Janvārī joprojām populārākais auto zīmols Latvijā bija "Volkswagen" - pārdotas 166 automašīnas un tirgus daļas īpatsvars sasniedz 13,2%, liecina Latvijas Auto asociācijas dati par jauno vieglo automašīnu reģistrāciju pēc zīmola.
"Volkswagen" zīmola tirgus daļas īpatsvars gan ir samazinājies par 1,4%, salīdzinot ar iepriekšējā gada janvāri, un janvārī pārdots par 14% mazāk mašīnu nekā pērn analoģiskā laikā periodā.
Otrajā vietā ierindojas "Toyota" zīmols ar ar 12,3% tirgus daļu, bet trešajā - "Škoda" - ar 8,2% tirgus daļu. "Toyota" zīmolam izdevies pieaudzēt tirgus daļu par 3,1%, bet "Škoda" - par 2,9%
Pēc pirmā trijnieka seko "Nissan", "Renault" un "Peugeot" zīmolu auto.
Vislielāko tirgus daļas īpatsvara kritumu ir piedzīvojis zīmols BMW - ja pērn janvārī tā sasniedza 14,9%, tad šogad - 4%. Kopumā fiksēts kritums par 75% - no 199 pārdotām mašīnām pērn janvārī, līdz 50 automašīnām šogad.
Tas bija sarkasms.