"Peugeot 208" tērēs 3,6 litrus (+ foto) 3

Peugeot 208 Foto: Publicitātes foto

iAuto | 23.janvāris 2015 7:40

Francijas autobūves kompānija "Peugeot" izmainījusi kompaktā hečbeka "208" motoru piedāvājumu, iekļaujot tajā trīs EU6 normām atbilstošus agregātus.

Sākot ar 2015.gadu klientiem tiks piedāvāts 1,2 litru 82 ZS trīscilindru benzīna motors, bet līdz šim izmantotais 120 ZS motors, kas pieejams kombinācijā ar manuālo pārnesumkārbu, nomainīts pret tāda paša tilpuma motoru, kas attīsta 110 ZS.

Neskatoties uz nedaudz mazāko jaudu, jaunais 1.2 Pure-Tech 110 agregāts var nodrošināt līdzīgus dinamikas rādījumus, toties degvielas patēriņš sarucis līdz 4,6 litriem uz 100 km (CO2-105 g/km). Savukārt 1.6 e-HDi dīzeļdzinēja vietā stājies 1.6 Blue-HDi 120 agregāts, kas pēc ražotāja informācijas, 100 km varēs veikt ar 3,6 litriem degvielas.  

Visas trīs jaunās motoru versijas jau tagad pieejamas klientiem. Vācijā to cena ir sekojoša: 14 950 eiro par 1.2 Pure-Tech 82, 18 500 eiro par 1.2 Pure-Tech 110 Allure komplektācijā un 20 700 eiro par 1.6 Blue-HDi 120.

Blue HDI 120 motoru saņems arī krosovers "Peugeot 2008" – šajā gadījumā degvielas patēriņš ir 3,7 litri uz 100 km. 

Peugeot 2008 Foto: Publicitātes foto

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
zz 23.janvāris 2015 11:38
3 1 Atbildēt

aptuveni no 2007 gada ražotāji sāka aktīvi samazināt CO2 patēriņu (līdz ar to - degvielas patēriņu) uz papīra, jo viņu un arī klientu nodokļu likmes tikai piesaistītas CO2 Eiropā (gan par pirmreizējo reģistrāciju, gan par ik gadējām nodevām). un ar katru nākamo modeli vai faceliftu degvielas patēriņs ir sarucis pa 20% (aptuveni). līdz ar to ja 2007. gadā mazās klases dīzeļi ēda 5,5 litrus vidējo uz papīra tad tagad jau 3,5. bet reāli degvielas patēriņi dzīvē - paliek tādi paši - pilsētā 6-7, ārpusē 4,5-5 un tas viss neskatoties uz visiem tiem sarežģitājiem elektronikas un mehatronikas brīnumiem, kas jaunajos auto tiek nu jau piespiedu kārtā iestrādāti un tas skumdina, jo degvielas patēŗiņs ir precīzi tāds pats bet izmaksas mums visiem augs, tādēļ, ka plīšanas, remonta vai akopju gadījumā reti kurš auto elektriķis būs tik advancēts (vai traks + advancēts) un ķersies tiem klāt ar savādāku pieeju kā "nomanīt dārgu mezglu un tad skatīties vai vaina pazūd"

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Acura NSX atvadās ar īpašo versiju Type S

Japānas automobiļu zīmols Acura gatavojas noslēgt varenauto NSX otrās paaudzes modeļa ražošanu. Tas notiks nākamgad, bet atvadām tiek gatavota īpašā versija Type S, ko izlaidīs 300 vienību lielā skaitā. Lasīt vairāk

 

“Škoda Transportation” nāk klajā ar jaunu dīzeļa autobusu Škoda D‘CITY (+ FOTO) 2

Eiropas vadošais sabiedriskā transporta līdzekļu ražotājs “Škoda Transportation” šovasar prezentējis jaunu un inovatīvu pasažieru autobusu - deviņus metrus garo Škoda D’CITY, kuru, kā norāda tā nosaukumā ietvertais burts D, darbina dīzeļmotors. Lasīt vairāk

 

Ķīnas Aiways atsauc 265 krosoverus Eiropā 1

Ķīnas autoražotājs Aiways Eiropā atsauks 265 elektriskos krosoverus U5, lai novērstu problēmas ar piekari, kas varētu neizturēt slodzi. Lasīt vairāk

 

MAZ kravinieki pāries uz ķīniešu dzinējiem 11

Līdz šim baltkrievu MAZ komplektēja ar MAN, Cummins, Mercedes-Benz, ZF un Allison agregātiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti