Millers: Izmešu skandāla ietekmēto automašīnu atsaukšana varētu sākties janvārī 5

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 7.oktobris 2015 13:04

Vācijas autobūves koncerna "Volkswagen" jaunais vadītājs Matiass Millers trešdien paziņoja, ka to dīzeļautomašīnu atsaukšana, kuras ietekmējis izmešu datu falsificēšanas skandāls, varētu tikt sākta janvārī un noslēgties līdz 2016.gada beigām.

"Mēs šonedēļ prezentēsim savus tehnisko risinājumu priekšlikumus Federālajai motorizēto transportlīdzekļu aģentūrai KBA," intervijā laikrakstam "Frankfurter Allgemeine Zeitung" norādīja Millers. "Ja tie tiks pieņemti, tad mēs pasūtīsim detaļas. Ja viss norisināsies, kā plānots, mēs varētu sākt remontus janvārī."

Viņš piebilda, ka darbs pie visām ietekmētajām automašīnām varētu tikt pabeigts līdz nākamā gada beigām.

"Volkswagen" septembra beigās izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrētu dīzeļdzinēju tipu, kuriem uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

Šī programmatūra ieslēdz izmešu kontroli, kad tā konstatē, ka automašīnai tiek veiktas pārbaudes. Tad šī kontrole tiek izslēgta, kad automašīna piedalās satiksmē, tādējādi ļaujot tai radīt palielinātu izmešu apjomu.

Millers pavēstīja, ka "četri cilvēki, tostarp trīs atbildīgi direktori dažādos "Volkswagen" dzinēju izstrādes līmeņos tikuši atstādināti saistībā ar šo skandālu."

Tāpat viņš uzskata, ka iepriekšējā vadītāja Martina Vinterkorna vadības komanda, visticamāk, nezināja par šo krāpniecību.

Millers jau iepriekš norādīja, ka "Volkswagen" īstenos vērienīgu izmaksu samazināšanas programmu un pārskatīs vairākus projektus, tostarp investīcijas futbolā.

Otrdien viņš sacīja, ka 6,5 miljardu eiro izdevumi, ko skandāla dēļ autoražotājs atvēlējis trešajā ceturksnī, ir tikai sākums.

Prokuratūras vairākās pasaules valstīs jau sākušas izmeklēšanu pret "Volkswagen", kam ASV vien var tikt piemērots naudassods vairāk nekā 18 miljardu dolāru apmērā.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
D. 8.oktobris 2015 10:54
1 0 Atbildēt

Un brauks VW īpašnieki ar samokatam līdzvērtīgas jaudas mašīnām un balstīs degvielas tirgotājus! Ja reiz pie ražošanas netika rasts risinājums, tad tagagad nu pēkšņi mēneša laikā izdomās, vai ne!? :D

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti