"Cadillac CTS-V" – ar 649 ZS pret "BMW M5" un "Mercedes E63 AMG" (+ foto) 3

 

Foto: Autobild.de

iAuto | 23.oktobris 2015 13:23

"General Motors" struktūrvienība "Cadillac" atklājusi pieteikšanos jaudīgā sedana "CTS-V" iegādei, nosaucot arī "Audi RS7", "Mercedes E63 AMG" un "BMW M5" konkurenta cenu.

2013.gadā "General Motors" aizgāja no Eiropas tirgus ar saviem masu produkcijai paredzētajiem modeļiem, atstājot eiropiešu izvēlei vien dažus nišas produktus – dārgus apvidus un jaudīgus sporta auto. Viens no retajiem “amerikāņiem,” kas vēl nopērkams Eiropā, ir "Cadillac CTS-V" – sportisks četrdurvju sedans, kas aprīkots ar 649 ZS V8 motoru un vismaz uz papīra ir ātrāks par vācu Premium trijnieku.

Aizokeāna sedans aprīkots ar 6,2 litru astoņu cilindru motoru, kas attīsta 649 ZS un 855 Nm maksimālo griezes momentu. No vietas līdz simtam "Cadillac CTS-V" paātrinās 3,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 323 km/h. Tas ir iespaidīgs sniegums, jo neraugoties uz palielināto oglekļa šķiedras detaļu īpatsvaru, "Cadillac" sedana svars joprojām sasniedz 1,9 tonnas.

"CTS-V" sporta sēdekļus var regulēt 20 pozīcijās, tie ir ventilējami un apsildāmi. Par papildu maksu var iegādāties "Head-up" projekcijas displeju, kas svarīgāko informāciju atainos uz vējstikla, internetu vai augstvērtīgu "Bose" audio sistēmu. Kontaktu ar ceļa virsmu uztur 19 collu riteņi ar 265/35 (priekšā) un 295/30 (aizmugurē) riepām, par savlaicīgu apstāšanos gādā spēcīgas "Brembo" bremzes ar sešu cilindru skavām, balstiekārtai ir vairāki iestatījumi, bet informāciju par sacīkšu režīmā nobrauktajiem kilometriem un pilota sasniegumiem, var nolasīt uz 12,3 collu ekrāna, pateicoties speciālai funkcijai.

Pie dīleriem "Cadillac CTS-V" nonāks 2016.gada pavasarī. Automašīnas cena – sākot no 98 550 eiro.

Foto: Autobild.de

Foto: Autobild.de

Foto: Autobild.de

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
rt 23.oktobris 2015 14:08
4 1 Atbildēt

Atbaidošs auto! No auto izmantotajām pagājušā gadsimta tehnoloģijām labākais joprojām ir dzinējs.

LMT 23.oktobris 2015 16:50
1 1 Atbildēt

Gandrīz kā BMW, par mērinu pulku labāks.

... 23.oktobris 2015 20:11
14 0 Atbildēt

Ja Cadillac šos, BMW un Mercedes nosauc par konkurentiem, tad izvēle ir viegla, par labu vācu kvalitātei pret šo amerikānisko robustumu un plastmasainību. Varbūt dzinējs tam labs, bet kopumā, nē. Labāk vācu auto.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti