EuroNCAP testi – "Škoda Superb" teicami, "Fiat Panda" – slikti (+ foto) 3

 

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 30.jūnijs 2015 10:00

EuroNCAP speciālisti pārbaudījuši trīs jaunus automobiļus: "Škoda Superb," "Hyundai i20" un "Fiat Panda Cross." Rezultāti visai atšķirīgi – "Škoda Superb" saņēmis piecas zvaigznes, "Hyundai i20" – četras, bet "Fiat Panda Cross" – tikai trīs.

"Fiat Panda Cross"ir gluži svaigs pēc nesen veiktās modernizācijas, tomēr kopējais rezultāts ir slikts – vien trīs zvaigznes.

Foto: Publicitātes foto

Automobiļa pamatā ir 2012.gada modelis, tādēļ palīgsistēmu klāstā nav sastopamas tādas mūsdienīgas sistēmas kā kruīzkontrole, joslas uzturēšanas asistents vai automātiskās bremzēšanas funkcija. Pieaugušo pasažieru aizsardzība ir vājā līmenī – vadītāja galva frontālās sadursmes gadījumā var atsisties pret stūri, bet blakussēdētājs var gūt smagas traumas krūšu apvidū. Labāki rezultāti ir sānu trieciena pārbaudē (4 zvaigznes) un pavisam labi attiecībā uz bērnu drošību, par kuru Panda Cross saņēma maksimālo rezultātu (5 zvaigznes).

Foto: Publicitātes foto

Video:

"Hyundai i20"pierādījis sevi kā samērā drošu transportlīdzekli , ko apliecina EuroNCAP izliktā kopējā atzīme – četras zvaigznes.

Foto: Publicitātes foto

Gan frontālās, gan sānu sadursmes "i20" salons pārdzīvoja bez lielām deformācijām un gan pieaugušies pasažieri, gan bērni tika pasargāti „labi” un „ļoti labi.” Vienīgais aizrādījums tika saņemts par sānu gaisa spilvenu, kas abos gadījumos neatvērās pilnībā ("Hyundai" jau uzsācis pārbaudes).

Foto: Publicitātes foto

Gājēju aizsardzība novērtēta kā „laba,” tāpat kā palīgasistentu arsenāls, neraugoties uz to, ka kruīzkontrole un joslas uzturēšanas palīgsistēma pieejamas tikai kā papildaprīkojums. EuroNCAP speciālisti pieņem, ka lielais vairums abas sistēmas pasūtīs tik un tā, tādēļ "i20" šī nepilnība tiek piedota un kopējo atzīmi nemaina.

Foto: Publicitātes foto

"Škoda Superb"uzrādījis EuroNCAP pārbaužu 2015.gada jūnija mēneša labāko rezultātu un pelnīti saņem augstāko novērtējumu – piecas zvaigznes.

Foto: Publicitātes foto

Čehu ražojums uzrādījis pārliecinošu sniegumu visās četrās disciplīnās, tikpat kā neatstājot iemeslu sūdzībām. Frontālā trieciena gadījumā vadītāja krūtis aizsargātas „pietiekami,”  bet aizmugures pasažieri var ciest no kakla skriemeļu pārslodzes. Kopumā visās "Superb" sēdvietās pasažieri (arī bērni) ir pasargāti „labi” un „ļoti labi,” bet uzrādītais rezultāts (86%) ir krietni labāks par EuroNCAP noteikto minimumu (75%) piecu zvaigžņu novērtējumam. 

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Video:

 
Visi komentāri
 
ezis71 30.jūnijs 2015 18:54
4 5 Atbildēt

Lielo klasi salīdzina ar mazo,tas pats kā pimpi ar pirkstu.

prezis71 30.jūnijs 2015 19:48
10 1 Atbildēt

Noteikumi vieni - klases EuroNCAP nesalīdzina, bet gan vērtē ATSEVIŠĶI katra auto iespējas pasargāt avārijas gadījumā - tev taču reālā dzīvē neviens negarantē sadursmi tikai ar savas klases un sava gada auto

iAuto 1.jūlijs 2015 14:28
6 0 Atbildēt

Katram auto ir drošības standarts, kas tam ir jāizpilda, ja nav tad attiecīgs vērtējums. Apstrīdi EuroNCAP metodoloģiju?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti