"General Motors" struktūrvienība "Cadillac" atklājusi pieteikšanos jaudīgā sedana "CTS-V" iegādei, nosaucot arī "Audi RS7", "Mercedes E63 AMG" un "BMW M5" konkurenta cenu.
2013.gadā "General Motors" aizgāja no Eiropas tirgus ar saviem masu produkcijai paredzētajiem modeļiem, atstājot eiropiešu izvēlei vien dažus nišas produktus – dārgus apvidus un jaudīgus sporta auto. Viens no retajiem “amerikāņiem,” kas vēl nopērkams Eiropā, ir "Cadillac CTS-V" – sportisks četrdurvju sedans, kas aprīkots ar 649 ZS V8 motoru un vismaz uz papīra ir ātrāks par vācu Premium trijnieku.
Aizokeāna sedans aprīkots ar 6,2 litru astoņu cilindru motoru, kas attīsta 649 ZS un 855 Nm maksimālo griezes momentu. No vietas līdz simtam "Cadillac CTS-V" paātrinās 3,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 323 km/h. Tas ir iespaidīgs sniegums, jo neraugoties uz palielināto oglekļa šķiedras detaļu īpatsvaru, "Cadillac" sedana svars joprojām sasniedz 1,9 tonnas.
"CTS-V" sporta sēdekļus var regulēt 20 pozīcijās, tie ir ventilējami un apsildāmi. Par papildu maksu var iegādāties "Head-up" projekcijas displeju, kas svarīgāko informāciju atainos uz vējstikla, internetu vai augstvērtīgu "Bose" audio sistēmu. Kontaktu ar ceļa virsmu uztur 19 collu riteņi ar 265/35 (priekšā) un 295/30 (aizmugurē) riepām, par savlaicīgu apstāšanos gādā spēcīgas "Brembo" bremzes ar sešu cilindru skavām, balstiekārtai ir vairāki iestatījumi, bet informāciju par sacīkšu režīmā nobrauktajiem kilometriem un pilota sasniegumiem, var nolasīt uz 12,3 collu ekrāna, pateicoties speciālai funkcijai.
Pie dīleriem "Cadillac CTS-V" nonāks 2016.gada pavasarī. Automašīnas cena – sākot no 98 550 eiro.
Atbaidošs auto! No auto izmantotajām pagājušā gadsimta tehnoloģijām labākais joprojām ir dzinējs.