Latvijā visas pieejamās Volkswagen ID.3 elektromobiļa 1ST Special Edition automašīnas jau rezervētas 11

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 10.maijs 2019 8:44

Visas Latvijā agrajai rezervēšanai pieejamās ID.3 1ST Special Edition automašīnas rezervētas vien dienas laikā pēc piedāvājuma publicēšanas

Volkswagen vakar, 8. maijā, Eiropā un Baltijā pirmo reizi uzsāka agro rezervēšanu pirmajam modelim no jaunās, pilnībā elektriskās automobiļu ID. saimes – ID.3 1ST. Vien dienas laikā pēc piedāvājuma publicēšanas visas Latvijā agrajai rezervēšanai pieejamās ID.3 1ST Special Edition automašīnas jau rezervētas.

Kā ziņots iepriekš, Latvijā automašīnu iepriekšpārdošana agrās rezervācijas klientiem sāksies uzreiz pēc Starptautiskās auto izstādes (IAA), 2019. gada rudenī. Klientiem tad būs iespēja pie Volkswagen pārstāvja veikt pasūtījumu vienai no trim ekskluzīvā ID.3 1ST modeļa apdares līnijām. Klientiem ir iespēja jebkurā brīdī bez maksas atcelt savu agro rezervāciju, kā arī rezervācijas maksa tiks atmaksāta pilnā apmērā. Ja kāda agrā rezervācija tiks atcelta, tad automašīna atkal būs pieejama rezervēšanai.

ID.3 1ST īpašajam modelim, kas pieejams ekskluzīvi tikai agrās rezervēšanas klientiem, būs augstas kvalitātes un veiktspējas aprīkojums. Šī modeļa ražošanas apjoms Eiropā ir ierobežots.

Volkswagen aprīkojis ID.3 1ST ar vidēja izmēra akumulatoru, kas vēlāk būs pieejams visai ID.3 sērijai, un sagaidāms, ka šī akumulatora opcija būs vispopulārākā. Savukārt sērijveida modelis būs pieejams ar trim akumulatora versijām – mazo, vidējo un lielo. Ar mazo akumulatoru (45 kWh neto) varēs nobraukt līdz 330 km (WLTP mērījums), bet ar lielo akumulatoru (77 kWh neto) nobraucamais attālums būs līdz 550 km (WLTP mērījums). Agrajā rezervēšanā piedāvātā modeļa nobraucamais attālums būs līdz 420 km (WLTP mērījums).

ID.3 klientiem tiks piegādāts, neradot videi kaitīgus oglekļa izmešus. Gan akumulatoru šūnu, gan ID. ražošana orientēta uz šī mērķa sasniegšanu, piemēram, pastāvīgi izmantojot atjaunojamo resursu nodrošinātu enerģiju. Kaitīgie izmeši, kurus ražošanas procesā nav iespējams novērst, tiks kompensēti ar sertificētiem klimata projektiem.

Volkswagen ID.3 1ST īpašais modelis tiks piedāvāts četrās virsbūves krāsās un trīs aprīkojuma versijās. Visas versijas būs pieejamas ar lieliem riteņu diskiem un daudzpusīgu aprīkojumu, tostarp ar tādām funkcijām kā balss kontroli un navigācijas sistēmu. Savukārt ID.3 1ST Plus tiks nodrošinātas papildu IQ. Light priekšējās gaismas un daudzkrāsu eksterjers un interjers, bet ID.3 1ST Max būs pieejams ar lielu panorāmas stikla jumtu un tādām inovācijām kā paplašinātās realitātes displejs.

ID.3 1ST ražošana, kā plānots, tiks sākta 2019. gada beigās, bet pirmie automobiļi klientiem tiks piegādāti 2020. gada vidū.

 
Visi komentāri
 
boliks 10.maijs 2019 11:10
0 0 Atbildēt

Cik tad bija paredzētas LV tirgum 5 gab. vai tas ir baigais noslēpums.

Damn 10.maijs 2019 11:42
0 0 Atbildēt

Šķiet, ka 10

Conqueror 10.maijs 2019 13:58
0 1 Atbildēt

Hm, tik ātri jau pieteicās, kas tad tie par karstiem pīrādziņiem?

viencexperc 10.maijs 2019 14:08
8 1 Atbildēt

Elektroauto ļoti viegli var aprēķināt aptuveno distanci. VW domā, ka visi ir lohi ( patiesībā, VW nepirks īpaši gudri).

Tad tā:

Kā aprēķināt nobraucamo attālumu? KWh sareizinot ar 4. Jeb ar 1kWh var nobraukt 4 jūdzes ( pat mazāk) . Protams, ka tas NEDAUDZ atšķiras atšķirībā no auto formas, batereju tipa, energoefektivitātes, u.c. faktoriem. Bet tas cipars mainās minimāli. Jo, piemēram, šajās 4 jūdzēs IR IEKĻAUTA rekuperācija, kad bremzējot auto lādē batereju.

Bet sasniegt skaitli 4 jūdzes par kw/h var tikai teorētiski un ļoti ekonomiski braucot. Un pat šo ciparu sasniegt praktiski nav iespējams. Jo gan LEAF, gan Tesla tādu ciparu nesasniedz.

Bet skatamies golfam:

45kWh reiz 4 ir 180 jūdzes, 289km. Lai sasniegtu tos 330, ir jābūt ūber rekordam. Jābūt krutākajam elektroauto, kādus pasaule vēl nav rerdzējusi. Bet atceroties dīzeļgeitu, uzreiz skaidrs, kā tie cipari ir uzzīmēti. Bet pareizi teikts - LĪDZ 330. 200 tas arī ir LĪDZ. Un otrā lieta - " Agrajā rezervēšanā piedāvātā modeļa nobraucamais attālums būs līdz 420 km (WLTP mērījums) ". Ta, ka tas 550km ir paredzēts kaut kur, tālākā nākotnē, tāpat, kā tas pats pirmais cipars ( 330 km ar 45 kWh batereju).

...

Kā vienmēr. VW apjāj savus klientus, bet tie skrien, ķer. Parāda, kā pret viņiem ir jāizturas.

ezis71 10.maijs 2019 22:07
1 1 Atbildēt

Pilnībā piekrītu,VW tikai vēl turās virs ūdens pateicoties lohiem.

RR95 11.maijs 2019 9:30
2 1 Atbildēt

Oooooo, divi visgudrākie nolasījušies, viens onanē uz kaut kādiem franču brīnumiem, a par otru nav pārliecības vai vispār ir spējīgs iegādāties un vadīt auto

imzz 10.maijs 2019 18:09
0 0 Atbildēt

Vispār 4 ir pat pārāk labs cipars. Intereses pēc parēķināju varbūtējo distanci, par pamatu ņemot Latvijā iecienītāko degvielu, t.i. dīzeli.

Normāls dīzeļauto tērē apm. 6 l/100 km. Dīzeļdegvielas energoietilpība 10,7 kWh/l , x 6 = 64,2 kWh/100 km

Dalām 100 km ar 64.2 , iegūstam 1,56 km/kWh. Bet elektrodzinēja lietderības koeficients apm. 2x augstāks, kā iekšdedzes, reizinām ar 2x 1,56=3.1 km/kWh

uksis 11.maijs 2019 0:35
0 0 Atbildēt

kautkas ar to matematiku vai fiziku mums te nelīmējas. es arī ar 0.5 kwh varu nobraukt tuvu 50 kilometriem. laikam kautkādi šablonu aprēķini vai kā? jo principā nezinot masu un aerodinamikas koeficentu tu vienkārši nevari zināt cik nevar nobraukt.

imzz 11.maijs 2019 9:48
0 0 Atbildēt

Nu, varbūt tās dīzeļdegvielas, ko var dabūt pie mums , siltumspēja ir krietni zemāka par teorētisko no Googles un mazo elektroauto dīzeļa ekvivalents varētu būt 3, 5 l/100km nevis 6.

Bet tavs cipars ir vēl vairāk neticams:

50 km 0.5 kWh. Tad 1 kWh būs 100 km un 20 kWh, piemēram, baterija dos distanci 2000 km ! Tas kWh skaitītājs vismaz kaut kādā posmā nestrādā pareizi.

Bez tam, ja pieņem , ka tie 50 km ar 0.5 kWh tiek nobraukti ar vidējo ātrumu 70 km/st , tad pielietotā jauda šajā gadījumā ir apm 0.7 kW jeb 1 ZS ;)

viencexperc 11.maijs 2019 15:40
0 0 Atbildēt

Tad jau ar teslas 100kwh batereju var nobraukt gadu ( 10 000km ) nelādējot...

imzz 11.maijs 2019 10:09
0 0 Atbildēt

Vispār labi cilvēki, saprotams, jau sen ir to sarēķinājuši: 2017.g. NISSAN leaf esot 30 kWh uz 100 jūdzēm, tas ir 161 km, būs 5.4 km/kWh, BMW i3 27 kWh uz 161 km dod apm 6 km/kwh

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā baltkrievu tālbraucējs Polijā 350 eiro sodu nopelnīja (+ VIDEO) 1

Baltkrievu "fūres" vadītājs, kurš krustojumā un uz gājēju pārejas apsteidz netrafarētu policijas automašīnu, tiek apturēts un saņem sodu PLN 1500 (350 EUR) apmērā. Lasīt vairāk

 

Biedrība: Autovadītāji Rīgā arvien biežāk pārkāpj liegumu braukt pa sabiedriskā transporta joslām 6

Autovadītāji Rīgā arvien biežāk pārkāpj liegumu braukt pa sabiedriskā transporta joslām, lēš biedrība "Izglītības, kultūras un inovatīvo projektu asociācija", kas īsteno kampaņu "Cieni sabiedrisko!". Lasīt vairāk

 

Vai CSN 113. punkts ļauj turpināt kustību pa labo joslu ārpus apdzīvotām vietām? Jā vs Nē 2.DAĻA (+ VIDEO) 47

iAutolv skaidro noteikumus, kas attiecas uz braukšanas kārtību joslās un apsteigšanu apdzīvotās vietās un ārpus tām. Ir arī jautājumi, tādēļ skatāmies video un rakstām savus komentārus. Lasīt vairāk

 

40 gadi bez kārtīga remonta: “Kur paliek mūsu ceļa nodoklis, ko maksājam?” Protests Rojā (+ VIDEO) 15

Pēdējā administratīvi teritoriālā reforma Roju pievienoja Talsiem, rojniekiem solīja, ka uz novada centru tie varēs aizbraukt pa sakārtotu ceļu. Taču realitātē viņiem regulāri salauztas automašīnas, dārgi remonti. Viņuprāt, arī atpūtnieki izvēlas piejūras ciemam mest līkumu. Lai beidzot skaļāk pievērstu uzmanību nesakārtotajam ceļam, ap 250 automašīnu devās protesta braucienā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti