Jauns drošības risinājums Rīgā (+ FOTO) 19

 

Cēsu iela Rīgā Foto: iAuto.lv

iAuto | 8.jūlijs 2020 7:07

Rīgā nu jau vairākās vietās var redzēt jaunu drošības risinājumu pie gājēju pārejām - plastikāta stabiņu sētiņu, kas gan nedaudz samazina ielas platumu, taču nodrošina lielāku drošību satiksmes neaizsargātākajiem dalībniekiem.

Šāds nožogojums autovadītājiem liek ne tikai samazināt ātrumu un braukt prātīgāk, bet arī neļauj novietot "zebras" tuvumā automašīnas un tādejādi aizsegt vai apgrūtināt skatu citiem autovadītājiem, kas tuvojas gājēju pārejai.

Šis ir atbalstāms satiksmes drošības uzlabojums, turklāt neprasa daudz līdzekļu!

Cēsu iela Rīgā Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
Viedoklis 8.jūlijs 2020 7:26
13 0 Atbildēt

Interesanti, kad Rīgā sāks remontēt ielu segumu, lai nav jālavierē starp bedrēm un lūkām? Manuprāt nekad. Kungi nesaprot, ka autovadītāji lielu daļu uzmanības velta autorodeo nevis pēta gājējus, zīmes, utt. Bet nodarboties ar figņu, to Rīgas kundziņi dara visu laiku. Kaut kā neesmu ievērojis, ka Rīgā būtu uzlabota kaut viena bīstamā gājēju pāreja, piemēram, K. Ulmaņa gatvē. Atbildīgos par satiksmes drošību Rīgā vienkārši vajag atlaist!

Kanibaals 8.jūlijs 2020 7:57
1 0 Atbildēt

RS un Rīgas acs melnajā caurumā iegāž miljonus, bet ielām naudas neesot. Pie tam tā pati RS mokās braucot pa tiem amerikāņu kalniņiem. Tāpēc, ka ne jau kungus interesē uzlabot mūsu, bet savus dzīves apstākļus.

gunbox 8.jūlijs 2020 9:10
4 0 Atbildēt

Diviem muzikantiem koncerzāle svarīgāka, kā visiem autovadītajiem līdzenas ielas. Demakova diktēja kā strādās saeima un uzbūvēja nevienam nevajadzīgu ērmu Daugavas krastā. Šobrīd diktē virzienu Puntulis. Redzams, kurš ir ministru kabinetā ir galvenais. Un par ideju, kur būvēs, ir vairāk kā skaidrs, ka tas ir ieinteresēto spiediens vai kukulis. KNABam vajadzētu šo būvniecību tik smalki sijāt cauri, lai katrs būvgruzītis tiktu uzskaitīts ar aktu... ak jā! Latvijā nav KNAB, klaudnāde tikai. Ja būtu ko izvēlēties vietā, saeima pēc šī gājiena būtu nekavējoties jāatlaiž bez visādam diskusijām. Tad kad jādomā krāt, Puntulis nelietderīgi tērē valsts naudu.

septakords 8.jūlijs 2020 21:25
0 0 Atbildēt

Nemuldi,te par brauktuves joslas nozagšanu runā.VAirāk izmešu!

gunbox 8.jūlijs 2020 9:13
5 0 Atbildēt

...būtu vēl interesanti uzzināt, kurš stāv apakšā pie šīs ēkas. Šleseram un Šķēlem uz Zaķusalas īpašumiem iešņaukt nāsī valsts naudu parādīja vidējo pirkstu. Interesanti kurš.

NuNu 8.jūlijs 2020 9:31
5 5 Atbildēt

Vakar, kad ieraudzīju šito ārprātu kaut tur uz 4 joslu maģistrālās ielas, kas to samazināja līdz 2 joslām, principā galvā radās divas domas - 1) jāpērk kaut kāda 100€ mašīna, jāpiemetina priekšā sliede, un jānes nost, lai šķērslis nevietā neapdraud satiksmi; 2) nav jēgas, jo tā pat kāds "neredzēju, nepamanīju" nonesīs dažu dienu laikā. Ja jau pat tie buferi "sevišķi neizlēmīgiem cilvēkiem", kā es viņus saucu, vietās kur atdalās josla no pamata ceļa, nekur pie mums ilgāk par nedēļu nesamīcīti neizdzīvo, tad ko runāt par kaut kādu absurdu šķērsli pāri visai joslai. Bet aizliegt aizņemt joslu, stāvošam transportam vajadzētu gan, pie tam visā ielas garumā, nevis tikai pie pārējām! Piemērs, Kurzemes prospekts, Imantā - liela plata 2+2 joslu iela ar atdalītām brauktuvēm, gandrīz vai šoseja, bet knapi var cauri izspraukties, dēļ tur pamestā transporta. Ielas robežas ir pietiekami platas, lai tur gar malām ierīkotu speciālu paplatinājumu - stāvvietu, kur perpendikulāri vai ieslīpi brauktuvi cieši citu pie citas cilvēki varētu novietot mašīnas stāvēšanai, kaut vai visā ielas garumā, BET NE JAU UZ BRAUCAMĀS DAĻAS!

paaaag.... 8.jūlijs 2020 10:39
12 2 Atbildēt

Jāsaprot, kā šis "ārprāts" ir radies...ne jau no kosmosa nokrita, paši autovadītāji to radīja, maucot pa neaizņemto joslu garām auto, kas pie pārejas apstājas lai palaistu gājējus.

Tā teikt, ja brauc kā mežoņi tad arī risinājums ir atbilstošs. Ja mācētu apstāties kā to prasa CSN, tad nebūtu jābūvē aizsprosts.

... 8.jūlijs 2020 13:26
4 0 Atbildēt

Ārprāts radās dēļ šaurpieru projektētājiem ar vienu rievu un kapeiku ...išanu.

Ielā ar divām joslām katrā virzienā jāliek gājēju luksofors nevis jādebilizējas.

Konkrēts piemērs Ulbrokas ielā. Uzreiz aiz sašaurinājuma ir autobusu pietura un pagrieziens pa kreisi. Rezultātā vietā, kur lidz šim nebija īpašu problēmu tagad veidojas sastrēgumi vēl aiz Deglava ielas...

nūūū... 8.jūlijs 2020 16:08
2 1 Atbildēt

Sanāk, ka daži vadītāji neapstājas pirms pārejas dēļ autobusa pieturas aiz tās? Vai ko tieši tu centies pateikt? Ka esi no vadītājiem, kas uzskata gājējus par satiksmes traucēkli un sevi - par lielceļa karali?

Krotow 8.jūlijs 2020 20:15
1 0 Atbildēt

4+ joslu ielās pie gājēju pārejām obligāti jāliek luksofors. Vai arī pārejas jāveido kā gājēju tilti/tuneļi. Šādi aploki ir banāla centa drātēšana.

protams 8.jūlijs 2020 21:00
0 0 Atbildēt

par ziedojumiem

... 9.jūlijs 2020 10:51
0 0 Atbildēt

Tu esi pilnīgi stulbs, ja salasīji kaut ko tādu.

Aizbrauz uz vietas un apskaties. Autobusam tagad lai iebrauktu savā kabatā jābrauc pāri bloķētajai pirmajai joslai...

P.S. pirms dažiem gadiem tur aizliedza auto apstāšanos ielas malā, kas jūtami samazināja stāvvietu skaitu vietējiem. Tagad šī josla stāv tukša un nevajadzīga, jo tālāk tā ir nobloķēta ar mietiņiem...

tikai divreiz 8.jūlijs 2020 18:04
2 1 Atbildēt

"nedaudz samazina ielas platumu".Dodiet vismaz 8x!

nabags kā var 8.jūlijs 2020 20:57
1 0 Atbildēt

Bildīte tāada tendencioza-tiešām nedaudz,bet vienas joslas nav!Plukatu drošība,ierobežot,nevis sagādāt jaunus risinājumus.

ops 8.jūlijs 2020 18:05
3 0 Atbildēt

Jāpiebiedrojas lidotājiem otrajā joslā,ja pirmo ierobežo.

cietnis 8.jūlijs 2020 21:27
1 0 Atbildēt

Lai būtu dzelžaināk,kādam stabiņam jāieliek tērauda serdeni,pēc proletārieša iegribas dažādi.

Chankaishi 9.jūlijs 2020 14:15
0 0 Atbildēt

Neesmu redzeejis uz 4-joslu, arii ne uz 2-joslu vienaa virzienaa ielaam. Bildee ir viena josla katraa virzienaa, netaalu no manis, uz Pruushu ielas - arii viena josla katraa virzienaa. Nav slikts risinaajums, un neko netraucee, bet piespiezh uzmaniities.

... 10.jūlijs 2020 9:21
0 0 Atbildēt

Es neko neteiktu, ja tas būtu tiešām uz ielām ar vienu joslu katrā virzienā. Diemžēl daudz kur tas salikts arī uz ielām ar pilnvērtīgām 2 joslām katrā virzienā...

Vernons 29.jūlijs 2020 9:37
0 0 Atbildēt

Buļļu iela starp apli un dzelzceļu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 

Latvija/Lietuva 20.04.2024 - vai mūsējiem izdosies konkurēt ar šādām degvielas cenām? (+ FOTO) 54

Autovadītājs piefiksējis degvielas cenas vienā un tajā pašā dienā Latvijā un Lietuvā. Cenu starpība 23 un 24 centu apmērā par dīzeļdegvielu un benzīnu liek apšaubīt mūsu konkurētspēju un lozungus par atpalicības samazināšanu no kaimiņiem. Lasīt vairāk

 

Bricis: Bīstamība uz ceļiem saglabāsies līdz otrdienas rītam (+ VIDEO) 3

Bīstamība saglabājas ne tikai šodien, bet vēl līdz rītdienas rītam. Rīt pēcpusdienā temperatūra visā Latvijā pakāpsies virs nulles, ilgstošie nokrišņi beigsies, intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja LTV laika ziņu redaktors Toms Bricis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti