Puse meklē savu OCTA apdrošinātāju - iAuto

Puse meklē savu OCTA apdrošinātāju 4

 
Swedabank | 21.jūnijs 2013 11:34

Vairāk nekā puse (53%) auto vadītāju atzīst, ka ir griezušies pie sava OCTA jeb auto obligātās cilviltiesiskās atbildības apdrošinātāja pēc atbalsta kādā problēmsituācijā, liecina Swedbank P&C Insurance veiktā aptauja[1]. Turklāt visbiežāk (33%) tā ir bijusi avārija, kurā vainojams kāds cits autovadītājs, lai gan parasti izmaksu cietušajai pusei kārto tieši avārijas vaininieks un viņa OCTA apdrošināšanas kompānija.

Vīrieši ievērojami biežāk nekā sievietes (39% vīriešu pret 25% sieviešu) ir vērsušies pie auto apdrošinātāja gadījumos, kad mašīnai nodarīti bojājumi citu autovadītāju izraisītas avārijas dēļ.

Piedāvā cietušajiem negadījumu pieteikt pie sava OCTA apdrošinātāja

Lai mazinātu neērtības, kas autovadītājam var rasties, kad automašīnai nodarītie bojājumi ir cita braucēja nevērības sekas, Swedbank P&C Insurance šomēnes saviem OCTA polišu klientiem sāk piedāvāt papildu pakalpojumu - apdrošināšanas negadījumu pieteikšanu pie sava apdrošinātāja arī tad, ja to izraisījis cits autovadītājs, turklāt iekļaujot visas Baltijas valstis. Apdrošināšanas negadījumu pieteikšana pie sava apdrošinātāja būs bez maksas un stāsies spēkā līdz ar OCTA polises iegādi.

Foto: iAuto

“Ceļu satiksmes negadījums, neskatoties uz to, kas ir tā izraisītājs, autobraucējiem rada sarežģījumus – kaut vai uz laiku, kamēr spēkrats tiek savests kārtībā. Pēc pētījuma datiem tieši citu autovadītāju izraisītas avārijas ir biežākais iemesls, kāpēc vēršas pēc palīdzības pie sava auto OCTA apdrošinātāja. Parasti šādos gadījumos bija jāgriežas nevis pie sava, bet vainīgās puses apdrošinātāja. Taču iespēja apdrošināšanas negadījumu pieteikt pie sava apdrošinātāja būtiski atvieglo un paātrina šīs situācijas risinājumu, turklāt autovadītājs var būt pārliecināts par atlīdzības izmaksas ātrumu un auto remonta kvalitāti,” saka Pēters Kabuns, Swedbank P&C Insurance Latvijas filiāles vadītājs.

Laukos dzīvojošajiem būtiski ir iespēja iegādāties polisi internetā, pilsētniekiem svarīga cena

Aptaujātie autovadītāji pārliecinoši norāda cenu kā galveno kritēriju OCTA apdrošinātāja izvēlei. Svarīga ir arī iepriekšējā sadarbības pieredze ar apdrošinātāju (41%), iespēja iegādāties apdrošināšanas polisi internetā (25%), kā arī apdrošinātāja reputācija (20%). Zīmīgi, ka apdrošinātāja reputāciju īpaši novērtē pilsētnieki (23% pilsētnieku pret 8% laukos dzīvojošo). Laukos dzīvojošajiem biežāk būtiska ir iespēja iegādāties polisi attālināti (32% laukos dzīvojošo pret 23% pilsētnieku), kā arī atlīdzības saņemšanas ātrums (16% laucinieku pret 8% pilsētnieku).

 

[1] Swedbank iedzīvotāju aptauja veikta 2013.gada jūnijā, aptaujājot 498 autovadītājus vecumā no 18 līdz 74 gadiem Rīgā, citās Latvijas pilsētās un lauku rajonos.

 
Visi komentāri
 
Nortel 21.jūnijs 2013 12:42
0 0 Atbildēt

Es arī griezos pie sava apdrošinātāja tad, kad biju devies uz vainīgā kantori un kad man laipni pateica, ka vainīgajam OCTA beigusies iepriekšējā dienā. Nekādu problēmu, vismaz man nebija.

GB12 21.jūnijs 2013 14:20
0 0 Atbildēt

Ja tev tā laipni pasaka, tad vispār pie jebkura apdrošinātāja, izņemot laikam Baltu, var griezties tāpat. Viņi izmaksās tev, tālāk piedzīs no LTAB garantijas fonda, kas, savukārt, mēģinās piedzīt no nabaga vainīgā.

recluse 25.jūnijs 2013 22:39
0 0 Atbildēt

Pēc nosaukuma sapratu, ka būs par octa kantoru izvēli, bet pilnīgi cita tēma :)

bums 26.jūnijs 2013 12:31
0 0 Atbildēt

Nevajag griezties pie apdrošinātāja, bet gan vērsties :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas autobūve ar jaunu eksporta rekordu 3

2025. gada pirmajos desmit mēnešos Ķīnas autobūves eksports sasniedzis jaunu rekordu – gandrīz 800 miljardus juaņu, kas ir nepilni 100 miljardi eiro. Lasīt vairāk

 

Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu 7

Ķīnas luksas automobiļu ražotāja Hongqi modelis HS6 PHEV ir uzstādījis jaunu Ginesa rekordu kategorijā “Garākais brauciens ar sērijveida uzlādējamu hibrīda SUV bez uzpildes vai uzlādes”. Lasīt vairāk

 

Beigas medusmaizei? - Lielbritānija plāno jaunu nodokli elektroautomobiļiem 22

Lielbritānija plāno ieviest jaunu nodokli elektroautomobiļiem, kas tiktu aprēķināts pēc nobrauktā attāluma, tas ir, jo vairāk brauc, jo vairāk maksā. Lasīt vairāk

 

100 īpaši 3. sērijas BMW Kanādas tirgum (+ FOTO) 1

BMW Canada saviem klientiem sagatavojis īpašu pārsteigumu – ierobežotā izdevuma BMW M340i xDrive 50 Years Edition, kas veltīts BMW 3. sērijas piecdesmitgadei. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti