Visas Latvijā agrajai rezervēšanai pieejamās ID.3 1ST Special Edition automašīnas rezervētas vien dienas laikā pēc piedāvājuma publicēšanas
Volkswagen vakar, 8. maijā, Eiropā un Baltijā pirmo reizi uzsāka agro rezervēšanu pirmajam modelim no jaunās, pilnībā elektriskās automobiļu ID. saimes – ID.3 1ST. Vien dienas laikā pēc piedāvājuma publicēšanas visas Latvijā agrajai rezervēšanai pieejamās ID.3 1ST Special Edition automašīnas jau rezervētas.
Kā ziņots iepriekš, Latvijā automašīnu iepriekšpārdošana agrās rezervācijas klientiem sāksies uzreiz pēc Starptautiskās auto izstādes (IAA), 2019. gada rudenī. Klientiem tad būs iespēja pie Volkswagen pārstāvja veikt pasūtījumu vienai no trim ekskluzīvā ID.3 1ST modeļa apdares līnijām. Klientiem ir iespēja jebkurā brīdī bez maksas atcelt savu agro rezervāciju, kā arī rezervācijas maksa tiks atmaksāta pilnā apmērā. Ja kāda agrā rezervācija tiks atcelta, tad automašīna atkal būs pieejama rezervēšanai.
ID.3 1ST īpašajam modelim, kas pieejams ekskluzīvi tikai agrās rezervēšanas klientiem, būs augstas kvalitātes un veiktspējas aprīkojums. Šī modeļa ražošanas apjoms Eiropā ir ierobežots.
Volkswagen aprīkojis ID.3 1ST ar vidēja izmēra akumulatoru, kas vēlāk būs pieejams visai ID.3 sērijai, un sagaidāms, ka šī akumulatora opcija būs vispopulārākā. Savukārt sērijveida modelis būs pieejams ar trim akumulatora versijām – mazo, vidējo un lielo. Ar mazo akumulatoru (45 kWh neto) varēs nobraukt līdz 330 km (WLTP mērījums), bet ar lielo akumulatoru (77 kWh neto) nobraucamais attālums būs līdz 550 km (WLTP mērījums). Agrajā rezervēšanā piedāvātā modeļa nobraucamais attālums būs līdz 420 km (WLTP mērījums).
ID.3 klientiem tiks piegādāts, neradot videi kaitīgus oglekļa izmešus. Gan akumulatoru šūnu, gan ID. ražošana orientēta uz šī mērķa sasniegšanu, piemēram, pastāvīgi izmantojot atjaunojamo resursu nodrošinātu enerģiju. Kaitīgie izmeši, kurus ražošanas procesā nav iespējams novērst, tiks kompensēti ar sertificētiem klimata projektiem.
Volkswagen ID.3 1ST īpašais modelis tiks piedāvāts četrās virsbūves krāsās un trīs aprīkojuma versijās. Visas versijas būs pieejamas ar lieliem riteņu diskiem un daudzpusīgu aprīkojumu, tostarp ar tādām funkcijām kā balss kontroli un navigācijas sistēmu. Savukārt ID.3 1ST Plus tiks nodrošinātas papildu IQ. Light priekšējās gaismas un daudzkrāsu eksterjers un interjers, bet ID.3 1ST Max būs pieejams ar lielu panorāmas stikla jumtu un tādām inovācijām kā paplašinātās realitātes displejs.
ID.3 1ST ražošana, kā plānots, tiks sākta 2019. gada beigās, bet pirmie automobiļi klientiem tiks piegādāti 2020. gada vidū.


























































Elektroauto ļoti viegli var aprēķināt aptuveno distanci. VW domā, ka visi ir lohi ( patiesībā, VW nepirks īpaši gudri).
Tad tā:
Kā aprēķināt nobraucamo attālumu? KWh sareizinot ar 4. Jeb ar 1kWh var nobraukt 4 jūdzes ( pat mazāk) . Protams, ka tas NEDAUDZ atšķiras atšķirībā no auto formas, batereju tipa, energoefektivitātes, u.c. faktoriem. Bet tas cipars mainās minimāli. Jo, piemēram, šajās 4 jūdzēs IR IEKĻAUTA rekuperācija, kad bremzējot auto lādē batereju.
Bet sasniegt skaitli 4 jūdzes par kw/h var tikai teorētiski un ļoti ekonomiski braucot. Un pat šo ciparu sasniegt praktiski nav iespējams. Jo gan LEAF, gan Tesla tādu ciparu nesasniedz.
Bet skatamies golfam:
45kWh reiz 4 ir 180 jūdzes, 289km. Lai sasniegtu tos 330, ir jābūt ūber rekordam. Jābūt krutākajam elektroauto, kādus pasaule vēl nav rerdzējusi. Bet atceroties dīzeļgeitu, uzreiz skaidrs, kā tie cipari ir uzzīmēti. Bet pareizi teikts - LĪDZ 330. 200 tas arī ir LĪDZ. Un otrā lieta - " Agrajā rezervēšanā piedāvātā modeļa nobraucamais attālums būs līdz 420 km (WLTP mērījums) ". Ta, ka tas 550km ir paredzēts kaut kur, tālākā nākotnē, tāpat, kā tas pats pirmais cipars ( 330 km ar 45 kWh batereju).
...
Kā vienmēr. VW apjāj savus klientus, bet tie skrien, ķer. Parāda, kā pret viņiem ir jāizturas.