"Renault" prezentējis krosoveru "Kadjar" (+ foto) 3

 
iAuto | 3.februāris 2015 11:54

"Nissan" tehnika, franču dizains – "Renault" iepazīstina ar "Nissan Qashqai" un "X-Trail" radinieku, krosoveru "Kadjar."

Foto: Publicitātes foto

Automašīnas garums ir 4,45 m, platums 1,84 m, augstums 1,6 m, kas nozīmē, ka tas ir par 7 cm garāks un 4 cm platāks nekā "Qashqai." Augstumā un pēc riteņu bāzes garuma abi modeļi ir pilnīgi vienādi. "Kadjar" klīrenss sasniedz 19 cm, bet bagāžas nodalījumā ietilpst 472 litri, kam var pieskaitīt 30 litrus sīklietu novietnēs. Aizmugures sēdekļa atzveltni var dalīt proporcijās 60/40, bet garāku priekšmetu pārvadāšanu atvieglos nolokāma priekšējā sēdekļa atzveltne.

Foto: Publicitātes foto

Atkarībā no versijas, "Kadjar" aprīkojumā varēs būt LED lukturi ar "Renault" pēdējo modeļu raksturīgajiem „C” veida dienas gaitas diožu elementiem, salonam izvēlēti taustei tīkami, mīksta pārklājuma materiāli. Veidojot salonu "Renault" centies distancēties no "Qashqai," kas izdevies tikai daļēji – abiem joprojām vienādi durvju rokturi, turklāt kokpita iekārtojums ir teju identisks – visādā ziņā slēdžu, pogu un kloķu izvietojums ir identisks. No papildaprīkojuma klāsta varēs izvēlēties arī apjomīga izmēra stikla jumtu (1,4 kvadrātmeri) un multimediju kompleksu R-Link ar septiņu collu ekrānu, kura funkcijas varēs pārvaldīt arī ar balsi.

Foto: Publicitātes foto

"Kadjar" būs pieejams ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu. Pilnpiedziņas variantam būs trīs, ar spiežamu pogu izvēlami režīmi: 2WD - priekšējo riteņu piedziņai un degvielas ekonomiskākam izlietojumam, AUTO, kas pilnpiedziņu pieslēdz pēc vajadzības un LOCK ar pastāvīgo pilnpiedziņu sniegotām un slidenām ceļa virsmām.

Foto: Publicitātes foto

"Kadjar" priekšpiedziņas versiju rīcībā (atkarībā no versijas) ir "Extended Grip" vilkmes kontrole ar vairākiem režīmiem, kas palīdzēs tikt galā smagākos ceļa apstākļos (smiltis, sniegs, dubļi utt). Palīgasistentu klāstā parkošanās sensori, kameras, kas pārrauga apkārtni 360 grādos un parkošanās palīgsistēma, kas palīdzēs novietot automobili stāvvietā (vadītāja ziņā gāze/bremzes).

Foto: Publicitātes foto

Par motoru piedāvājumu ražotājs vēl nav gatavs runāt, taču eksperti prognozē, ka spēka agregāti tiks aizgūti no "Qashqai," kas nozīmē trīs un četru cilindru motorus ar 1,2 līdz 1,6 litru tilpumu, kā arī manuālo un variatora transmisiju. "Renault Kadjar" plašākas publikas priekšā stāsies Ženēvas autoizstādē martā. Tirgū tas nonāks 2015.gada vasarā, turklāt ne tikai Eiropā, bet arī Ķīnā, kļūstot par pirmo "Renault" modeli, kas tiks ražots šajā valstī.

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
VWfans 3.februāris 2015 16:58
0 2 Atbildēt

Man pilnīgi pietiekams liekas mazākais modelis Captur.

cross-over`s 3.februāris 2015 17:33
1 1 Atbildēt

Tev taisnība, tā domā arī daudzi citi (Captur esot šobrīd populārākais Eiropā), taču dzelzs jākaļ, kamēr karsta - krosoveru (šobrīd) nevar būt par daudz

GB12 4.februāris 2015 16:51
0 1 Atbildēt

Nu, tas, ka ir mazāks Juke, nenozīmē, ka nevajag lielāku Qashqai (tas no brāļa Nissan pozīcijām). Katram auto savs pircējs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti