīgas domi (www.riga.lv) vai satiksmes departamentu (www.satdep.lv) un visas dusmas vai ierosinājumus gāzt tur! Lai tacu j@banie tautas kalpi, kuri ir atbildīgi par satiksmi Rīgā risina tās problēmas lai musm visiem nav jastav korķos, vai vismaz mazākos! Citādi taču nu nenotiek nekadi uzlabojumi sajā jomā un vietas, kuras tiek "rekonstruētas" pēc tam izbraukt ir kluvis vēl grūtāk (vot Mūkusalas aplis pirms un pēc Ulmaņa/Vienibas krusta rekonstr.)-tipisks piemērs! A jūs te es tevi nelaidīšu, tu man neparādiji pagriezienu-nu bērnudarzs kaut kads, jomajo! :D

213048. viesis 4.oktobris 2006 18:43
0 0 Atbildēt

tas ka iebrauc krustojumaa veel nedaudz saprotams bet kad peedeejaa mirklii meegjina iespraukties rindaa gan ir galiigi garaam... personiigi censhos taadus indiviidus kas juutaas paaraaki par citiem nelaist... ja iespeejams tad veel pachakareet vinjus...

213055. viesis 4.oktobris 2006 19:54
0 0 Atbildēt

Mērfija likums joslām - pareizā josla virzās vislēnāk. Kāpēc gan pie mums nedarbojas normāls rāvējslēdzējs? Tad viena daļa nelaidēju nebaidītos kļūt par līdējiem.

213061. viesis 4.oktobris 2006 21:29
0 0 Atbildēt

Savu ravejsledzeju vari darbinat uz savu biksuprieksu, man nav nekads pienakums taja piedalities.

212.93.97.132

Nokia6233/2.0 (04.52) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

213062. viesis 4.oktobris 2006 21:30
0 0 Atbildēt

a man po es Rīgā nedzīvo

213065. viesis 4.oktobris 2006 21:46
0 0 Atbildēt

interesanti cik daudz laiks nepieciešams, lai radītu šādu rakstu.... visu cieņu autoram.... Man tālak par foto uzņemšanu nav sanācis tēmu aizbīdīt...

213067. viesis 4.oktobris 2006 22:45
0 0 Atbildēt

Pardaugava ir reals GETO! Un visi sitie "laiz - nelaiz" ir labuda, kamer shleserveidigie eiropas naudu grudis reklamas, kuras sikais izskuj papam krutis, nevis realu un globalu problemu risinasana....

213068. viesis 4.oktobris 2006 22:48
0 0 Atbildēt

Rakstu sacerēt aizņem apmēram 5 min... gandarījums par paveikto - neizmērojams... :)

Godīgi sakot - kaut kur taču vajag izgāst žulti. es nesen vēl braukājos ar LasVegas apkaimi un pabaudīju viņu braukšanas kultūru... nu ziniet, nevienam tur nebija problēmas kustēties nedz korķī nedz lienot vai hvz kādus pigorus taisot, bet nevienam šoferim nenāca prātā ideja kaut kur kavēt satiksmi...

kur vajag, tur rāvējslēdzējs darbojas, kur sastrēgumi tur neviens tev sānā nebrauc... ehh... visi taču esam izglītoti, vai tad tiešām nav nevienam pieklājība apgūta?

213070. viesis 4.oktobris 2006 23:23
0 0 Atbildēt

Veltījums agresīvajiem līdējiem - viens tāds šodien ar Škodu jau zem smagā pie Triangula bastiona palīda. Kaut gan, varētu būt arī aklā zona vainīga.

213083. viesis 5.oktobris 2006 8:55
0 0 Atbildēt

Plamamba WAP [?] 04.10.2006 21:29

Palasi noteikumus.

213084. viesis 5.oktobris 2006 9:08
0 0 Atbildēt

Šorīt LV "cinījamā" CP stāvēja zem Akmens tilta un viņiem bija dziļi po, kas notiek minētajā krustojuma.

P.S. 20min aptuveni 1/3 litra benzīna tiek nokurināta, tā kā nevienam nerūp tas, ka tiek piesārņots gaiss.

213086. viesis 5.oktobris 2006 9:18
0 0 Atbildēt

jap... :// tikko ar gar turieni braucu un priecaajos...

za to pie radisona 5ekipaazjas mashiinaas pampst...

213092. viesis 5.oktobris 2006 9:32
0 0 Atbildēt

Ugu, 9:50 CP stāvēja un ķērra tos kas brauca no Radisos SAS puses, un viņiem bija pie d... par tiem, kas veidoja 2 joslu uz uzbrauktuves uz akmens tilta.

Bilance kamēr es tur izbraucu šorīt (pieskaitītas tikai tās mašīnas kas no Mūkusalas griezās augšā uz tiltu):

2 būvgružu savācējamšīnas

2 kravas mašīnas (labi ka ne fūres)

1 traktors

Pamazām sāku ienīst Rīgas Satiskmi un atkritumu savācējus :D:D:D

213093. viesis 5.oktobris 2006 9:33
0 0 Atbildēt

Sorry labojums iepriekšējam - plkst 8:50

213094. viesis 5.oktobris 2006 9:44
0 0 Atbildēt

Nu traktoriem imho ir nerakstīts likums - ja viņš pa dienu strādā Pārdaugavā, tad pa nakti stāv Juglā vai Mežciemā un otrādi, attiecīgi katru rītu jājoties cauri visai pilsētai uz darbu

213097. viesis 5.oktobris 2006 10:09
0 0 Atbildēt

Redaktora piebildes pēdējais teikums ir visa sāls. Ja normāli strādātu rāvējslēdzēja princips tad neviens nebloķētu tos kas brauc taisni. Tā vietā tie zaļie domā "a vot šito līdēju nelaidīšu, ņefig līst visiem garām" un nemaz nepadomā par to ka lielākā daļa šo "līdēju" reāli ir nupat no šķērsielas pievienojušies plūsmai, nevis apdzen plūsmu pa ātrāko joslu un tad spraucas atpakaļ.

Protams ir arī tādi umņiki kas tā dara. Diemžēl viņiem nav nekādu atpazīšanas zīmju lai nekļūdīgi notiektu kuru ir jālaiž rindā, bet kuru derētu pamazinēt tur kur pats ielīdis.

213098. viesis 5.oktobris 2006 10:17
0 0 Atbildēt

Tikai rāvējslēdzēja princips nevar darboties, jo uz Akmens tiltu nevar nepārtraukti nogriezties :(

213104. viesis 5.oktobris 2006 10:37
0 0 Atbildēt

Sastrēgumus rada tie, kas iebrauc krustojumā nepārliecinājušies, ka tur arī nepaliks. Kad iedegas zaļais šķērsojamai ielai, tie nevar uzsāk kustību, jo nav jau kur! Tā sastrēgums izplatās uz visām pusēm. Īpaši grēko sab.transports, tramvaji, garie autobusi. Vieglais vēl var mēģināt padot atpakaļ vai iegrozīties blakus joslā, ja tā ir brīva!

213109. viesis 5.oktobris 2006 11:12
0 0 Atbildēt

Vislabāk patika teikuma daļa - "vislielākie cietēji ir zilie":))

213115. viesis 5.oktobris 2006 11:59
0 0 Atbildēt

šorīt toč tur braucu

vietā, kur redzams augšējais "sarkanais" stāvēja visiem pazīstama mašīna ar ieslēgtām zilajām migalkām

bija interesanti pavērot kā praktiski visi par "zaļajiem" kļūt gribošie "sarkanie" ieraugot mentozaurus uzreiz kļuva par "zilajiem"

tas gan netraucēja "zaļajiem" izveidot milzīgu rindu jo tilts bija pavisam brīvs

manuprāt tur palīdzētu speciālas uzbrauktuves izveidošana lai no mūkusalas ielas nākošie varētu braukt virsū uz akmens tilta bez apstāšanās un lūrēšanas pa kreisi

213117. viesis 5.oktobris 2006 12:18
0 0 Atbildēt

Nesaskatu buutisku probleemu... vai liist uzreiz vajadziigajaa joslaa vai ieliist pirmajaa un tad gaidiit kameer palaidiis... jo ja man vajag uz to tiltu tad es staavu un gaidu kameer mani kaads ielaidiis!!!

p.s. un seedeet sastreegumaa joprojaam ir labaak kaa atstaat mashiinu aarpus pilseetas un seedeet smirdoshaa sabiedriskajaa!!!

213123. viesis 5.oktobris 2006 12:51
0 0 Atbildēt

Baac,pilniigs p....c...Baigi gudri ir runaat,shiem "zaljajiem"...Ko man dariit,ja esmu katru riitu starp tiem "zilajiem" un "sarkanajiejm"....Es braucu no Vieniibas Gatves puses un gribu tikt uz tiltu pa sho aprakstiito vietu...Nu ta mosh ieteiksiet man kaa mega kulturaalajam vadiitaajam staaveet tajaa krustaa un gaidiit,kad tahaa rindaa kaada briiva vieta paraadiisies ? Da es liidz vakaram tur staaveeshu :) Un jaa - veel jo vairaak,ka tie "zaljie" jau nehera nelaizh tajaa joslaa iekshaa,ja esmu laimiigi uz zaljo signaalu ieliidis tajaa "zilo" joslaa...Iisaak,beidziet te gudri muldeet...Korkji,bija,ir un buus veel lielaaki...Un kameer nesaaks ahuunaako naudu gruust iekshaa paarvadu veidoshanai un satiksmes sakaartoshanai,taapat kaa kameer pie stuureem buus bremzes,idinji,naglie brauceeji un visi paareejie atsaldenji - tikmeer visi seedees tajos korkjos....

213131. viesis 5.oktobris 2006 13:58
0 0 Atbildēt

Ja visivadītāji ievērotu to, ka nedrīkst iebraukt krustojumā, ja nevar to šķērsot pilnībā, tad viss būtu kārtībā, bet kamēr par to reāli nesodīs nekas nemainīsies.

P.S. tīri subjektīvs viedoklis, bet tur visi grib ātrāk, bet sanāk lēnāk.

213135. viesis 5.oktobris 2006 14:27
0 0 Atbildēt

213083. viesis (IeM) 05.10.2006 08:55

Plamamba WAP [?] 04.10.2006 21:29

Palasi noteikumus.

***

ment - vai noteikumos ir teikts, ka jāievēro obligāti rāvējslēdzēja princips????

213139. viesis 5.oktobris 2006 15:13
0 0 Atbildēt

Nedomāju, ka tas ir korekti laist sarkanos - esmu nostāvējis savas min rindā lēni ripojot, kāpēc man būtu jālaiž sarkanais, kas ir apskrējis rindu un vēlas padarīt zaļo kustību vēl lēnāku.

Es gribētu redzēt ievietību no sarkano puses tomēr. Un vispār, kāpēc man piemēram, Volguntes ielas rajonā (īsto nosaukumu nezinu), ir jālaiž šādi džigiti uz spiežoties labajā malā, jo tiem redzi

vajag otro joslu lai apdzītu tos, kas brauc normāli. Bļin, ja man mašīnā ir bērni un šitāds ķēms nesas virsū, tad vienīgā iespēja pēc iespējas tuvāk labajai malai un samazināt ātrumu.

Kur te ir tā iecītība, lai es vēl šitādus naģļakus, kā paši te raksta, laistu sev priekšā - nesanāks.

213144. viesis 5.oktobris 2006 15:48
0 0 Atbildēt

Ja no Mūkusalas puses braucošie auto paši neradītu bezpriģelu, kad no Akmens ielas puses braucošās mašīnas NETIEK labajā joslā, jo tur krustojumā stāv ne pie kā nevainīgie braucēji, kas iebraukuši krustojumā nezinot, vai tiks no tā ārā līdz sarkanajam vai nē, tad viss būtu kārtībā. Atvainojiet, bet tad nekas cits neatliek, kā griezt kreisajā joslā un tad mēģināt spraukties kaut kur iekšā, jo stāvēt un gaidīt neviens negribēs, kā arī nav izslēgta iespējamība, ka kādam aiz muguras tomēr vajag kreiso joslu lai brauktu uz Radisonu. Sūtīt uz Valguma ielu arī ir tas pats, kas sūtīt uz poda, jo tur lai izgrieztos Akmens tilta virzienā nepieciešamas minūtes 10 - 15. Kurš būs tas mudaks, kas gaidīs?

213146. viesis 5.oktobris 2006 15:59
0 0 Atbildēt

Tāpēc vajag CP novietot videonovērošanas kameras un sākt sūtīt paziņojumus. Ja tas netiks plaši izziņots, kamera atpirksies viena rīta laikā.

213147. viesis 5.oktobris 2006 16:00
0 0 Atbildēt

Tāpēc vajag CP novietot videonovērošanas kameras un sākt sūtīt paziņojumus. Ja tas netiks plaši izziņots, kamera atpirksies viena rīta laikā. Un tad sodīs gan vienus, gan otrus.

213149. viesis 5.oktobris 2006 16:21
0 0 Atbildēt

viss ir sikums, bet tur viens subaru ari brauc. respect !

213150. viesis 5.oktobris 2006 16:34
0 0 Atbildēt

offtopiks - par iebraukšanu krustojumā.

Tas ir smalki, pārsvarā cenšos sagaidīt, kad atbrīvosies vieta krustā, lai sāktu braukt pāri un kas notiek. #^%#$, atrodas gudrais, kurš šķērso krustu pa blakus joslu un krustā pārkārtojas manā. Es palieku, kā mūjabelis krustā.

Kāda izvēle? - PO uz visiem un braukt iekšā krustā klapējot ar ausīm uz pārējiem.

Tāda lūk "kuļtura". izdzivošanas skola - ja lamājas, tad labāk po djēlu ;)

213151. viesis 5.oktobris 2006 16:37
0 0 Atbildēt

Glupais tu tak i glups :D

"jo tur krustojumā stāv ne pie kā nevainīgie braucēji, kas iebraukuši krustojumā nezinot, vai tiks no tā ārā līdz sarkanajam vai nē" :D :D :D nevis ne pie kaa nevainiegie bet pilniigaakie aaxti kam jaaiet redze paabaudiit un domaashanas speejas... tas gan nenoziimee ka pa muukusalas shtraasi braucoshie i labaaki ja lien krustaa nezinot ( :D ) vai paguus to pamest...

213161. viesis 5.oktobris 2006 22:24
0 0 Atbildēt

Jā,ir tādi debīliķi,kas nepalaidīs skaidri redzot,ka tam vadītājam ir jānokļūst tajā joslā un ka tā nav "tamborēšanas" situcija no viņ puses.

213164. viesis 5.oktobris 2006 22:42
0 0 Atbildēt

Nevajag celt gaismas pilis,bet tos ļimonu atticināt uz satiksmes sakārtošanu.Vismaz kaut kāds labums būs visiem,bet no tās g-pils tikai izredzētajiem kur pavadīt laiku un pasēdēt kofireņču zālēs.

213194. viesis 6.oktobris 2006 10:29
0 0 Atbildēt

Ir pārāk daudz tādu debiliķlu, kuri palaidīs katru mūdzi, kas lien iekšā no mazākas nozīmes ceļa. Aiz katra šāda "pieklājīgā" veidojas bremzēšanas vilnis. Rezultātā izveidojas sastrēgums tur, kut tādam nav iemesla būt.

213200. viesis 6.oktobris 2006 11:27
0 0 Atbildēt

stulbenji jibio, nevajag vinjus laist, pashi bljed kaa eerglji aizbrauc visai rindai garaam un peec tma lien priekshaa visiem. Lai eit dirst taadi lohi

213213. viesis 6.oktobris 2006 14:58
0 0 Atbildēt

Kindzulis - palasi lūdzu vēlreiz autora tekstu. Ībļi ir tie, kas brauc no Vienības gatves puses (t.i. arī es), a tie, kas brauc no Maukusalas puses ir pareizie un ne pie kā nav vainīgi.

213226. viesis 6.oktobris 2006 17:19
0 0 Atbildēt

;) Glupais: straadaaju turpat blakus.. attieciigi katru dienu uz to krustojumu liidz veemienam atskatos...

lien iekshaa GAN no Muukusalas ielas GAN no Akmens ;) taa ka arii suudus taisa gan zaljie gan sarkanie :D

213248. viesis 7.oktobris 2006 23:02
0 0 Atbildēt

ljoti liidziigs joks un pat veel debiilaaks ir kad parbrauc pa akmens tiltu centra pusee un grib apgriezties... tur arii vienmeer salien priekshaa tai vietai!!!

213262. viesis 9.oktobris 2006 8:46
0 0 Atbildēt

plamamba [?] 05.10.2006 14:27

Priekš tādiem dauņiem nekādi noteikumi neplīdzēs, ja cilvēks nesaprot, kas ir normāla satiksmes kustība ievierojot pieklājības normas.

213273. viesis 9.oktobris 2006 10:01
0 0 Atbildēt

Raksta autoram.. pats tu esi ĀZIS !!! Man bieži vien sanāk braukt no Radisson viesnīcas puses un braukt augšā uz Akmens tiltu... Stāvēt krustojumā un gaidīt, kamēr kāds tevi palaidīs IR BEZCERĪGI !! Atliek vienīgi laisties otrajā rindā un SPIESTIES pirmajā joslā, kas ved uz tiltu..

214501. viesis 18.oktobris 2006 12:21
0 0 Atbildēt

Ja Riga visi brauksim pec likumiem tad veidosies vel lielaki satregumi un tapec katrs brauc ka var.....

215571. viesis 26.oktobris 2006 16:21
0 0 Atbildēt

es gan teiktu, ka pie sastrēgumiem vainojami ir tikai un vienīgi skolnieki, kuri uz Rīgas Centru tiek vizināti ar auto :(

piemēram, šonedēļ, kad visi "atpūšās" no mācībām - uz darbu tieku 20 minūšu laikā, bet pēdējo mēnesi no mājām bij' jābrauc ārā stundu ātrāk...

ne velti ir aktuāls jautājums, kur paliek visi tie auto tūkstoši, kuri cenšas iebraukt Rīgas Centrā rīta stundās

215585. viesis 26.oktobris 2006 18:35
0 0 Atbildēt

Paldies ka pateici, brinos visu nedelu, pat jugla no ritiem nav sastreguma.

212.93.97.132

Nokia6233/2.0 (04.52) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

216492. viesis 5.novembris 2006 13:58
0 0 Atbildēt

jaa un katru riitu ir redzams sis nepraats. man liekas ka no riitiem nav CS noteikumu nevienam! :(

216746. viesis 6.novembris 2006 23:14
0 0 Atbildēt

Linda

To:Glupais [?] 05.10.2006 15:48

Ja no Mūkusalas puses braucošie auto paši neradītu bezpriģelu, kad no Akmens ielas puses braucošās mašīnas NETIEK labajā joslā, jo tur krustojumā stāv ne pie kā nevainīgie braucēji, kas iebraukuši krustojumā nezinot, vai tiks no tā ārā līdz sarkanajam vai nē, tad viss būtu kārtībā. Atvainojiet, bet tad nekas cits neatliek, kā griezt kreisajā joslā un tad mēģināt spraukties kaut kur iekšā, jo stāvēt un gaidīt neviens negribēs, kā arī nav izslēgta iespējamība, ka kādam aiz muguras tomēr vajag kreiso joslu lai brauktu uz Radisonu. Sūtīt uz Valguma ielu arī ir tas pats, kas sūtīt uz poda, jo tur lai izgrieztos Akmens tilta virzienā nepieciešamas minūtes 10 - 15. Kurš būs tas mudaks, kas gaidīs?

IZLASI PATS KO RAKSTI UN TAGAD PADOMAA...LAI NOGRIEZTOS TEV 10 - 15 MIN SKJIET DAUDZ, BET ES TEV VARU PATEIKT, KA TIE, KAS BRAUC NO MUUKUSALAS IELAS STAAV VISMAZ 20 - 25 MIN, LAI VIENKAARSHI AIZBRAUKTU GAR RADISSON ZEM AKMENS TILTA...

218017. viesis 15.novembris 2006 16:04
0 0 Atbildēt

Nezinu kāpēc visā Rīgā. Dzīvoju Torņkalnā un katru rītu izbraucot uz Jelvas ielu, kas ir šīs tēmas līdzvainīga iela, nodomāju: kāda velna pēc ir izlaisti "mācībnieki". Varbūt kāds instruktors var padalīties viedoklī, ko īsti var iemācīt kursantam sastrēgumā? Stundas laikā pārvarēt 2km taisnviziena kustībā? Vai tikai papildināt savas finanses. Domāju, ka manam viedoklim pievienosies vēl daži a/v kam "M" burts uz jumta Ziepniekkalna rajonā izraisa dusmas.

Vilis. Torņkalnā.

218819. viesis 22.novembris 2006 11:49
0 0 Atbildēt

Ljoti daudz zaljie paarveertiisies par sarkanajiem , kuri gribees apbraukt paareejos zaljos un taadeejaadi tikt aatraak...un atkal sastreegums....pie vainas ir "MUUSU" mentalitaate

iAuto 9.oktobris 2016 9:00
0 0 Atbildēt

Tagad tajā vietā ar visu sabiedrisko joslu viss mierīgi!?!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 5

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti