"Peugeot 208" tērēs 3,6 litrus (+ foto) 3

 

Peugeot 208 Foto: Publicitātes foto

iAuto | 23.janvāris 2015 7:40

Francijas autobūves kompānija "Peugeot" izmainījusi kompaktā hečbeka "208" motoru piedāvājumu, iekļaujot tajā trīs EU6 normām atbilstošus agregātus.

Sākot ar 2015.gadu klientiem tiks piedāvāts 1,2 litru 82 ZS trīscilindru benzīna motors, bet līdz šim izmantotais 120 ZS motors, kas pieejams kombinācijā ar manuālo pārnesumkārbu, nomainīts pret tāda paša tilpuma motoru, kas attīsta 110 ZS.

Neskatoties uz nedaudz mazāko jaudu, jaunais 1.2 Pure-Tech 110 agregāts var nodrošināt līdzīgus dinamikas rādījumus, toties degvielas patēriņš sarucis līdz 4,6 litriem uz 100 km (CO2-105 g/km). Savukārt 1.6 e-HDi dīzeļdzinēja vietā stājies 1.6 Blue-HDi 120 agregāts, kas pēc ražotāja informācijas, 100 km varēs veikt ar 3,6 litriem degvielas.  

Visas trīs jaunās motoru versijas jau tagad pieejamas klientiem. Vācijā to cena ir sekojoša: 14 950 eiro par 1.2 Pure-Tech 82, 18 500 eiro par 1.2 Pure-Tech 110 Allure komplektācijā un 20 700 eiro par 1.6 Blue-HDi 120.

Blue HDI 120 motoru saņems arī krosovers "Peugeot 2008" – šajā gadījumā degvielas patēriņš ir 3,7 litri uz 100 km. 

Peugeot 2008 Foto: Publicitātes foto

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
zz 23.janvāris 2015 11:38
3 1 Atbildēt

aptuveni no 2007 gada ražotāji sāka aktīvi samazināt CO2 patēriņu (līdz ar to - degvielas patēriņu) uz papīra, jo viņu un arī klientu nodokļu likmes tikai piesaistītas CO2 Eiropā (gan par pirmreizējo reģistrāciju, gan par ik gadējām nodevām). un ar katru nākamo modeli vai faceliftu degvielas patēriņs ir sarucis pa 20% (aptuveni). līdz ar to ja 2007. gadā mazās klases dīzeļi ēda 5,5 litrus vidējo uz papīra tad tagad jau 3,5. bet reāli degvielas patēriņi dzīvē - paliek tādi paši - pilsētā 6-7, ārpusē 4,5-5 un tas viss neskatoties uz visiem tiem sarežģitājiem elektronikas un mehatronikas brīnumiem, kas jaunajos auto tiek nu jau piespiedu kārtā iestrādāti un tas skumdina, jo degvielas patēŗiņs ir precīzi tāds pats bet izmaksas mums visiem augs, tādēļ, ka plīšanas, remonta vai akopju gadījumā reti kurš auto elektriķis būs tik advancēts (vai traks + advancēts) un ķersies tiem klāt ar savādāku pieeju kā "nomanīt dārgu mezglu un tad skatīties vai vaina pazūd"

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Mazda CX-80: septiņas sēdvietas, hibrīdi un dīzeļi (+ FOTO)

Mazda nesen prezentēja savu pilnīgi jauno flagmani CX-80. Tā virsbūve veidota, domājot par ērtu manevrēšanu ikdienas braukšanas un parkošanās situācijās, taču ar trim sēdvietu rindām tā nodrošina papildu daudzpusību lielākām ģimenēm. Lasīt vairāk

 

Kāpēc jaunais Toyota Land Cruiser ir principiāli cits auto? (+VIDEO) 12

Uz plašās planētas ražošanā vairs nav atlicis daudz tādu automašīnu kā Toyota Land Cruiser. Tāpēc pirmā iepazīšanās ar jaunās jeb J250 paaudzes modeli Skotijā ir īpaši svarīga. Lasīt vairāk

 

Rīgas dome ārkārtas sēdē lems par 10 miljonu eiro novirzīšanu ielu seguma atjaunošanai 5

Šodien izsludināta Rīgas domes ārkārtas sēde, kurā deputāti lems par vairāk nekā 10 miljonu eiro novirzīšanu ielu seguma remontiem, liecina ārkārtas sēdes darba kārtība. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti