"Audi Prologue Allroad" – 734 ZS; 2,4 litri uz 100 km (+ foto) 10

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 20.aprīlis 2015 9:28

Trīs lietas, labas lietas – acīmredzot tā domā arī "Audi," kas pievieno koncepta prologue saimei trešo pārstāvi – allroad jeb visādceļu modifikāciju.

Foto: Publicitātes foto

Pēc "Audi Prologue" kupejas (2014.gada rudens, Losandželosa) un "Prologue Avant" universāla (2015.gada pavasaris, Ženēva), visādceļu modelis ir trešais un visjaudīgākais saimes pārstāvis.

Foto: Publicitātes foto

"Prologue Allroad" turpina ideju, ko vācu kompānija aizsāka pirms 15 gadiem ar "Audi allroad quattro," tādēļ automašīnas konstrukcija veidota līdzīgā stilā: augstāks klīrenss, virsbūves aizsargu komplekts un lieli riteņi.

Foto: Publicitātes foto

Koncepta motortelpā iebūvēta 734 ZS jaudīga "Plug-in" hibrīdiekārta, kas uz 100 kilometriem patērē vien 2,4 litrus degvielas, bet četrvietīgais salons aprīkots ar vairākiem multimediju/informācijas sistēmas ekrāniem, kas pieļauj komunikāciju starp vadītāju pasažieriem, izmantojot informācijas pārsūtīšanu no viena displeja uz otru.  Ražotājs norādījis, ka 100 km/h "Prologue Allroad" sasniedz 3,5 sekundēs, bet 54 kilometrus tas var nobraukt, izmantojot vienīgi elektrību.

Foto: Publicitātes foto

Vispirms "Audi Prologue" saimē ienāca kupeja (2014.gada rudens, Losandželosa), tad universāls (2015.gada pavasaris, Ženēva). Pirmajā gadījumā prototipa motortelpā bija iebūvēts 605 ZS V8 turbo motors, otrā – hibrīdiekārta, ko pārstāv 3,0 litru TDI dīzeļdzinēja un elektromotora tandēms ar kopējo jaudu 455 ZS un 750 Nm.

Foto: Publicitātes foto

"Audi Prologue Allroad" pirmizrādi piedzīvos Šanhajas motoršovā, kas darbu sāk 22.aprīlī.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
anonimikis 20.aprīlis 2015 9:31
5 2 Atbildēt

ar tik plānām riepelēm allroad? nez kāpēc tādu riteņu lietotāji bremzē pat pirms tramvaja sliedēm.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnā plūdi, bet Tesla tas neskādē (+ VIDEO)

Izskatās, ka elektromobilis ir viens no drošākajiem transportlīdzekļiem, ja runa ir par braukšanu pa dziļu ūdeni un cietu pamatu. Lasīt vairāk

 

Vasaras braucieni ar elektrisko auto: karstums nav bieds ne pasažieriem, ne baterijai 4

Par vienu no būtiskākajiem elektromobiļu trūkumiem tiek uzskatīta gaisa temperatūras lielā ietekme uz to darbības efektivitāti. Lasīt vairāk

 

Fotogrāfs Gatis Rozenfelds atklāj 'Peugeot 3008' hibrīda patieso dabu (+ VIDEO)

Vai iespējams apvienot jaudu un dinamiku ar degvielas ekonomiju? Kā izrādās – jā! Ņemam modernu iekšdedzes dzinēju, papildinām to ar jaudīgu elektromotoru un bateriju bloku un - “Voilà”! 300ZS, visu riteņu piedziņa, 100 km/h 5,9 sek un degvielas patēriņš nieka 1,3 litri uz 100km. Izklausās neticami, bet tieši tāds ir mūsu šīs dienas testa auto – Peugeot 3008 HYBRID4. Lasīt vairāk

 

Tesla autopilots neatšķir mēnesi no luksofora dzeltenā signāla (+ VIDEO) 18

Kāds autovadītājs no ASV piedzīvojis pārsteigumu redzot, ka viņa Tesla elektroautomobilis Autopilot režīmā nepārtraukti samazina ātrumu, reaģējot uz pilnmēnesi naksnīgajās debesīs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti