"Volvo" uzsāk pirmā „bezceļu sedana” tirdzniecību (+ foto) 10

 

Foto: Autobild.de

iAutolv | 15.jūlijs 2015 8:11

Vācijas "Volvo" dīleru centri uzsākuši "S60 Cross-Country" sedana un "V60 Cross-Country" universāla tirdzniecību.

Abiem modeļiem ir par 65 mm augstāks klīrenss, virsbūves apakšas aizsargi priekšā un aizmugurē, riteņu arku uzlikas un oriģināls priekšpuses dizains ar šūnveida radiatora resti.

Foto: Autobild.de

Par 36 350 eiro pircējs iegūs "Volvo V60 Cross Country" universālu ar 150 ZS jaudīgu dīzeļdzinēju "Kinetic" aprīkojuma versijā, savukārt "S60 Cross Country" sedans būs pieejams vienīgi dārgākajā "Summum" komplektācijā. Kombinācijā ar 190 ZS D4 dīzeļdzinēju un priekšējo riteņu piedziņu, šis modelis, kas pēc ražotāja apgalvojuma ir pirmais bezceļu sedans pasaulē, maksās vismaz 43 840 eiro.

Foto: Autobild.de

"S60 Cross Country" aprīkojumā būs 18 collu riteņu diski, elektriski regulējami un apsildāmi sporta sēdekļi ar ādas apdari un atmiņas funkciju, digitālais mērinstrumentu panelis, "City" automātiskā bremžu sistēma, divu zonu klimatkontrole un augstākās klases audio sistēma. Par motora sadarbības partneri var izvēlēties sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai "Geartronic" astoņu pakāpju automātu. Piedāvājumā būs arī pilnpiedziņas versija.

Foto: Autobild.de

Tāpat kā sedans, arī "offroad" universāls pieejams ar D4 dīzeļdzinēju, taču ne tikai – pircējs varēs izvēlēties arī D3 dīzeli (150 ZS) un T5 benzīna turbo dzinēju ar 245 ZS jaudu. Benzīna motors jau sērijveidā sajūgts ar automātisko pārnesumkārbu, bet D3 un D4 tā pieejama no papildaprīkojuma saraksta kā alternatīva sērijveida manuālajai transmisijai.

Foto: Autobild.de

Vācu "Autobild.de," kas izmēģinājuši bezceļu sedanu nelielā testa braucienā apstiprina, ka starpība starp S60 sedanu un "Cross-Country" modifikāciju ir labi pamanāma. Pēdējais ir par 65 mm augstāks (klīrenss 201 mm) un drīzāk atgādina krosoveru – iekāpšana automobilī ir vieglāka, uz lauku ceļiem un smilšu laukumos (attēlā) var justies droši pietiekoši augstā klīrensa un "Haldex" nodrošinātās pilnpiedziņas dēļ, bet pie krosovera sajūtas līkumos, kad automašīna nedaudz, taču ne pārmēru, sasveras augstā smaguma centra dēļ, vēl jāpierod, tāpat kā pie augstās sēdpozīcijas, kad apstājoties pie luksofora blakus "Toyota RAV4" nonāc vienā acu augstumā ar tās pasažieriem.

Foto: Autobild.de

Vācu žurnālisti uzteic kārtīgi nostrādāto un funkcionālo kokpitu, nedaudz pakritizē ar pogām pārblīvēto viduskonsoli (ir taču modernāki risinājumi) un ieteic 18 collu riteņu diskus, ar kuriem bezceļu sedans gan uz nestabilas grunts, gan pa asfaltu ripos daudz komfortablāk nekā ar 19 collām, kas iekļautas papildaprīkojuma sarakstā.

Foto: Autobild.de

Testētais auto: S60 Cross Country D4 AWD Summum: rindas pieccilindru Biturbo dīzelis, tilpums: 2400 ccm, jauda: 190 ZS, maksimālais griezes moments: 420 Nm, pašmasa: 1776 kg, 0-100 km/h 8,8 sekundes, maksimālais ātrums: 210 km/h, vidējais degvielas patēriņš: 5,7 litri uz 100 km, 149 g CO2 uz 1 km, Cena: 53.970 eiro.

Foto: Autobild.de

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
sviesc 15.jūlijs 2015 9:26
7 1 Atbildēt

volvo peedeejee laikaa baigi sasparojies.

LMT 15.jūlijs 2015 9:57
3 2 Atbildēt

Sedans gan ir ērms, tas otrs vēl normāls.

Kaivo 15.jūlijs 2015 16:51
0 0 Atbildēt

Pilna pasaulē ir ar tādiem ērmiem, gan jau autobūves vēsturē šādu tipa auto ir kaudzēm, vizuāli forma un ideja nav mainījusies, tikai riteņi lielāki (piemēram Ford Sierra hečbeks :) ) , no pēdējiem , sākot ar BMW 5 GT, kuru paceļot uz augšu izspieda BMW X6 :D , tālāk jau panesās, Mercedes, Mazda, Volvo....

Artūrs 16.jūlijs 2015 16:26
0 0 Atbildēt

Sedans uz X6 velk pēc dizaina aprisēm

TDIOTS 15.jūlijs 2015 11:46
1 0 Atbildēt

54keur par kompaktklases vovlo , un ir tokš gribētaji :)

ak 15.jūlijs 2015 12:10
0 0 Atbildēt

Volvo lēts nekad nav bijis. S60-tajam, jau arī iepriekšējos modeļos, ir tikai 2 vietas pieaugušajiem-priekšā. Aizmugurē pat bērnu krēsliņu ielikt ir pagrūti. Bet divatā vizināties-autiņš ir super!

Mārtiņš 15.jūlijs 2015 19:41
0 0 Atbildēt

Jā, vieta aizmugurē varētu būt vairāk daudziem Volvo modeļiem. Tas tiesa.

Mārtiņš 15.jūlijs 2015 19:39
0 0 Atbildēt

Man patīk. S80 arī varētu tāds būt.

HR 18.jūlijs 2015 0:35
0 0 Atbildēt

Man ļoti patīk tas sedans, Latvijas ceļiem, izbraucieniem pa lauku granteniekiem un iebraukt mežā nebaidoties kaut ko apakšā noraut, ideāli. Nerunājot par ziemā netīrītajām mazajām šķērsielām kur izbraukātas rises un pa vidu ledus valnis pa kuru šļūc ar vēderu.

Sākumā liekas tāds ērms, bet domāju ka uz to iet visas markas.

Ja jau cilvēks tērē naudu grib arī prkatisku pielietojumu, nevis kā 911 kuru var izvilkt vasarā un tad vēl pamēģini pa Jūrmalas šoseju pavilkt, tur tādas rises ka mašīnu velk iekšā, nav patīkami, nav bauda braukt pa LV.

Tad nu lūk nākote.

Vērotājs 19.jūlijs 2015 9:27
0 0 Atbildēt

Nav motivācijas maksāt par ķīnieti summu, kas līdzīga vācu prēmijām a/m cenām.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 2

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti