"Cadillac CTS-V" – ar 649 ZS pret "BMW M5" un "Mercedes E63 AMG" (+ foto) - iAuto

"Cadillac CTS-V" – ar 649 ZS pret "BMW M5" un "Mercedes E63 AMG" (+ foto) 3

 

Foto: Autobild.de

iAuto | 23.oktobris 2015 13:23

"General Motors" struktūrvienība "Cadillac" atklājusi pieteikšanos jaudīgā sedana "CTS-V" iegādei, nosaucot arī "Audi RS7", "Mercedes E63 AMG" un "BMW M5" konkurenta cenu.

2013.gadā "General Motors" aizgāja no Eiropas tirgus ar saviem masu produkcijai paredzētajiem modeļiem, atstājot eiropiešu izvēlei vien dažus nišas produktus – dārgus apvidus un jaudīgus sporta auto. Viens no retajiem “amerikāņiem,” kas vēl nopērkams Eiropā, ir "Cadillac CTS-V" – sportisks četrdurvju sedans, kas aprīkots ar 649 ZS V8 motoru un vismaz uz papīra ir ātrāks par vācu Premium trijnieku.

Aizokeāna sedans aprīkots ar 6,2 litru astoņu cilindru motoru, kas attīsta 649 ZS un 855 Nm maksimālo griezes momentu. No vietas līdz simtam "Cadillac CTS-V" paātrinās 3,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 323 km/h. Tas ir iespaidīgs sniegums, jo neraugoties uz palielināto oglekļa šķiedras detaļu īpatsvaru, "Cadillac" sedana svars joprojām sasniedz 1,9 tonnas.

"CTS-V" sporta sēdekļus var regulēt 20 pozīcijās, tie ir ventilējami un apsildāmi. Par papildu maksu var iegādāties "Head-up" projekcijas displeju, kas svarīgāko informāciju atainos uz vējstikla, internetu vai augstvērtīgu "Bose" audio sistēmu. Kontaktu ar ceļa virsmu uztur 19 collu riteņi ar 265/35 (priekšā) un 295/30 (aizmugurē) riepām, par savlaicīgu apstāšanos gādā spēcīgas "Brembo" bremzes ar sešu cilindru skavām, balstiekārtai ir vairāki iestatījumi, bet informāciju par sacīkšu režīmā nobrauktajiem kilometriem un pilota sasniegumiem, var nolasīt uz 12,3 collu ekrāna, pateicoties speciālai funkcijai.

Pie dīleriem "Cadillac CTS-V" nonāks 2016.gada pavasarī. Automašīnas cena – sākot no 98 550 eiro.

Foto: Autobild.de

Foto: Autobild.de

Foto: Autobild.de

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
... 23.oktobris 2015 20:11
14 0 Atbildēt

Ja Cadillac šos, BMW un Mercedes nosauc par konkurentiem, tad izvēle ir viegla, par labu vācu kvalitātei pret šo amerikānisko robustumu un plastmasainību. Varbūt dzinējs tam labs, bet kopumā, nē. Labāk vācu auto.

rt 23.oktobris 2015 14:08
4 1 Atbildēt

Atbaidošs auto! No auto izmantotajām pagājušā gadsimta tehnoloģijām labākais joprojām ir dzinējs.

LMT 23.oktobris 2015 16:50
1 1 Atbildēt

Gandrīz kā BMW, par mērinu pulku labāks.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Ļoti grezns Unimog, bet – tikai vienā eksemplārā (+ FOTO) 8

Par godu uzņēmuma 80. gadu jubilejai, Mercedes-Benz Special Trucks izstrādājis unikālu transportlīdzekli, ko droši var saukt par greznāko Unimog, kāds jebkad radīts. Lasīt vairāk

 

Atteikšanās no iekšdedzes dzinēju aizlieguma kritizē Volvo un Kia 17

Daži autoražotāji nebūt nepriecājas par Eiropas Savienības kursa maiņu attiecībā uz pilnīgu iekšdedzes motoru aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Nissan uzsāk trešās paaudzes Leaf ražošanu (+ FOTO) 2

Japānas autoražotājs Nissan savā Sanderlendas rūpnīcā Apvienotajā Karalistē ir uzsācis jaunās paaudzes Leaf modeļa ražošanu, iezīmējot nozīmīgu soli uzņēmuma elektrifikācijas attīstībā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti