"Volkswagen Passat" hibrīds uz 100 km tērēs 2 litrus (+ foto) 4

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 29.septembris 2014 11:41

"Volkswagen" vidējās klases modelis "Passat" turpmāk būs pieejams arī hibrīda modifikācijā GTE, kļūstot par trešo "Plug-in" pie mājas elektrotīkla pieslēdzamo un uzlādējamo modeli kompānijas piedāvājumā pēc super ekonomiskā "XL1" un kompaktās klases hečbeka GTE. Plašākam interesentu lokam "Passat GTE" tiks parādīts Parīzes autoizstādē oktobra sākumā.

Foto: Publicitātes foto

"Volkswagen Passat GTE" aprīkots ar hibrīda iekārtu, kuras sastāvā iekļauts 156 ZS benzīna turbo dzinējs un elektromotors ar 114 ZS jaudu, 9,9 kilovatstundu litija jonu akumulators un sešpakāpju robotizētā divsajūgu pārnesumkārba. Hibrīdsistēmas kopējā jauda 204 ZS ļauj "Passat GTE" sasniegt maksimālo ātrumu 220 km/h un līdz 100 km/h paātrināties mazāk nekā astoņās sekundēs.

Foto: Publicitātes foto

Vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā pēc ražotāja datiem ir 2 litri uz 100 km, kas nozīmē, ka ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem un piepildītu 50 litru degvielas tvertni "Passat GTE" spēs nobraukt līdz pat 1000 km. "Plug-in" tehnoloģija ļauj baterijas uzlādēt, pieslēdzoties pie mājas elektrotīkla. Šajā gadījumā pie rozetes nāksies pavadīt vismaz četras stundas, savukārt izmantojot 360 voltu tīklu – tikai 2,5.

Foto: Publicitātes foto

No "Passat" benzīna un dīzeļa versijām hibrīda modifikācija atšķiras nedaudz pārveidotu vizuālo noformējumu. Tas uzreiz pamanāms pēc radiatora restes ar vienu zilo un trīs hromētām līstēm, kā arī diožu lukturiem un savādākā bufera ar C-veida dienas gaitas diodēm tā stūros.

Foto: Publicitātes foto

Salonā ir jauna, ar ādu apvilkta stūre, citāda izskata pārnesumu selektors, kā arī melna plastikāta un alumīnija dekori. GTE aprīkojumā būs arī multimediju komplekss ar 6,5 collu skārienjutīgu ekrānu, kas nodrošinās spēka iekārtas, agregātu un ekonomiskas braukšanas kontroli.

Foto: Publicitātes foto

"Passat GTE" modelis tiks piedāvāts ar sedana un universāla virsbūvēm. Tirdzniecībā to sagaidīsim nākamā gada otrajā pusē, cena pagaidām nav zināma.

Foto: Publicitātes foto

Piebildīsim, ka jaunās, pēc skaita nu jau astotās "Volkswagen Passat" paaudzes (B8) modeļa oficiālais tirdzniecības starts nozīmēts uz 2014.gada novembri. Cena Vācijā – sākot no 25 875 eiro.  

Foto: Publicitātes foto

 

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Māris 29.septembris 2014 12:32
4 0 Atbildēt

tas vidējais patēriņš ir pirmajiem 100 km, jeb laika posmam kamēr baterijas tukšas. pēc tam, kad jāizmanto 100% dzinējs, tad patēriņš uzaugs un tuvosies saviem 8-9 litriem, jo tās tonnas tomēr būs jākustina uz priekšu.

2+2 29.septembris 2014 16:32
3 0 Atbildēt

Tekstā: ar 50 litriem un uzlādētiem akumulatoriem varēs nobraukt 1000 km. Jau tagad dīzelītis bez akumulatoriem ar 50 litriem var nobrauk gandrīz 1200. Vai tekstā ir kļūda, vai arī VW ir solis atpakaļ.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti