"Renault" prezentējis krosoveru "Kadjar" (+ foto) 3

iAuto | 3.februāris 2015 11:54

"Nissan" tehnika, franču dizains – "Renault" iepazīstina ar "Nissan Qashqai" un "X-Trail" radinieku, krosoveru "Kadjar."

Foto: Publicitātes foto

Automašīnas garums ir 4,45 m, platums 1,84 m, augstums 1,6 m, kas nozīmē, ka tas ir par 7 cm garāks un 4 cm platāks nekā "Qashqai." Augstumā un pēc riteņu bāzes garuma abi modeļi ir pilnīgi vienādi. "Kadjar" klīrenss sasniedz 19 cm, bet bagāžas nodalījumā ietilpst 472 litri, kam var pieskaitīt 30 litrus sīklietu novietnēs. Aizmugures sēdekļa atzveltni var dalīt proporcijās 60/40, bet garāku priekšmetu pārvadāšanu atvieglos nolokāma priekšējā sēdekļa atzveltne.

Foto: Publicitātes foto

Atkarībā no versijas, "Kadjar" aprīkojumā varēs būt LED lukturi ar "Renault" pēdējo modeļu raksturīgajiem „C” veida dienas gaitas diožu elementiem, salonam izvēlēti taustei tīkami, mīksta pārklājuma materiāli. Veidojot salonu "Renault" centies distancēties no "Qashqai," kas izdevies tikai daļēji – abiem joprojām vienādi durvju rokturi, turklāt kokpita iekārtojums ir teju identisks – visādā ziņā slēdžu, pogu un kloķu izvietojums ir identisks. No papildaprīkojuma klāsta varēs izvēlēties arī apjomīga izmēra stikla jumtu (1,4 kvadrātmeri) un multimediju kompleksu R-Link ar septiņu collu ekrānu, kura funkcijas varēs pārvaldīt arī ar balsi.

Foto: Publicitātes foto

"Kadjar" būs pieejams ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu. Pilnpiedziņas variantam būs trīs, ar spiežamu pogu izvēlami režīmi: 2WD - priekšējo riteņu piedziņai un degvielas ekonomiskākam izlietojumam, AUTO, kas pilnpiedziņu pieslēdz pēc vajadzības un LOCK ar pastāvīgo pilnpiedziņu sniegotām un slidenām ceļa virsmām.

Foto: Publicitātes foto

"Kadjar" priekšpiedziņas versiju rīcībā (atkarībā no versijas) ir "Extended Grip" vilkmes kontrole ar vairākiem režīmiem, kas palīdzēs tikt galā smagākos ceļa apstākļos (smiltis, sniegs, dubļi utt). Palīgasistentu klāstā parkošanās sensori, kameras, kas pārrauga apkārtni 360 grādos un parkošanās palīgsistēma, kas palīdzēs novietot automobili stāvvietā (vadītāja ziņā gāze/bremzes).

Foto: Publicitātes foto

Par motoru piedāvājumu ražotājs vēl nav gatavs runāt, taču eksperti prognozē, ka spēka agregāti tiks aizgūti no "Qashqai," kas nozīmē trīs un četru cilindru motorus ar 1,2 līdz 1,6 litru tilpumu, kā arī manuālo un variatora transmisiju. "Renault Kadjar" plašākas publikas priekšā stāsies Ženēvas autoizstādē martā. Tirgū tas nonāks 2015.gada vasarā, turklāt ne tikai Eiropā, bet arī Ķīnā, kļūstot par pirmo "Renault" modeli, kas tiks ražots šajā valstī.

Foto: Publicitātes foto

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
cross-over`s 3.februāris 2015 17:33
1 1 Atbildēt

Tev taisnība, tā domā arī daudzi citi (Captur esot šobrīd populārākais Eiropā), taču dzelzs jākaļ, kamēr karsta - krosoveru (šobrīd) nevar būt par daudz

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Mercedes-Benz GLB ar septiņām sēdvietām (+VIDEO)

Ja jau Mercedes-Benz tik ļoti bija nepieciešams vēl viens mazs krosovers, kāpēc gan nepaņemt visiem jau zināmo GLA un vienkārši nepastiept to garāku? Lasīt vairāk

 

Latvijas lietotu auto tirgus piedzīvo strauju augšupeju 1

Analizējot lietotu auto tirgus datus par šā gada septiņiem mēnešiem var secināt, ka 2020. gads ieies vēsturē ne tikai ar strauju kritumu, bet arī ātru atlabšanu. Jūlija mēnesī automašīnu reģistrācija ir atgriezusies pērnā gada līmenī. Lasīt vairāk

 

Hyundai laiž klajā sportisko Elantra (+ FOTO) 2

Dienvidkorejas autoražotājs Hyundai iepazīstinājis ar jaunās paaudzes Elantra sedana sportisko versiju N-Line. Automašīna, kas konkurēs ar Volkswagen Jetta GLI un Honda Civic SI, pārdošanā nonāks 2020.gada nogalē. Lasīt vairāk

 

Intervija ar Mārtiņu Lazdovski par Ķekavas apvedceļa būvniecību pēc PPP principa (+ VIDEO)

Latvijas Valsts Ceļi valdes loceklis Mārtiņš Lazdovskis pastāsta par ieceri Ķekavas apvedceļa būvniecību realizēt pēc privātās partnerības principa. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti