"Mercedes" atklāj "BMW X6" konkurenta attēlus (+ foto) 19

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 10.decembris 2014 12:59

Mercedes-Benz publicējis attēlus un informāciju par jauno krosoveru GLE Coupe, kas tirgū nonāks 2015.gada vasarā un konkurēs ar BMW X6.

Foto: Publicitātes foto

Jaunais krosovers, kas izgatavots uz M-klases (tagad "GLE") apvidus auto bāzes, ir 4900 mm garš, 2003 mm plats un 1731 mm augsts. Automašīnai ir 2915 mm riteņu bāze un tai ir 700 kilogramus kravnesība.

Salīdzinot ar "BMW X6," "Mercedes" krosovers ir par 9 mm īsāks, par 14 mm platāks un 29 mm augstāks nekā "X6" jaunās paaudzes modelis. Riteņu bāze - 18 mm par labu BMW.  

Foto: Publicitātes foto

Dzinēju paletē būs divi benzīna biturbo sešcilindru motori ar 333 (480 Nm) un 367 ZS (520 Nm) jaudu, kā arī V6 turbo dīzelis ar 258 ZS jaudu (620 Nm).

Foto: Publicitātes foto

Atkarībā no versijas "GLE Coupe" tiks komplektēts ar deviņu pakāpju 9G-Tronic automātisko pārnesumkārbu un pilnpiedziņu.  Krosovera bāzes versijai būs uzstādīta parastā atsperu piekare, taču par papildu maksu klients var pasūtīt "Airmatic" pneimastisko balstiekārtu ar "ADS Plus" sistēmu, kas, balstoties uz sensoru piegādātajiem datiem par automašīnas ātrumu, stūres rata pagrieziena leņķi un citu elektronisko sistēmu darbību, automātiski izmaina piekares cietību katram ritenim.

Foto: Publicitātes foto

Jaudīgā modifikācija "GLE 450 AMG" saņems "Dynamic Select" sistēmu ar pieciem elektronikas darba režīmiem: "Individual," "Comfort," "Slippery," "Sport" un "Sport+." Pirmais no tiem noregulē motora, kārbas, piekares un stūres iekārtas darbības algoritmu pēc vadītāja ieskatiem, otrs noderēs slidenai ceļa virsmai, bet Sport+ sniegs baudījumu aktīvas braukšanas piekritējiem. Interesanti, ka atkarībā no izvēlētā režīma mainās arī izplūdes sistēmas skanējums un gaismas diožu lukturu darbība.  

Foto: Publicitātes foto

No opciju saraksta pircējs varēs izvēlēties Comand jaunākās paaudzes multimediju sistēmu ar septiņu collu displeju un skārienjutīgā palikņa vadību, DVD atskaņotāju un Bang&Olufsen audio sistēmu.

Foto: Publicitātes foto

Sagaidāms, ka AMG versijai zem motora pārsega tiks iebūvēts 5,5 litru V8 motors ar 557 – 577 ZS jaudu. 

 
Visi komentāri
 
LMT 10.decembris 2014 13:42
12 14 Atbildēt

Šis var konkurēt ar Ssang Yong rekstonu vai ko tādu, nejau ar BMW.

Zibspuldze 10.decembris 2014 19:39
0 1 Atbildēt

Vispār jau SangYongam ir Tieši Meršu vecie motori.

Haters 10.decembris 2014 14:11
13 0 Atbildēt

@LMT Tāpat kā tu vari konkurēt tikai ar Biti :D

A 10.decembris 2014 14:49
2 0 Atbildēt

MB nav kauns skriet lidzi BMW?

lmt 10.decembris 2014 15:04
1 0 Atbildēt

dīvains , kpc vsp vajag tada tipa.

, mes esam lielakais komunikaciju tikls latvija , taa ka tada bite vai lmt pat dvieli nav cienigi pienest

mietpilsonis 10.decembris 2014 15:31
12 2 Atbildēt

Neesmu skūtu kultūristu fans, bet x6 ir krietni simpātiskāks, par komplektāciju nestrīdēšos.

ka 10.decembris 2014 15:34
2 4 Atbildēt

Bmw x6 mēsls šis mersis gan labs

e30 10.decembris 2014 16:01
4 0 Atbildēt

Kas teu liek domat ka labs :-D ? Teu pašam ir bijis X6? Vai tu esi velviens no tiem 16 gadigajiem dirsejiem :-D

e30 10.decembris 2014 15:58
0 0 Atbildēt

Kas ta par pretigo aizmiguri rauj uzauksu pilnigi :-@

janka 10.decembris 2014 17:35
0 1 Atbildēt

šādu auto nepirktu labāk ta G klases un x6 der tik pilsētā pazīmēties, pārdevu nopirku Land Rover Defender

Alex 10.decembris 2014 18:33
1 0 Atbildēt

Pirms pirki x6 nezinaji ka vins ir parketnieks? :D vot l()}{$

padžerka 10.decembris 2014 19:37
1 0 Atbildēt

No aizmugures neizskatās pārāk skaists.

VWfans 10.decembris 2014 21:45
0 0 Atbildēt

Te nu Mersis daudz ko nošpikojis no X6... Turklāt X6 izskatās harmoniskāk! Man kaimiņam ir X6, un šad tad to atkārtoti redzot, man tas aizvien vairāk iepatīkas.

hc 10.decembris 2014 23:56
1 0 Atbildēt

priekša smuka, aizmugurē kaut kas nav nobeigts

Shamejais 11.decembris 2014 1:04
0 0 Atbildēt

MBenz - pēc 3 gadiem "pamodās" :)

Shamejais 11.decembris 2014 1:09
2 0 Atbildēt

LMT - hahahahahah - nesmīdini!

BIJI lielākais - un joprojām esi dārgākais :)

....un par nespēju nodrošināt BLACKBERRY aparātu atbalstu - ES VISPĀR PAKLUSĒŠU - KAUNS!!!!!!!!!

L-M-T - LOHI, LOHI, LOHI ;0) tāpēc arī zaudē klientus!

Tamējais 11.decembris 2014 10:20
2 0 Atbildēt

Mobira arī LMT neatbalsta

Klauns 11.decembris 2014 12:08
0 1 Atbildēt

LMT - ko tu vari dirst. braucis esi? :D varu saderet ka pat iekšā sedejis nesi ;)

VWfans 12.decembris 2014 12:30
0 0 Atbildēt

Es kā pasažieris esmu vests ar X6. Man kaimiņam tāds ir. Jāsaka, ka gaita tam auto bija cieta. Iespējams, ka pie stūres koncentrējoties uz braukšanu, to cietumu tā nejūt un to atsver laba vadāmība. Bet nu priekš pasažieriem X6 nekas jauks nav!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pagani Imola – 5 eksemplāri, 5 000 000 eiro (+ FOTO)

Viens no ekskluzīvākajiem varenauto ražotājiem pasaulē, Itālijas kompānija Pagani, prezentējusi jaunāko modeli Imola. Automašīna maksās piecus miljonus eiro un pavisam taps vien pieci eksemplāri. Lasīt vairāk

 

Visbiežāk CSNg bez OCTA izraisa gados jauni vadītāji ar 16 - 20 gadus vecu spēkratu

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk – LTAB) statistika par 2019.gadā notikušajiem ceļu satiksmes negadījumiem (turpmāk-CSNg), kas izraisīti ar neapdrošinātu auto liecina, ka visbiežāk CSNg izraisa 26 - 35 gadus veci autovadītāji, kas pārvietojas ar 16 - 20 gadus vecu spēkratu. Lasīt vairāk

 

ASV militāristi "ierāda vietu" krievu militāristiem (+ VIDEO) 20

Krievu militāristi apsteidz vienu no amerikāņu konvoja transportlīdzekļiem pa ceļa nomali un cer, ka ar nākošo izdosies tas pats. Lasīt vairāk

 

Ietriecoties kokā, vakar bojā gājis Audi vadītājs 1

Jēkabpils novadā piektdienas vakarā avārijā gājis bojā autovadītājs, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti