"Renault" parāda "Laguna" pēcteci "Talisman" (+ foto) 19

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 7.jūlijs 2015 7:12

"Renault" atklājusi informāciju par sedanu "Talisman," kas kompānijas modeļu piedāvājumā aizstās novecojušo "Laguna" un plašākas publikas priekšā stāsies Frankfurtes starptautiskajā autoizstādē šā gada septembrī.

Foto: Publicitātes foto

"Talisman" izstrādāts uz CFM platformas, ko "Renault-Nissan" alianse izmanto arī ģimenes auto "Espace" un krosoveru "Nissan Qashqai," "X-Trail" un "Renault Kadjar" ražošanai.

Foto: Publicitātes foto

Sedana gabarīti ir sekojoši: garums - 4,85 m, platums - 1,87 m, augstums - 1,46 m, riteņu garenbāze - 2,81 m. Tādējādi, "Talisman" ir par 16 centimetriem garāks un sešiem centimetriem platāks nekā "Laguna." Bagāžas nodalījuma tilpums - 608 litri.

Foto: Publicitātes foto

"Talisman" sagatavoti divi benzīna turbo motori un trīs turbo dīzeļi. Pirmie attīsta 150 un 200 ZS un strādā pārī ar septiņu pakāpju robotizēto pārnesumkārbu, bet dīzeļdzinējus pārstāv 1,5 litru 110 ZS agregāts un divi 1,6 litru motori ar 130 un 160 ZS. Mazāk jaudīgo dīzeli kombinē ar manuālo pārnesumkārbu, abus pārējos – ar septiņu pakāpju robotizēto transmisiju.

Foto: Publicitātes foto

Sedans komplektēts ar "4Control" šasiju (topversijai Initial Paris sērijā, pārējām par piemaksu), kurai ir piestūrējošo aizmugures riteņu funkcija un "Multi-Sense" sistēma, kas ļauj izmainīt aktīvo amortizatoru, stūres iekārtas, transmisijas un motora skanējuma iestatījumus. Sistēmai ir četri režīmi no rūpnīcas ("Eco," "Comfort," "Neutral," "Sport"), bet vēl trīs variantus lietotājs var izveidot pats un saglabāt izvēlē "Perso."

Foto: Publicitātes foto

Pēdējā ļauj izvēlēties arī tik smalkas lietas kā salona apgaismojuma tonis (zils, zaļš, balts, sarkans purpura) vai sēdekļu masāžas funkcijas intensitātes pakāpi. Aprīkojumā jau no rūpnīcas iekļauta multimediju sistēma ar internetu un navigāciju, kā arī 7 vai 8,7 collu skārienjutīgu ekrānu atkarībā no versijas. Par piemaksu var pasūtīt Bose audio iekārtu ar 13 skaļruņiem, Head-up projekcijas displeju, aklā leņķa un distances uzturēšanas asistentus, automātiskās bremzēšanas sistēmu, adaptīvo kruīzkontroli, automātisko parkošanās palīgsistēmu vai ceļazīmju atpazīšanas sistēmu.

"Renault Talisman" tiks ražots Francijā un markas dīleru centros tas nonāks 2015.gada oktobrī.  

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
VWfans 7.jūlijs 2015 7:54
1 2 Atbildēt

Būs nikns konkurents Škodai-Superb !!!

mhm 7.jūlijs 2015 8:20
8 2 Atbildēt

pēc pasāta izskatās

GB12 7.jūlijs 2015 8:52
1 1 Atbildēt

Pēc skata jau smuks.

GB12 7.jūlijs 2015 9:04
1 0 Atbildēt

Un atkal jau iauto izceļas - ieliek rakstu par pilnīgi jaunu modeli, bet interjera bildi neieliek. Jums, iauto redaktori, nešķiet, ka, rakstot par jaunu modeli, interjera bilde varētu būt tā, kas lasītājus interesē tikpat kā eksterjera? Varbūt tad vispār nevienu bildi nelieciet.

Līdz ar to rodas jautājums - kāda jēga tērēt laiku un nākt šeit lasīt ziņas, ja tieši to pašu var izlasīt, piemēram, worldcarfans.com, pie tam, redzēt tur arī visus attēlus, salonu ieskaitot?

Starp citu, jau ne vienu vien reizi esmu to rakstījis.

ak 7.jūlijs 2015 9:40
1 0 Atbildēt

Vismaz savādāks nekā pārējie. Tikai nesaprotu, kas šim palielajam auto var būt kopīgs ar mazo Nissan Qashqai?

Torkijs 7.jūlijs 2015 9:49
0 0 Atbildēt

Universāli ar vajag.

Slinkais 7.jūlijs 2015 12:32
4 0 Atbildēt

vēl tizlāku nosaukumu būtu grūti izdomāt

GB12 7.jūlijs 2015 12:38
0 0 Atbildēt

Paldies, ka ņēmāt vērā kritiku.

GB12 7.jūlijs 2015 12:39
4 0 Atbildēt

Starp citu, pirmajā brīdī likās, ka panelis ļoti līdzīgs jaunajam XC90

Bils 7.jūlijs 2015 12:44
1 0 Atbildēt

20-27.06. pa Sardīniju nopuceju ar Renault Scenic xmod dīzeli ~1000km. Autiņam jau salonā plastamsa grab, lai gan nomā paņēmu ar 1875km noskrējienu. Ekonomisks gan, vairāk tur nav nekā...

Nekad nepirktu, bet gan jau ir arī sava publika tādam brīnumam, divreiz sveši itāļi nāca stāvvietā aplūkot, jo modelis pajauns.

Tad jājautā vai šim salona kvalitāte būs labaka?

kasinsh79 7.jūlijs 2015 13:03
0 0 Atbildēt

Patika man viens domu grauds, ko pirms laika izlasīju kādā žurnālā. Ka krīze iemācīja to, ka "drīkst arī neatļauties" klasisko vācu Premium (Audi, BMW, MB), ka arī franču modernie auto ir gana labi, tāpat korejieši, japāņi, čehi, varbūt arī amerikāņi ;) Galu galā racionāla izvēle, iespējams, nostāsies ļoti tuvu, izlasot arī pēdējās ziņas par Latvijā zagtākajiem auto, to detaļām, Kasko izmaksām...

ak 7.jūlijs 2015 13:51
0 1 Atbildēt

Nu, nu.... tagad tieši pārgāju no vācu uz japāņu auto. Jā, tehniski iet ļoti labi, bet skaņas izolācija un grabēšana - uhh, kā atpaliek. Nākamreiz 3x padomāšu, vai tomēr fr, jap, vai to pašu klasisko vācu, kau vecāku, bet ar klusumu salonā :)

kasinsh79 7.jūlijs 2015 13:57
1 0 Atbildēt

Vienīgais klusums salonā, kas japāņu auto nodala no vācu auto. Un, protams, bleķu biezums (plānums) ar visām sekām pēc tam kaut kad.

Bet esmu pārsteigts par franču auto, reāli daudz klusāki par japāņu auto noteikti, principā nedraudzējas ar rūsu, maksā stipri maz un kasko stipri lēts. LIKE :)

kasinsh79 7.jūlijs 2015 13:58
0 0 Atbildēt

Maksā stipri maz otrreizējā tirgū, es domāju.

Jaunu tādu pirkt - gandrīz vai neprāts (finansiāls).

Miezis_69 7.jūlijs 2015 14:03
1 1 Atbildēt

Kaut kāda škoda :D

;) 7.jūlijs 2015 14:08
1 1 Atbildēt

Vajag poličiem izsniegt Lagunu vietā Talismanus ar 1,5 litru agregātu..... :D

GB12 7.jūlijs 2015 14:57
2 0 Atbildēt

Man nevienam auto tā nebija grabējis panelis kā sāka grabēt 100 tūkstošus nobraukušam B6 pasātam.

rt 7.jūlijs 2015 19:48
1 2 Atbildēt

Neizdevusies pasrāta kopija...

Martins 7.jūlijs 2015 20:06
1 0 Atbildēt

Priekšējais panelis (interjerā) ļoti atgādina Volvo XC90.

Bet vispār žēl, ka ar manuālo kārbu nevar izvēlēties normāl motoru :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti