"Renault" parāda "Laguna" pēcteci "Talisman" (+ foto) - iAuto

"Renault" parāda "Laguna" pēcteci "Talisman" (+ foto) 19

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 7.jūlijs 2015 7:12

"Renault" atklājusi informāciju par sedanu "Talisman," kas kompānijas modeļu piedāvājumā aizstās novecojušo "Laguna" un plašākas publikas priekšā stāsies Frankfurtes starptautiskajā autoizstādē šā gada septembrī.

Foto: Publicitātes foto

"Talisman" izstrādāts uz CFM platformas, ko "Renault-Nissan" alianse izmanto arī ģimenes auto "Espace" un krosoveru "Nissan Qashqai," "X-Trail" un "Renault Kadjar" ražošanai.

Foto: Publicitātes foto

Sedana gabarīti ir sekojoši: garums - 4,85 m, platums - 1,87 m, augstums - 1,46 m, riteņu garenbāze - 2,81 m. Tādējādi, "Talisman" ir par 16 centimetriem garāks un sešiem centimetriem platāks nekā "Laguna." Bagāžas nodalījuma tilpums - 608 litri.

Foto: Publicitātes foto

"Talisman" sagatavoti divi benzīna turbo motori un trīs turbo dīzeļi. Pirmie attīsta 150 un 200 ZS un strādā pārī ar septiņu pakāpju robotizēto pārnesumkārbu, bet dīzeļdzinējus pārstāv 1,5 litru 110 ZS agregāts un divi 1,6 litru motori ar 130 un 160 ZS. Mazāk jaudīgo dīzeli kombinē ar manuālo pārnesumkārbu, abus pārējos – ar septiņu pakāpju robotizēto transmisiju.

Foto: Publicitātes foto

Sedans komplektēts ar "4Control" šasiju (topversijai Initial Paris sērijā, pārējām par piemaksu), kurai ir piestūrējošo aizmugures riteņu funkcija un "Multi-Sense" sistēma, kas ļauj izmainīt aktīvo amortizatoru, stūres iekārtas, transmisijas un motora skanējuma iestatījumus. Sistēmai ir četri režīmi no rūpnīcas ("Eco," "Comfort," "Neutral," "Sport"), bet vēl trīs variantus lietotājs var izveidot pats un saglabāt izvēlē "Perso."

Foto: Publicitātes foto

Pēdējā ļauj izvēlēties arī tik smalkas lietas kā salona apgaismojuma tonis (zils, zaļš, balts, sarkans purpura) vai sēdekļu masāžas funkcijas intensitātes pakāpi. Aprīkojumā jau no rūpnīcas iekļauta multimediju sistēma ar internetu un navigāciju, kā arī 7 vai 8,7 collu skārienjutīgu ekrānu atkarībā no versijas. Par piemaksu var pasūtīt Bose audio iekārtu ar 13 skaļruņiem, Head-up projekcijas displeju, aklā leņķa un distances uzturēšanas asistentus, automātiskās bremzēšanas sistēmu, adaptīvo kruīzkontroli, automātisko parkošanās palīgsistēmu vai ceļazīmju atpazīšanas sistēmu.

"Renault Talisman" tiks ražots Francijā un markas dīleru centros tas nonāks 2015.gada oktobrī.  

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
19 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
mhm 7.jūlijs 2015 8:20
8 2 Atbildēt

pēc pasāta izskatās

Slinkais 7.jūlijs 2015 12:32
4 0 Atbildēt

vēl tizlāku nosaukumu būtu grūti izdomāt

GB12 7.jūlijs 2015 12:39
4 0 Atbildēt

Starp citu, pirmajā brīdī likās, ka panelis ļoti līdzīgs jaunajam XC90

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

15,1 kWh uz 100 km - Ķīna nosaka jaunus elektroauto patēriņa standartus 4

Jaunie standarti ir stingrāki un liks autoražotājiem meklēt risinājumu, lai elektroautomobiļu apetīti samazinātu par aptuveni 11 procentiem. Lasīt vairāk

 

Enefit elektro uzlādes stacijā Viļņā sadeg trīs elektromobiļi 11

Otrdien, 23. decembrī, pie kāda lielveikala Viļņā aizdedzies Volkswagen Up! elektromobilis, kas bija atstāts pie Enefit uzlādes stacijas. Lasīt vairāk

 

Ford pārskata elektrifikācijas plānus – vēl platāks solis atpakaļ 19

ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 38

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti