Millers: Izmešu skandāla ietekmēto automašīnu atsaukšana varētu sākties janvārī 5

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 7.oktobris 2015 13:04

Vācijas autobūves koncerna "Volkswagen" jaunais vadītājs Matiass Millers trešdien paziņoja, ka to dīzeļautomašīnu atsaukšana, kuras ietekmējis izmešu datu falsificēšanas skandāls, varētu tikt sākta janvārī un noslēgties līdz 2016.gada beigām.

"Mēs šonedēļ prezentēsim savus tehnisko risinājumu priekšlikumus Federālajai motorizēto transportlīdzekļu aģentūrai KBA," intervijā laikrakstam "Frankfurter Allgemeine Zeitung" norādīja Millers. "Ja tie tiks pieņemti, tad mēs pasūtīsim detaļas. Ja viss norisināsies, kā plānots, mēs varētu sākt remontus janvārī."

Viņš piebilda, ka darbs pie visām ietekmētajām automašīnām varētu tikt pabeigts līdz nākamā gada beigām.

"Volkswagen" septembra beigās izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrētu dīzeļdzinēju tipu, kuriem uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

Šī programmatūra ieslēdz izmešu kontroli, kad tā konstatē, ka automašīnai tiek veiktas pārbaudes. Tad šī kontrole tiek izslēgta, kad automašīna piedalās satiksmē, tādējādi ļaujot tai radīt palielinātu izmešu apjomu.

Millers pavēstīja, ka "četri cilvēki, tostarp trīs atbildīgi direktori dažādos "Volkswagen" dzinēju izstrādes līmeņos tikuši atstādināti saistībā ar šo skandālu."

Tāpat viņš uzskata, ka iepriekšējā vadītāja Martina Vinterkorna vadības komanda, visticamāk, nezināja par šo krāpniecību.

Millers jau iepriekš norādīja, ka "Volkswagen" īstenos vērienīgu izmaksu samazināšanas programmu un pārskatīs vairākus projektus, tostarp investīcijas futbolā.

Otrdien viņš sacīja, ka 6,5 miljardu eiro izdevumi, ko skandāla dēļ autoražotājs atvēlējis trešajā ceturksnī, ir tikai sākums.

Prokuratūras vairākās pasaules valstīs jau sākušas izmeklēšanu pret "Volkswagen", kam ASV vien var tikt piemērots naudassods vairāk nekā 18 miljardu dolāru apmērā.

 
Visi komentāri
 
D. 8.oktobris 2015 10:54
1 0 Atbildēt

Un brauks VW īpašnieki ar samokatam līdzvērtīgas jaudas mašīnām un balstīs degvielas tirgotājus! Ja reiz pie ražošanas netika rasts risinājums, tad tagagad nu pēkšņi mēneša laikā izdomās, vai ne!? :D

iciks 8.oktobris 2015 12:30
0 0 Atbildēt

Jaudu nezaudēs. Neticu, ka ārzemēs, kur tiesāšanās ir modē, atļaus zaudēt kaut 1 ZS. Pirms upgreida uzdzīs uz stenda, eksperta klātbūtnē jaudu nomērīs, to pašu izdarīs pēc. Tas pats ar degvielas patēriņu. Būs lielāks patēriņš vai mazāka jauda - ņemiet auto atpakaļ. Pērkot es TĀDU nevēlējos.

Crankshaft 9.oktobris 2015 9:23
0 0 Atbildēt

iciks

Jaudu nezaudēs. Neticu, ka ārzemēs, kur tiesāšanās ir modē, atļaus zaudēt kaut 1 ZS. Pirms upgreida uzdzīs uz stenda, eksperta klātbūtnē jaudu nomērīs, to pašu izdarīs pēc. Tas pats ar degvielas patēriņu. Būs lielāks patēriņš vai mazāka jauda - ņemiet auto atpakaļ. Pērkot es TĀDU nevēlējos.

==================

Vari ticēt vai neticēt, bet : vairāk degvielas = vairāk jaudas. Bet tas nozīmē, ka koncernam būs jāmaksā par

palielinātu izplūdes gāzu apjomu. Vairāki 100 EUR par katru auto. Otrs ceļš - SCR uzstādīšana, bet tur jau būs skaitļi ar 3 nullēm.

imzz 9.oktobris 2015 19:56
0 0 Atbildēt

tā pati jauda, vairāk degvielas, jo papildus degviela tiks tērēta katalītiskā konvertora biežākai atjaunošanai, nekā līdz šim.

rt 12.oktobris 2015 9:39
0 0 Atbildēt

Latvietis praktiskais aizvedīs savu sačipotu dīzeli pie dīlera, lai pārprogrammētu dzinēju uz ekonomiju, un pēc tam atkal par savu piķi čipos? Smieklīgi... :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti