Ženēvas autoizstādes atskaņas (+ foto) 2

 

Foto: iAuto

iAuto | 17.marts 2015 7:58

Ženēvas 2015.gada autoizstāde noslēgusies, tādēļ atskatīsimies uz interesantākajiem jaunumiem, izmantojot iAuto.lv korespondenta iesūtītās fotogrāfijas.

Ferrari Sergio by Pininfarina

Tikai seši eksemplāri taps, godinot Serdžio Pininfarinas 60 gadu sadarbību ar Ferrari. Unikālā sportkāra pamatā ir Ferrari 458 Spider, kam iebūvēts 605 ZS jaudīgs V8 no 458 Speciale. 100 km/h tas sasniedz 3,0 sekundēs un maksā glītu summiņu – 3,4 miljonus eiro.

Foto: iAuto

Koenigsegg Regera

Ne daudz, ne maz – šobrīd spēcīgākais sērijveida automobilis pasaulē. Regera hibrīdiekārta apvieno 5,0 litru V8 benzīna motoru un trīs elektromotorus, kas attīsta 1500 ZS un 2000 Nm un prātam grūti aptveramo jaudu nosūta aizmugures riteņiem. Līdz 100 km/h tas paātrinās 2,8 sekundēs, bet pēc 20 sekundēm sasniedz 400 km/h. Zviedri plāno uzbūvēt 80 eksemplārus. Vienas automašīnas cena – aptuveni 2 miljoni eiro.

Foto: iAuto

Rolls Royce Phantom Serenity

Vienīgais. Phantom Serenity radīts vienā eksemplārā un ir īsts mākslas darbs. Salons izdarināts ar visdārgāko ādu, koku un Ķīnas zīdu, bet virsbūves krāsošanai izmantotais pērļu baltais lakojums ir visdārgākais, ko jebkad radījis Rolls-Royce. Starp citu, tas pulēts ar rokām 12 stundas no vietas.

Foto: iAuto

Ford GT

Patīkami redzēt, ka arī Ford spēj radīt ekstra klases superauto. Tagad mēs zinām – gadā tiks izgatavoti 250 eksemplāri. Cena – aptuveni Lamborghini Aventador līmenī, tātad ar 300 000 eiro jārēķinās gan.

Foto: iAuto

Lamborghini Aventador SV (Superveloce)

Īpaši nikna versija, kas ir par 50 kg vieglāka nekā standarta Aventador un par 50 ZS spēcīgāka. Rezultātā SV sver 1525 kg, bet jauda sasniedz 750 ZS. Maksimālais ātrums ir 350 km/h, bet cena – par 67 000 vairāk nekā standarta Aventador LP700-4. Tirdzniecībā SV nonāks jau marta beigās.

Foto: iAuto

Zenvo ST1

Dāņu Zenvo Ženēvas izstādē izrāda sava superauto ST1 jaunāko versiju, kas komplektēta ar 7,0 litru V8 un jaunu septiņu pakāpju pārnesumkārbu. 1104 ZS jaudīgais bolīds 100 km/h sasniedz nepilnās 3 sekundēs, maksimālais ātrums ir 375 km/h, bet cena – 800 000 eiro.

Foto: iAuto

 
Visi komentāri
 
es 17.marts 2015 21:38
1 0 Atbildēt

nu fords gan izskatās drausmīgi!!

iAuto 18.marts 2015 19:22
4 0 Atbildēt

Bet man gluži pretējas domas par Ford

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti