Ford Fiesta - segvārdi un realitāte 8

 
2.augusts 2002 9:56

1975 gads... Vjetnamas karš beidzies... par Spānijas karali kronēts Huans Karlos .... filma "Žokļi" ir iespaidīgākā un viss vairāk skatītā filma šajā gadā ... Lauda iegūst čempiona titulu F1 čempionātā....

Šai laikā arī autopreses slejas pārpildīja informāciju par slepenu, maza auto projektu Ford inženieru birojos, sauktu par "Bobcat". Patiesībā "Bobcat" bija izveidots segvārds, lai maskētu patieso Ford Fiesta tehniskos izstrādes posmus no konkurentiem. Tā bija tipiska gan Ford, gan tā laika auto industrijas taktika kopumā. Par piemēru - zem vārda "Brenda" patiesībā slēpās Escort, "Colt" un "Diana" bija Capri I un Capri II segvārdi, Transit tika maskēts zem "Hummer" vārda. Pirmās Ford Fiesta trīs modifikācijas tika prezentētas jau 1976. gada vasarā. Pircēji jau pašā sākumā novērtēja automobiļa labās īpašības, jau pēc 32 mēnešiem tika saražotas 1 000 000 Fiesta's vienību, tas notika 1979. gada 9. janvārī Sārluisā ( Saarlouis), tādejādi pārsniedzot jebkurus iepriekšējos Eiropas ražošanas rādītājus. Šobrīd Ford prezentē jauno Ford Fiesta, sākas jauna dzīves nodaļa, kas turpinās jau 25 gadus ilgušo vēsturi: - līdz šim saražotas 10 000 000 Fiestas, 3 reizes savas klases viss labāk pārdotais automobilis Eiropā, 24 reizes Anglijā, Vācijas tirgus virsotnēs tas pabijis 7 reizes,1984. gadā pirmais mazās klases auto, kurš tiek aprīkots ar dīzeļdzinēju, 1989. gadā pirmais automobilis ar ABS, 1994. gadā - standartaprīkojumā gaisa drošības spilvens autovadītājam. Šis nelielais ieskats Ford Fiesta pagātnē parāda, kad pircējam auto nav svešs un tamdēļ jaunās Ford Fiesta pre-launch vai iepazīstinošās reklāmas kampaņas ideja ir sociāla komunikācija - uzruna potenciālajam Fiesta pircējam, viņa un viņas ķircinašana un amzieris - dialogs par jau zināmo. Radošais risinājums - reāla Fiesta dažādos auto vizuālos rakursos papildinot vizuālo ar aktīviem un jautājošiem reklāmas tekstiem. Komunikāciju risinājums - potenciālā pircēja uzmanības piesaiste ar preses izdevumiem, katrā izdevumā atkārtojot 3 dažādus "uzrunu" reklāmu veidus un kā papildinājums presei reklāma reālā autobraukšanas un mobilā vidē - izvietots street furniture, vai vides reklāmas pielietojums mazajai Fiestai, drosmīgi izmantojot masīvos Mercedes satiksmes autobusu aizmugurējos stiklus. Pirmo reizi Latvijā viens transporta līdzeklis reklamē otru transporta līdzekli. Jaunā Ford Fiesta - atpakaļ nākotnē! Andris Jēkabsons Baltic Motors Ltd.
 
Visi komentāri
 
33017. viesis 2.augusts 2002 10:43
0 0 Atbildēt

no fiestām labs ir tikai modelis mx2 kaut kāds 95' gads ar 1.8 136Zs dvižaku!!! ar to jau var uzbērt.

33018. viesis 2.augusts 2002 10:44
0 0 Atbildēt

no fiestām labs ir tikai modelis mx2 kaut kāds 95' gads ar 1.8 136Zs dvižaku!!! ar to jau var uzbērt. ņemot vērā auto masu

33024. viesis 2.augusts 2002 11:04
0 0 Atbildēt

Labs modelis ir tikai tas, kuram vairāk zirgspēku? Tev, user, ir stipri šaura domāšana...

33042. viesis 2.augusts 2002 12:15
0 0 Atbildēt

reizes savas klases viss labāk pārdotais automobilis Eiropā

laikam krievs rakstījis :((

33064. viesis 2.augusts 2002 14:06
0 0 Atbildēt

Qued: nu nezinu kā Tev ar to domāšanu, bet fiasta man galīgi nepatīk un tāpēc uzskatu, ka tas ir labs tikai šādā modifikācijā un kompensē citus tā trūkumus.

kaut gan fiastas ideja ir ekonomiskums un kompaktums.

un man ar domāšanu viss kārtībā, saprotu, ka gribēji piekasīties, bet nu paliec pie sava ok?

33333. viesis 6.augusts 2002 15:27
0 0 Atbildēt

Fiesta RS Turbo rulz :P 132 bhp vinju diezgan asi iekustina...

www.cambriasolutions.co.uk/fiesta/

www.conservatorycentre.co.uk/fiesta/

www.turbonutters.co.uk/

34235. viesis 14.augusts 2002 11:28
0 0 Atbildēt

Nu iepriekšējā Fiesta, kā liecināja pārdošanas rādītāji nekāds zelts vis nebija, nez kā ir ar jauno.

38674. viesis 15.septembris 2002 12:51
0 0 Atbildēt

Es braucu ar 25 gadus vecu Fiestu un netaisos vismaz pagaidam no tas šķirties, tā manas prasības pilnīgi apmierina, ja mainīšu mašīnu, tad protams meklēšu Fiestu, gribētos cerēt, ka jaunās ir tik pat normālas kā mana vecā, var jau būt, ka man vienkārši paveicies, bet servisus es apmeklēju ļoti reti.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti