Krievu “hammers” 49

 
6.jūnijs 2003 0:04

Lai gan krievu “autoproms” jau kuro gadu desmitu demonstrē savu nespēju radīt pasaules līmeņa prasībām atbilstošu vieglo automašīnu, tas neattiecas uz krievu būvētajiem džipiem un apvidus mašīnām.

Atcerēsimies kaut vai Ņivu, kas pirms 25 gadiem pirmoreiz pasaulē apvienoja sevī gan džipu, gan pilnvērtīgu vieglo mašīnu, vai UAZ, kas off-road sacensībās regulāri “ieliek kloķi” saviem slavenāko pasaules firmu ražotajiem konkurentiem. Un tagad krievi ir atvēzējušies arī pret izslavēto Hummer, izstādot apskatei savējo analogu, kas saucas GAZ-2975 Tigr.
2fe60618_GAZ-2330.jpg

Der atzīmēt, ka GAZ ražo ne tikai “volgas” un “gazeles”, bet arī bruņutransportierus krievu armijai. Tāpēc tad, kad no Apvienotajiem Arābu Emirātiem pienāca attiecīgi finansēts pasūtījums uzbūvēt “hammeram” līdzīgu daudzfunkciju armijas mašīnu, GAZ to izpildīt nesastādīja nekādas lielās problēmas. Vēlāk gan arābi nezināmu iemeslu dēļ savu pasūtījumu atsauca, taču “tīģeris” šādā veidā rūpnīcas arsenālā nonāca gandrīz par velti.

Gan “hammers”, gan “tīģeris” pēc skata ir visai līdzīgi. Un tā tam arī ir jābūt – tās abas pilda vienādas funkcijas, tātad arī konstrukcijas komponējumi ir līdzīgi. Šai gadījumā nav vietā spriest par to, kas ko no kura nošpikojis, jo dizains ir pēdējais, par ko domā šādu automašīnu konstruktori.

“Tīģera” pamatā ir masīvs lonžeronu rāmis, uz kura var uzstādīt vairāku veidu virsbūves – slēgtu pasažieru salonu, kravas platformu un arī virsbūvi no bruņu plāksnēm. Rāmis droši pasargā mašīnas apakšpusē izvietotos agregātus. Piectonnīgās mašīnas garums ir 4,6 metri, platums 2,2 metri, bet riteņu bāze – 3 metri. Izmēģinājumu prototipi apgādāti ar amerikāņu sešcilindru turbodīzeļiem Cummins B-180 un B-215, kuru jauda ir attiecīgi 180 un 215 ZS. Vēlāk krievi plāno izmantot arī savu GAZ-562 motoru ar 200 ZS jaudu, ko ražo pēc austriešu licences. Ātrumkārba – pagaidām sešpakāpju manuālā čehu Praga vai piecpakāpju automātiskā amerikāņu Allison. Motori spēj nodrošināt baigu griezes momentu – no 450 līdz 687 Nm (salīdzinājumam – Hummer šis rādītājs ir 400 Nm).

Toties visa piekare un galvenie pārvadi ar bloķējamiem tiltu un starpasu diferenciāļiem pārceļojusi pa taisno no bruņutransportiera BTR-80. Neatkarīgā torsionu piekare ļauj katram ritenim “staigāt” 30 cm robežās. Pie tam tilti apgādāti ar hermētiskiem reduktoriem, kas ļāva palielināt mašīnas klīrensu līdz 40 cm. Tāda lietiņa kā sistēma spiediena regulēšanai riepās te jau ir pati par sevi saprotama. Bet starpasu diferenciāli ar elektropneimatisko pievadu var nobloķēt ar vienu pogas piespiedienu. Arī stūres pastiprinātāju krievi projektējuši paši.

Iekāpjot “tīģerī”, acīm paveras apmēram tāds pats salona iekārtojums kā vecajos GAZ-69 “aligatoros” – divi sēdekļi priekšā, bet aiz starpsienas gar bortiem novietoti divi gareniski soliņi, uz kuriem var sasēdēt 8 cilvēki. Tas, protams, tikai piemēra pēc, jo virsbūvi mašīnai var uzstādīt pēc patikšanas. Interjers tāpat kā amerikāņu kolēģim ir askētisks, taču pietiekami civilizēts. Vadītāja sēdekli iespējams regulēt trijās plaknēs, vien jāizvēlas – vai nu stūre uz ceļgaliem, vai arī metrus desmit no priekšgala nekā neredzēsi...

Krievu žurnālisti, kuriem bija iespēja izmēģināt “tīģera” prototipu, par to izrādījās stāvā sajūsmā. Uz šosejas mašīnu var “sakurināt” līdz pat 130 km/h, tiesa, troksnis salonā tad ir tāds, ka vajadzīgas tankistu cepures. Vadāmība – apmēram tāda pati kā “bobim”. Gaitas līdzenums esot vienreizējs – nejūtot ne bruģi, ne pat diezgan pamatīgas kāpu grambas. Arī pietiekami smagu bezceļu, kura pārvarēšana “tīģerim” varētu sagādāt zināmas problēmas, žurnālisti ātrumā neesot spējuši atrast.

Pašlaik uzbūvēti pieci “tīģeri” ar dažādām virsbūvēm, kas piedalās Krievijas armijas veiktajos izmēģinājumos. Vai šo mašīnu sāks ražot sērijveidā, vilks vien sazina, jo ar krievu “autopromu” tāpat kā ar bitēm neko nevar zināt. Orientējošā rūpnīcas cena pašlaik tiek lēsta ap 55 000 USD – tas ir apmēram par trešdaļu mazāk, nekā maksā Hummer. Loģiski jau būtu ražošanu uzsākt, jo Krievijā bagātu un ekstrēmi noskaņotu cilvēku pietiek, un gan jau arī Latvijā kāds atradīsies. Pie tam visas “fīčas”, ko tagad bāž iekšā “hammeram” (ādas salonu, klimata kontroli, audiosistēmas ar divdesmit skaļruņiem utt.), principā iespējams sabāzt iekšā arī “tīģerim”.

Kas labāks – “tīģeris” vai “hammers” – grūti spriest. GAZ speciālisti gan stāsta, kā reiz centušies sarīkot abu mašīnu salīdzinošos izmēģinājumus un iedzinuši tās milzīgos sniegos. Pēc neilga laika, kad no Hummer priekšējā tilta skaidas vien pajukušas, izmēģinājumi esot beigušies...

Ilgvars Zihmanis
Materiāli: www.autoreview.ru

 
Visi komentāri
 
81599. viesis 6.jūnijs 2003 0:39
0 0 Atbildēt

Miskaste pa 55 000 USD. Vienīgais kur to var izmantot ir Ladogas purvi, bet kam tas ir vajadzīgs. Ir arī helihopteri. Hammeram vadāmība ir laba un līdz 130 sakurināt nav problēmu

81603. viesis 6.jūnijs 2003 0:57
0 0 Atbildēt

Varēja kādu fotku ielikt

81607. viesis 6.jūnijs 2003 1:02
0 0 Atbildēt

nu es jau labaak njemtu sito tigru nekaa hammeritu kas podaa nolaizjams vispaar :)

81609. viesis 6.jūnijs 2003 1:04
0 0 Atbildēt

Kāpēc krievi Vāciešus uzvarēja, tāpēc, ka krievu tankiem bila ļoti platas ķēdes un motors dīzelis, vāciešiem tanki bija ar benzīna motoriem, lielu masu un šaurām ķēdēm. Mans veidoklis, ka bezceļu auto būvniecībā krievs ir pārspēj visu pasauli, vienīgi tas izpildījums varēja būt labāks.

81616. viesis 6.jūnijs 2003 7:42
1 0 Atbildēt

Daļēji piekrītu Tankistam. Tā jau it kā ir, ka vecais labais bobis labi turās arī tepat latvijā off-road sacenēs, bet ... vins turās tāpēc, ka ir pa 1 skrīvītei un detaļai pārlasīts ...

Bet par Hummer vs. Tiger ... ja godiigi, tad Hummer 1 ir labaaks par Hummer 2, tad Hummer 2 jau velk uz shosejas pusi pamazām. Bet Tiger ... nu tas ir krieva garā mērkaķoties pakaļ kādam ... nu vismaz autobūves jomā tā ir ...

81619. viesis 6.jūnijs 2003 7:57
0 0 Atbildēt

A Hummer 2 ir tiešām pretīgs... pirmais labi izskatījās, otrais i kroplīgs... :(

81628. viesis 6.jūnijs 2003 8:34
0 0 Atbildēt

Izvēlos krievu versiju. Viņi tiešām offroad un BTR prot taisīt. Un pamatoti, vairumā no tiem ceļiem tikai bobis iet cauri...;-)

81633. viesis 6.jūnijs 2003 8:46
1 0 Atbildēt

Te ir arī bildes un citi rādītāji: www.gaz.ru/avt/pers/2975/index.asp

81637. viesis 6.jūnijs 2003 8:53
0 0 Atbildēt

Vaj tik pa shitamo verkji kaukad ZaRubljom nebija apraksts... Ja nekljuudos, tad Emiraati kaut kaadu iemeslu deelj iipashi negribeeja njemt to Taigeru, jo baisi smagais ar brunjaam sanaakot un esot probleemas pa smiltiim njemoties. Mosh shitais i cic Tjigrz...?:)

81638. viesis 6.jūnijs 2003 9:10
0 0 Atbildēt

Vot beidzot labais raksts par auto,kuru ir bauda palasiities..........Redaktoram - 10.............Nevis par visaadaam Audi kupejaam,kas meetaajaas katraa pagalmaa........

81643. viesis 6.jūnijs 2003 9:39
0 0 Atbildēt

Hummer 2 atskiriba no Tigr un hummer 1 ir tada ka otrais ir ielas variants civilajiem lai var pazimeties!Ir mulkigi domat ka tas ir tads pats ka pirmais! Pirmo razoja armijas vajadzibam un pilnigam bezcelam bet otro tiem kam apnikusi land cruiser, X5 un parejie! Attieciba par tigr vina jau pagajuso gad tik testets! un raditaji tiesam ir labi ja nem vera ka cena vien isteniba ir nevis par treso dalu mazaka bet ta ir tresa dala no hummer 1 cena! :)))

81649. viesis 6.jūnijs 2003 9:49
0 0 Atbildēt
81653. viesis 6.jūnijs 2003 9:53
0 0 Atbildēt

Pa šito krievu brīnumu kādu pusgadu atpakaļ bija Avto Revju diezgan plašs raksts ar visām bildēm. Nu ziniet - lai dievs nogrābstās, tāds samoģelkins, ka bail. Sagrābstīts un saskrūvēts kopā no vecuvecām krievu avtoproma radītām detaļām, kuras gan jau ka funkcionē un savu misiju kautkānebūt pilda, bet....paskats uz to visu kopumā ir gana baiss, salons vispār ar lobziku no faņeras izzāģets un ar samoreziem saskrūvēts, nu kašmars vienvārdsakot:)

Kāpēc es tā cepos? Tāpēc, ka par šādu naudu, ko prasa par šo brīnumu nu nav īsti korekti piedāvāt preci tādā izskatā, kāda viņa ir! Nu var jau to visu nostrādāt daudz rūpīgāk un baigos kapitālieguldījumus tas arī neprasa.

81655. viesis 6.jūnijs 2003 9:55
0 0 Atbildēt

Shamo pat laikam pa Discovery radija... Emirati sho nenjema, jo krievi nespeja sagadat pienacigu motoru, uz to laiku shim bija 1,5l benz ar kautkadiem 65 - 70 Zs... Un ja nemaldos, tas bija zigula motors...

Sadam

81662. viesis 6.jūnijs 2003 10:04
0 0 Atbildēt
81751. viesis 6.jūnijs 2003 13:03
0 0 Atbildēt

Raksts tiešām nav slikts. Prieks ari, ka commentos nav apd..., bet sakariigi cilveeki noderiigus linkus ielikushi. laikam tomer buus verts iAuto biezhaak ieskatiities.

Par GAZ tiigjeri - lai jau turās. Kā militārais projekts šitas pat varētu labi izdoties, civilais - diez vai. Tādiem biežņiem, kuriem "vajag" tik nepraktisku kaaru, nebūs jau dikti grūti samaksāt 3x vairāk un iegūt civilizētu salonu un visu pārējos civilizētos pričendāļus amerikāņu izpildījumā. Un nekur jau nav teikts, cik maksātu Tigrs ar tādas pat kvalitātes ādas salonu u.c. extrām, kādas nāk līdzi hammeram. Vai vispār krievi var tādu uztaisīt?...

81770. viesis 6.jūnijs 2003 13:41
0 0 Atbildēt

Prieks lasīt speciālistu- Hammer īpašnieku viedokļus:), kas Hammeru varbuut ir pa gabalu redzējuši garāmbraucot..

81796. viesis 6.jūnijs 2003 15:34
0 0 Atbildēt

Kartejais krievu debilisma paraugdemonstrejums. Uztaisa 5 demo modeljus, kas rokam salikti (kaa Dakaras rallija auto) un tik lielaas, un tik lielaas - cik tas labs, kaa nejuuk, kaa ripo - "pirmie kosmosaa !!". Tikai - demo, ir demo - tas nav serijveida auto, tatad neskaitas pat auto. Ja 1 Hummeram no 500.000 tilt sabruuk - nu OK, garantijas laiks ja ir - jaunu iedos vietaa. Bet ja 1 krievu demo auto kas sabruks - OK, pasutis tevi nah..j.

81829. viesis 6.jūnijs 2003 19:10
0 0 Atbildēt

shitais man atgaadina manu veco emku, ehh kaa sagribeejaas izbraukt....

81832. viesis 6.jūnijs 2003 20:35
0 0 Atbildēt

realitaate ir taada, ka krieviem seerijveda razhoshana iesako - braakjis un nedodjelkas, zemas cenas ----> no nekaa nekas nerodas...

81835. viesis 6.jūnijs 2003 22:31
0 0 Atbildēt

Nu, par 55 000 USD tepat Latvijā var uztaisīt superīgāko bezceļbriesmoni :) Pie kam no tām pašām BTR detaļām un ar tiem pašiem un vēl labākiem inženiertehniskajiem risinājumiem. Tas jau nu tiesa...

81850. viesis 7.jūnijs 2003 12:32
0 0 Atbildēt

Sveiki!

He! Labais! Visu cieņu Rašn mašīnbūvnekiem!

Bet apgalvojumam: Gan “hammers”, gan “tīģeris” pēc skata ir visai līdzīgi, nudien negribu piekrist. Par krievu dampi spriežu tikai pēc fotogrāfijas un tur gan tas izskatās kā ar cirvi taisīts. Bet nu, gan kāds dullais tādu nopirks, pārbūvēs, notūņingos un būs kur ačteles pamielot.

81851. viesis 7.jūnijs 2003 12:51
0 0 Atbildēt

jaa jaa, notuuningort ahuuna vajag. jaasaak ar zemprofila riepam.

81865. viesis 7.jūnijs 2003 22:10
0 0 Atbildēt

Nav nemaz tik slikts tas tigers

www.autoreview.ru/new_site/year...17/tiger/2.htm

Ja paskatas sheit tad redz ka salona ir tiri normals+amerikanu motori+BTR ritoshaa= labs autinsh

81870. viesis 8.jūnijs 2003 11:06
0 0 Atbildēt

:P :P :P Paskatījos bildē, kur redzama kabīne no iekšas - marazms... Kāpēc tiem manometriem ap savienojuma vietām kaut kādas lupatas aptītas? Un viena lupata pabāzta šķirbā starp paneli un viduskonsoli... Un pats smieklīgākais, ka pasažiera durvīs esošo pelnu trauku atvērt laikam var tikai tad, kad durvis atvērtas, citādi panelis to līdz pusei nosedz :) Un vēl - krunkas visās iespējamās vietās: gan gumijas pārklājums uz grīdas, gan durvju apšuvums - viss krunkains :) Un ātrumkloķu vietas izzāģētas ar neasu lobziku :P :P :P

Vārdu sakot - murgs ne apdare. Ja tāda pat kvalitāte ir visai mašīnai, tad, lai piedod GAZinieki, bet ar to lūzni bail pat no mājām līdz darbam aizbraukt, kur nu vēl doties bezceļos - bail, ka kaut kas nenoveļas uzreiz...

81891. viesis 9.jūnijs 2003 9:21
0 0 Atbildēt

jaa, pelnutrauks toch labs !!! :D:D:D

81911. viesis 9.jūnijs 2003 11:09
0 0 Atbildēt

RX-7, uztaisi pats labak. Krievs, protams, paliek krievs, tomer prototips tomer ir un paliek tikai prototips. Galvenais, ka ir potencials.

82062. viesis 9.jūnijs 2003 22:23
0 0 Atbildēt

Droši vien, ka uztaisīšu ar :)

RX-7

82063. viesis 9.jūnijs 2003 22:28
0 0 Atbildēt

Nu tā kabīne tīri neko sanākusi - man patīk! Un tās lupatas tur arī ir tikai tāpēc, ka tā sistēma tur tiki pagaidām uzsviesta, tipa, izmēginājumam... Vienīgi priboriem gan lielākajai daļai jau varēja paspēt vietu atrast panelī - lai nav kā patreiz uz ščitiem samontēti...

Un ar to sērijveida izlaišanu krieviem ir tā - nav pieprasijuma, nav arī sērijveida (un vice versa). Bet ja atceramies vēl arī "Kombat" (ne to kas GAZam) bet nikno - T98, tad jāsaka krieviem uz vojennuju tehniku tiešām ir nags...

Malači!

/Nufis/

82068. viesis 9.jūnijs 2003 23:31
0 0 Atbildēt

Vienalga neatbalstu auto, kas maksā ellīgu naudu (55 000 USD), bet vienalga ir jāpārlasa pa vienai skrūvītei, lai vispār varētu droši braukt... Tad jau labāk to naudu ieguldīt uzraiz skrūvēšanā no nulles, idejas smeļoties no tiem pašiem Hummeriem, BTRiem un Bobikiem...

82158. viesis 10.jūnijs 2003 11:55
0 0 Atbildēt

Bet jāpiekrīt, ka verķis ir iespaidīgs!

82221. viesis 10.jūnijs 2003 15:26
0 0 Atbildēt

Baigi labs auto, krievi bezceļniekus māk taisīt. Tie kas apceļ, nevar tādu pat atļauties, lielākā daļa.

82233. viesis 10.jūnijs 2003 16:41
0 0 Atbildēt

galvenais "pat" :P a kaa tev ar atljaushanos?

82238. viesis 10.jūnijs 2003 16:50
0 0 Atbildēt

GSI mums ir kruts. Viņš tādus auto divas reizes nedēļa var atļauties...paskatīties bildītēs:)

82263. viesis 10.jūnijs 2003 18:37
0 0 Atbildēt

Normaals auto:?:?:? Normaals salons:? Da paskatoties tajaas bildes, man atgaadina vecas nograbeejushas vidusskolas vestibilu. Tocna viss ar samoreziem saskruuveets.

82278. viesis 11.jūnijs 2003 0:09
0 0 Atbildēt

samorezi ir LUX versijai. parastajai kiedes.

82626. viesis 13.jūnijs 2003 0:20
0 0 Atbildēt

Metālūžņos nododot sanāktu reāls kāpots .

82627. viesis 13.jūnijs 2003 0:23
0 0 Atbildēt

83389. viesis 18.jūnijs 2003 10:53
0 0 Atbildēt

Bet vislabākais no visiem hummerveidīgajiem jau izsenis ir Lamborghini LM 002

Tam ne ko pielikt, ne atņemt. Vienīgi vēl dīzeļmotoru varēja ievietot... Bet par to 203 km/h max ātrums...

103915. viesis 7.novembris 2003 12:47
0 0 Atbildēt

Derētu arī lielkalibra ložmetējs,un iznāktu "darba autoskūtajiem"...

110263. viesis 7.janvāris 2004 18:32
0 0 Atbildēt

bojevaja mashina vimogatelei

125437. viesis 7.maijs 2004 0:20
0 0 Atbildēt

Prieksh bezcela liidziigi kaa hammeram vareetu buut - par lielu, par smagu un taadaa stilaa. Prieksh armijas un militaaraam vajadziibamm - vajadzeetu buut pietiekami labam, jo vaakts kopaa pamataa no BTR mezgliem, bet BTR tomeer ir lielaaks un smagaaks, taatad verkim jaabuut ar baigo izturiibas rezervi. Seviski nemot veeraa, ka shitam ir paredzeets kraut virsuu brunas un droshi vien kaadu rakeshu palaishanas uzparikti vai lozmeteeju.

No otras puses - ikdienas braukshanai nu laikam galiigi garaam, ektreemai bezcelu braukshanai - pa lielu un tasiigu, pashikoshanai - pakraaj veel biski un nem hammeru.

No shiem aspektiem krietni leetaak liidziigu izjuutu ieguushanai var apdomaat kaada lielaa ritentraktora iegaadi - K750, skiet (taadi lieli un dzelteni, viduu lociijaas). Tadus pat labaa braukshanas kaartiiba varot dabuut pa kaadi 2000 - 3000 USD. Un ar to traktoru var taadus ekstreemas braukshanas ekperimentus taisiit, ir gadiijies piedaliities.

125481. viesis 7.maijs 2004 10:44
0 0 Atbildēt

Hehe janicc, laba doma :DD Vienīgi ja kāds grib to traktoru, tad eksistē K701. Par K750 gan nezinu :p 300 zirgu zem kapota un uz priekšu :) Vienīgi mīnuss - maz ātrums ap 40kmph.

125511. viesis 7.maijs 2004 13:46
0 0 Atbildēt

Nu ka tajā K701 uzkāpj, ta jau vien varens var sajusties ;)

125579. viesis 8.maijs 2004 17:57
0 0 Atbildēt

Cilveeki laikam nelasa rakstu taa kaartiigi. Tur tak bija teikts, ka tas auto tika konstrueets militaaraam vajadziibaam, liidz ar to nekaadu shiko dizainu un salona apdari nesagaidiit. Militaarajam transportam galvenais ir caurgaajiiba, izturiiba un kravnesiiba, tad veel veelama ir pielaagojamiiba (shim ir pieci virsbuuves veidi, taatad adekvaati). Tas nav auto ar kuru kaads vareetu stilot un teelot megakruto pa pilseetas afalteetajaam ielaam, toties armijnieks gan savu uzdevumu izpildei sho auto gana labi pratiis noveerteet un taa cena prieksh militaaraa transportiera nemaz tik augsta nav, kaa nekaa, shim verkjim ir visa piekare no BTR (arii virsbuuvi var dabuut attieciigu) un tas nemaksaa maz. Piekriitu tiem zaakaataajiem, kas njirgaajas par krievu civilo tehniku - taisniiba vien ir, civilajai tehnikai krievam nav attieciigais kjeeriens, bet toties militaaraa tehnika ir pasaules liimenii un taa tiek taisiita ar vismaz 5x lielaakaam droshiibas un izturiibas rezerveem nekaa koleegju amerikaanju aparaatinji.

125723. viesis 10.maijs 2004 16:01
0 0 Atbildēt

daudzi nosheit domas izteikushajiem gudriishiem laikam nezin kaa tiek testeeta krievu militaaraa tehnika pirms taa tiek apstiprinaata seerijveida razhoshanai un pienjemta brunjojumaa armijaa.Ja nezinaat tad varbuut nedaudz jau jums ir liidzeejis "VIESIS" kas sho to ir paskaidrojis attieciibaa par sho konkreeto modeli,un ja shis ir jaasaliidzina ar Hammeru ko razho militaaristiem tad tas ir veel chaabiigaaks nekaa krievu tiigjeris j0o visa virsbuuve nebrunjotam auto ir pilniibaa no stiklashkjiedras un pilniigi nekaadu ekstru.Militaaristu autinjam jaaatbilst vienai ljoti svariigai lietai - ja sho monstru gadiijumaa kjer miina vai artileerijas laadinjsh tad vismaz nav sirdsapzinjas paarmetumu un zheel visu to ekstru ko JUUS gribat redzewet shajaa auto.Iists armijas vodjila gan pratstu shaadu monstru noveerteet.Taa luuk miiliishi.

125968. viesis 11.maijs 2004 17:24
0 0 Atbildēt

Salīdzinot ar saldajiem 60-ajiem, kad dzima tādi tehnikas brīnumi, kā Unimogs un Laplanders, ar nožēlu nākas secināt, ka mūsdienās purvā ir paredzēts braukt ar helikopteru. Izpratne par bezceļu arī militāristu branžā velk uz vietām, kur vienkārši nav asfalta. Es gan tikai priecātos. ja šis mazulītis nonāktu uz konveijera. Lai nu kādi, bet vismaz reduktoru tilti... Saimniecībā varētu noderēt. Indulis

201412. viesis 17.maijs 2006 18:13
0 0 Atbildēt

ko visi uz tam ekstram, tigrs super auto, ja butu iespeja darom iegut tigr vai hummer, skaidrs ka nemtu tigr,ta ir robusta masina, dari ar vinu ko gribi,nesalauzisi.salons nau tik slikts ka te dazi saka,es pat domaju ka vinam tas vareja but vel prastaks,ka bobikam,no dzelzs,tie manometri ari tikai uz testa laiku,kad pats ieraudziju nobijos,a tad redzeju bildi kur vinu nau. Paneli visi raditaji tadi pasi ka KAMaz,nevar saluzt no grabesanas. Ši masina ir kartejais autobuves sedevrs ko saprasr spej tikai tie,kas zin ka bezcels nau vienkarsi cels bez asfalta.

a vel kas,varbut kads grib apspriest BTR-80 salonu,mos sim ari vajag adas benkus un dizainera paneli ar mikstu tapsejumu?

201443. viesis 17.maijs 2006 22:58
0 0 Atbildēt

jaa, ancuka uzcirsties un vakara ar itadu uz teatri neaizbrauksi,bet tuksnesi kur tamperaturas mainas -50=>+50 gradu amplitusa ,pa velszinkadu celu un smiltim braukt turklat izvairities no saviniem, minmetejiem, granatam,dzelomstieplem, diez vai kads domas-o vellos,pelnutrauks netaisas vala,benkis varetu but adas i mos panelis smukaksneskadetu, a mos _strunts ka saluza tilts,rit atvedis jaunu? itam aparatam galvenais dabut kaut no elles ara soferi+pasazierus, izzkats un pat konforts itediem nebut nau galvenais,ja ta padoma, glabjot savu pakalgalu no drosas naves tos trakos manometrus pat neieverosi,ta ka beidziet aprunat ito aparatu,ir tads un labi, kaut nu tik razotu vinus , gan kads vienkarsi braukt griboss civilais ari nopirks,nu ta prieks sevis,nejau blatosanai.bet vispar salons vinam vienkarss bet smuks,ko lai saka.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 4

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Škoda Kodiaq (+VIDEO) 2

No šīgada Škoda jaunumiem mūsu tirgum svarīgākais ir jaunais Kodiaq. TV Autoziņas devās uz Spāniju, lai tuvāk iepazītos ar lielākā Škodas krosovera otro izlaidumu. Lasīt vairāk

 

Audi Q6L e-tron – Ķīnā ražots, Ķīnas tirgum (+ FOTO) 1

Pekinas autoizstādē Vācijas autobūves uzņēmums Audi nodemonstrējis Audi Q6L e-tron – globāļā tirgus modeļa Q6 e-tron pagarināto modifikāciju, kas paredzēta Ķīnas tirgum. Lasīt vairāk

 

Ko dara šī tehnika? (+ VIDEO) 8

Kravas auto ar piekabi kaut ko vienmērīgi izkaisa uz ceļa. Vai varētu būt, ka šādi ātrā un vienkāršā veidā tiek atjaunots ceļa segums? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti