Vai agresīvākie brauc ar BMW? 11

 
BALTA | 12.jūlijs 2013 17:10

Gandrīz katrs Latvijā ir dzirdējis izplatīto stereotipu par „BMW” vadītājiem kā agresīvākajiem autobraucējiem ceļu satiksmē. Lai pārbaudītu šo mītu, Latvijā lielākās apdrošināšanas sabiedrības BALTA transporta apdrošināšanas eksperti pārbaudīja un noteica automašīnas markas, kas visbiežāk izraisa ceļu satiksmes negadījumus, secinot, ka pagājušajā gadā pirmajā vietā ierindojās „Lexus” vadītāji, kas izraisīja negadījumus par 22% biežāk nekā „BMW” vadītāji, taču šogad neglaimojošā topa pirmajā vietā ierindojas tieši „BMW” vadītāji.

BMW. Foto: iAuto

„Lai iegūtu objektīvi salīdzināmu informāciju, veicām BALTA apdrošināto transportlīdzekļu datu izpēti, proti, tika ņemts vērā apdrošināto transporta līdzekļu skaits un to izraisīto ceļu satiksmes negadījumu skaits, nosakot rādītāju katrai atsevišķai auto markai. Tās ir situācijas, kur autovadītāji ir neatbilstoši rīkojušies, neievērojuši noteikumus vai arī distanci, ko par vienu no biežākajiem ceļu satiksmes negadījumu iemesliem min gan Valsts policijas pārstāvji, gan drošas braukšanas eksperti,” skaidro BALTA transporta apdrošināšanas eksperts Krišjānis Caune.

BALTA dati rāda, ka šogad ceļu satiksmes negadījumus visbiežāk izraisījuši „BMW” vadītāji. Taču pagājušajā gadā „Lexus” pārspēja „BMW”, izraisot negadījumus par 22% biežāk. Tomēr šogad „Lexus” ieņem otro vietu, no riskantākās „BMW” markas autovadītājiem atpaliekot par 2%. Savukārt trešo vietu biežāk izraisīto ceļu satiksmes negadījumu topā šogad ieņem „Toyota” autovadītāji.

Interesanti, ka BALTA dati liecina, ka jaunāka izlaiduma „BMW” auto vadītāji ir piesardzīgāki. Jaunāko „BMW” modeļu īpašnieki izraisa ceļu satiksmes negadījumus par 15% retāk nekā vecāka izlaiduma „BMW” autovadītāji.

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
lol 12.jūlijs 2013 17:54
2 0 Atbildēt

Un šie ir tikai viena no apdrošinātājiem dati...

Kanibaals 12.jūlijs 2013 18:35
1 1 Atbildēt

Buļļa kaka lasi rūpīgāk: [c]tika ņemts vērā apdrošināto transporta līdzekļu skaits un to izraisīto ceļu satiksmes negadījumu skaits, nosakot rādītāju katrai atsevišķai auto markai[/c]

Anafilaktiskais šox 14.jūlijs 2013 2:52
1 0 Atbildēt

Es Krasta ielā ar skāniju ("atšūta" galva, proti, ātruma ierobežotājs nav, no Spānijas atnāca) savulaik izkodu vienu X6-to.

Braucu 70, jātiek uz Stahančika, ieslēdzu kreiso povorotņiku, zolīdi prasos joslā, a pa trešo X6 brauc. Un kāpina ātrumu. Es ar` mazliet sakāpinu, bet aizvien lūdzos, lai palaiž. Šis sučara atkal kāpina. Es vēl! Šis vēl! Nu, pizņes! Nu, labi... Pie sotaka vai čutj vairāk šis droši vien apkārnījās, kad maģistrālais vilcējs pagāja garām ar kādiem 120-130.

Morāle - viņiem LIEKAS, ka viņi prot braukt. HA! Viņus kāds ir apmānījis, - NEPROT viņi braukt. Viņiem tā tikai liekas. Un, jā, Latvijā BMW vaītāji uzvedas agresīvi. Tas ir fakts. Aber fakti ir visietiepīgākā lieta pasaulē.

P.S. Zinu, ka pislētā tā nav labi darīt, bet bija vēls vakars un ceļš bija praktiski tukšs. Es toreiz garantēju drošību! :]

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti