Apkopojot 2014.gada rezultātus, viens no Eiropas lielākajiem interneta lietoto automobiļu tirdzniecības portāliem "Autoscout24" secinājis, ka jau septīto gadu pēc kārtas visvairāk meklētākais lietotais auto ir "BMW" 3.sērija.
Pēc "Autoscout24" datiem, 5,2 procenti autobiržas lietotāju meklējuši vidēji 17 770 eiro vērto "BMW." Otrajā vietā ar 4,7 procentiem meklējumu ir "VW Golf," bet tālākajās vietās ierindojusies "BMW" 5.sērija, "Audi A4" un "Mercedes" C-klase.
Arī automarku vērtējumā visbiežāk izvēlētais zīmols izrādījies "BMW" – 14,7 procenti. Otro vietu ieņem "Volkswagen" (12,1%), kam seko "Mercedes" (11,7%), "Audi" (11,6%) un "Opel" (4,1%).
"Autoscout24" apkopojis arī sīkāku informāciju, piemēram, meklētākās krāsas. Izrādās, ka lietoto automobiļu pircēji labprātāk izvēlas tumšus toņus: visbiežāk melnu (28,3%), pelēku (15,9%) vai sudrabotu (13%).
Vēl tikai gribēju piebilst, manā pieredzē, kad kādreiz vispār nācās tirgot kādu BMW, tie bija stresainākie momenti, kādi vispār iedomājami. Reāli - pārsvarā nāca tirliņi, kuriem visticamāk nebija naudas neko pirkt, taču vēlmes un ambīcijas - lielākās iespējamās :D Piemēram, iedod tādam potenciālam interesentam notestēt auto braucienā, bet kāds iedomājas, ka testa brauciens = 170km/h pa Rīgas apvedceļu :O
Vai arī izteikti tiek akcentēts auto mega nobraukums (ap 200tkm), jo reklāmā, redziet, esot mazākiem noskrējieniem :D
Viens kronis visam bija situācija, kad potenciālais pircējs paziņoja (pēc testa brauciena), ka jā, pērkot, taču tiesību viņam vēl neesot. Apbrīnas vērti tie vidēji svērtie BMW pircēji :)
Utt., tā var turpināt ilgi. Protams, Latvijā tas viss ir citādāk nekā Vācijā (tur BMW pērk zināmu statusu sasniedzis veiksmīgs un inteliģents pircējs), bet tomēr :)