Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

No 42 250 eiro - jaunais “Range Rover Evoque” sasniedz Latviju

 

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape | 2.aprīlis 2019 7:58

Jaunais Range Rover Evoque jau ieradies Latvijā

Kad 2011. gadā tirdzniecībā parādījās “Range Rover Evoque”, tirgus apklusa – ko šis, kā no pjedestāla nokāpušais, izlēcējs dara mājīgajā premium segmenta pilsētas visurgājēju pasaulītē? Atbildi nenācās gaidīt ilgi: bauda popularitāti. Šogad tirgū parādījies otrās paaudzes “Evoque”, kas nav zaudējis ne gramu šarma, ir kļuvis vēl solīdāks, sportiskāks un tam piemīt daudz jaunu spēju. Pirmais jaunais Range Rover Evoque pēc atklāšanas Rīgā jau ieradies uz pirmajiem testa braucieniem. Jaunais “Evoque” turpina savu misiju: iekarot pilsētas džungļus. Retais analītiķis šaubās, ka tam izdosies – automašīna ir saglabājusi īpašu un viegli atpazīstamu izskatu, kā arī ieguvusi jaunu tehnoloģiju un inženierijas risinājumu lādiņu, kas nelielo pilsētas visurgājēju ir padarījis par universālu kareivi.

Jaunais “Evoque” – neapstrīdama stila ikona. Īpašo izskatu automašīnai piešķir sportiskumu un jaudu akcentējošie atribūti: jauni priekšējo un aizmugures LED lukturu bloki, masīvi 21 collas diski, durvīs paslēpti rokturi un dinamiskas sānu līnijas.

Pilnīgi jaunā platforma ļāva nedaudz palielināt virsbūvi un racionālāk izmantot iekšējās telpas, bet atsevišķi tehnoloģiju risinājumi līdz šim vispār nav bijuši izmantoti koncerna automašīnās. Piemēram, atpakaļskata spogulis ar “ClearSight” sistēmu, kas translē platleņķa skatu no aizmugurē iemontētajām videokamerām, vai “ClearSight Ground View”, kas ļauj redzēt ceļu zem automašīnas dzinēja un priekšējās daļas.

Bezceļu iekarošanai “Evoque” ir aprīkots ar jaunas paaudzes pilnpiedziņas viedsistēmu “Terrain Response 2”. Automašīnas spējas dažādos apstākļos nodrošinās pat 6 dažādi dzinēji – 200, 250 un 300 ZS benzīna un 150, 180 un 240 ZS dīzeļa.

Automašīnas interjerā ir vairāk greznu materiālu, bet, pateicoties jaunajai modeļa arhitektūrai, salona telpa ir kļuvusi vēl plašāka.

“Land Rover” inženieri ir skrupulozi ievērojuši jaunākās izturības tendences, un jaunais “Evoque” ir pirmais “Land Rover” ar hibrīdtehnoloģiju (angļu v.: MHEV), kas, pat braucot pa pilsētu, izceļas ar samazinātu CO2 emisiju.

Tāpat kā pirmās paaudzes “Evoque”, arī jaunajam visurgājējam būs pieejama gan tikai priekšpiedziņa, gan visu četru riteņu piedziņa.

Jaunā “Range Rover Evoque” cena Latvijā– no 42 250 eiro. Pirmās automašīnas Latviju jau ir sasniegušas.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 

Ķīnas autoindustrija Krievijā mēneša laikā pārdevusi gandrīz 100 000 jaunu automašīnu 9

Ķīnas autobūves uzņēmumi turpina kurināt tempu Krievijā – sasniegts jauns viena mēneša rekords. Lasīt vairāk

 

Policijas kontrole atklāj, ka daļa autovadītāju vēl brauc ar vasaras riepām (+ VIDEO) 26

Lai arī autovadītāji ik gadu jau laicīgi tiek brīdināti par to, ka automašīna jāaprīko ar atbilstošām riepām, tomēr ir daļa, kuri ziemas riepu uzstādīšanu atliek uz pēdējo brīdi. Uzmanību riepām un transportlīdzekļa tehniskajam stāvoklim ik pa laikam pievērš Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD), kopā ar Valsts policiju veicot profilaktiskās pārbaudes. Šodien tāda norisinājās arī Valmieras pusē. Lasīt vairāk

 

"Ford" Eiropā likvidēs 4000 darbavietu 3

ASV autobūves uzņēmums "Ford" trešdien paziņoja, ka Eiropā likvidēs 4000 darbavietu, šādu lēmumu skaidrojot ar ekonomiskās situācijas radītajiem šķērļiem un vājāku par prognozēto elektrisko automobiļu tirdzniecību kontinentā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti