"AvtoVAZ" uzsāk "Lada 4x4 Urban" tirdzniecību (+ foto) 21

 

Foto: AvtoVAZ

iAuto | 28.oktobris 2014 7:32

Krievijas autobūves kompānija "AvtoVAZ" uzsākusi jauna modeļa tirdzniecību. Tas ir "Lada 4x4 Urban" jeb krosovera „pilsētas” modifikācija. Par pirmā eksemplāra pircēju kļuvis kāds uzņēmējs, kura darba specifika saistās ar biežiem izbraucieniem pa lauku apvidu.

"Lada 4x4 Urban" aprīkota ar 1,7 litru 83 ZS dzinēju, kas strādā kombinācijā ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Standarta komplektā arī pilnpiedziņa, sadales kārba ar pazemināto pārnesumu un starpasu diferenciāļa bloķētāju, kondicionieris, elektriskie stiklu pacēlāji un elektriski regulējami spoguļi.

No standarta "Lada 4x4" pilsētas krosovers atšķiras ar pazeminātu piekari (-20 mm) un dažām vizuālā noformējuma detaļām: jaunas formas plastikāta buferi un radiatora režģis, melni durvju rokturi, izliektas formas aizmugures loga tīrītājs. Piedāvājumā arī trīs „metālika” virsbūves krāsas.

Automašīnas starta cena – 402 000 rubļu (EUR 7780).

"AvtoVAZ" vadība sola, ka nākamgad "Lada 4x4" saņems mazliet jaudīgāku un ekonomiskāku dzinēju – 1,6 litru 87 ZS agregātu, kas pašlaik tiek izmantots "Lada Granta." 2015.gada beigās-2016.gada sākumā modelim paredzēta modernizācija, bet mazliet tālāki "AvtoVAZ" plāni paredz, ka "Lada 4x4" kompānijas piedāvājumā paliks līdz 2021.gadam.

Foto: AvtoVAZ

 
21 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
zz 28.oktobris 2014 9:50
16 3 Atbildēt

niva ir niva - super dampis, bezceļos daudzas offroad leģendas var malā pastāvēt tās priekšā... vienalga vai tā ir 2007. gada vai 1987. - tās maksā < 1000 euro ar TA... bet izmest 7.5k eur pa auto, kas no zavoda jādzen (cerams vismaz ne uz evakuatora) uz servisu lai taisa kapitālo remontu - nu nekad to neesmu sapratis

IkdienasViesis 28.oktobris 2014 11:08
11 5 Atbildēt

Saqvulaik, kad 80-tajos strādāju rajonā par prokuraturas izmeklētāju, mums dienesta auto bija Niva. Manas atmiņas par šo auto - vienkārši izcili labs auto. Neskatoties uz to, ka tas auto tika izmantots ļoti intensīvi, pirmos četrus gadus problēmu nebija nekādu. Apkopēs viss tika pielabots, nekādy tehnisku bojājumu nebija. Pirmais saplīsa startera bendikss, to salaboja vēl pa garantiju. BET visa ritošā, slavenos "krustiņus" ieskaitot, nokalpoja līdz 120 000km. Pēc tam kaut kādi sīkumi sāka lūzt. Bet ar dvižoku nebija vispār nekādu problemu. Šefs vēl pievienoja piekabi, uzlika lielo jumta bagāžnieku....un teju visus būvmaterialus mājas būvei saveda. Un nekādu probzu. Pa vasarām jau tolaik uztaisījām vietējā "krosovera" variantu, skālās Ņivas riepas nomainot pret Pobedas 16.izmēra riepām. Un nebija nekādasd vainas - auto kļuva kluss kā ierindas žigulis. Un kādi vēl tur evakuatori ? Jā, vienu reizi

tiešām uz ceļa paliku, kad nolaida riepa , un ar īso atslēdziņu nevarēja atskrūvēt riteņa skrūvi. Diemžel, 1991.gadā to Nivu prokuraturai atņēma omonieši, un par tās tālāko likteni vairs nebija ziņu.

Māris 28.oktobris 2014 9:34
10 0 Atbildēt

nu diezkas jau nav.pirmoreiz tādu redzēju kādus 30 gadus atpakaļ.gan jau ka nav pats sliktākais auto,bet krievu inženieru domas lidojumu vienalga var tikai apbrīnot...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 21

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti