Renault nosauc Laguna pēcteča Talisman cenu (+ foto) 13

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 5.novembris 2015 13:47

Renault darījis zināmu Frankfurtes autoizstādē (2015.g.septembris) pirmizrādi piedzīvojušā Laguna mantinieka, vidējās klases modeļa Talisman cenu. Francijā sedana modifikācija maksās 27 900 eiro, universāls – 29 100 eiro.

Sedana kopgarums ir 4,85 metri, platums 1,87 metri, augstums 1,46 metri, bet riteņu garenbāze sasniedz 2,81 metru. Tas nozīmē, ka jaunais modelis ir par 16 cm garāks un par 6 cm platāks nekā Laguna. Bagāžas nodalījuma tilpums - 608 litri.

Renault Talisman būs pieejams ar 1,6 litru benzīna turbodzinēju, kas atkarībā no versijas attīsta 150 vai 200 zirgspēku jaudu. Kā alternatīvu benzīna dzinējam sedana pircējs varēs izvēlēties 1,5 litru dīzeļmotoru, kas attīsta 150 ZS, vai 1,6 litru dīzeli, kas atkarībā no versijas attīsta 130 vai 160 ZS. Spēka agregāti var darboties kombinācijā ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu vai septiņpakāpju automatizēto divsajūgu transmisiju.

Tāpat Talisman sedanam un universālam būs pieejama  4Control šasija ar piestūrējošiem aizmugures riteņiem, kā arī MultiSense sistēma, kas ļauj mainīt amortizatoru, stūres sistēmas un transmisijas darbību. Pavisam paredzēti pieci šasijas elektronikas iestatījumi – Eco, Comfort, Neutral, Sport un individuālais Perso. Pēdējā no tiem autovadītājs cita starpā varēs arī mainīt salona diožu apgaismojuma krāsu (zaļu, sarkanu, baltu, sarkanu vai purpura), mērinstrumentu paneļa grafiku un sēdekļu masāžas intensitāti. Komplektā arī no Espace zināmā R-Link 2 multimediju sistēma ar septiņu vai 8,7 collu ekrānu, kā arī parkošanās palīgsistēma, kas novietos automobili stāvvietā vai izbrauks no tās (vadītājam jādarbina gāzes un bremžu pedālis).

Universāla garuma, augstuma un platuma parametri ir tādi paši kā sedanam, bet bagāžas nodalījums var uzņemt 572 litri jeb 1700 litrus, ja noliekta aizmugures sēdekļa atzveltne. Pārvadājamo priekšmetu garums – 1,12 līdz 2.01 metrs. Universāls aprīkots ar alumīnija jumta reliņiem, aizmugures spoileri un bagāžas nodalījuma vāku, kas atveras ar elektropievada palīdzību, ja tiek pašūpota kāja zem aizmugures bufera.

Arī motorus Grantour dala ar sedanu, piedāvājot pircējam divus 1,6 litru benzīna (150, 200 Zs) motorus, kas strādā savienībā ar septiņu pakāpju robotizēto pārnesumkārbu.

No 3.novembra sedana modifikācija piecos aprīkojuma līmeņos (Life, Zen, Business, Intens un Initiale Paris) kļūs pieejama pasūtīšanai, bet universāla tīkotājiem nāksies pagaidīt līdz nākamā gada pavasarim. 

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
13 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
kasinsh79 5.novembris 2015 17:00
8 1 Atbildēt

Man nudien patīk!

Atgādina nedaudz arī jaunā PASSAT purnu no priekšas.

Ko varu teikt par franču auto (teiksim tā, no kāda 2005.gada) - pārsteidz pozitīvā nozīmē tas, ka tie principā nerūsē, ļoti atzīstami, ka tie ir akustiski daudz klusāki par japāņiem viennozīmīgi, frančiem ir ļoti labi dīzeļdzinēji. Un LV tos nezog, arī uz ielas neviens neiekāros ne spogulīšus, ne parkingsensorus :) Kaut aprīkojumā arī var būt viss tas pats, kas vāciešiem.

Esmu reāls kandidāts tuvākajos gados izšķirties par jauna auto iegādi (man būtiskākais - garantija un paredzamas izmaksas). Jau pieļauju tādu opciju, ka izskatīsim frančus, japāņus, korejiešus. Bet vairs noteikti ne vāciešus.

nonoo 8.novembris 2015 15:27
2 0 Atbildēt

Renault sāk izskatīties pēc vācieša, un tas ir vislabākais, ko no vāciešiem var paņemt. Cerams gan, ka neko citu nebūs aizņēmies.

Žēl skatīties uz draugiem, kas ieberzušies ar nenormāli lūztošajajiem audi un bmw. VW ar savu šī gada "super izgājienu" jau arī neatpaliek.

Renault - skaists auto.

GB12 6.novembris 2015 17:15
1 0 Atbildēt

Nu, no vāciešiem jau arī var kādu Fordu vai Opeli ieķert. Tikai paskatoties, cik jaunie fordi maksā, nelabi paliek.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pirmos elektriskos Cadillac izpērk 19 minūtēs 2

Pirmos 1500 pilnībā elektriskā krosovera Lyriq eksemplārus klienti izpirkuši 19 minūšu laikā, ziņo Cadillac savā Twitter kontā. Lasīt vairāk

 

"Bolt" samazinājis skrejriteņu ātrumu visos Rīgas parkos 3

Transporta platforma "Bolt" no pirmdienas ierobežojusi maksimālo elektrisko skrejriteņu ātrumu no 25 kilometriem stundā līdz 15 kilometriem stundā visos Rīgas parkos, dārzos un skvēros, aģentūrai LETA pavēstīja "Bolt" pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Chevrolet Bolt elektromobilim jāparkojas 15 metrus no citiem 11

Sakarā ar to, ka šo elektromobiļu aizdegšanās pēdējā laikā notiek īpaši bieži, ražotājs (General Motors) noteicis, ka Chevrolet Bolt īpašniekiem savi automobiļi jānovieto vismaz 15 metrus attālumā no citiem. Lasīt vairāk

 

Autobild žurnālists: 1000 km elektroauto nevienam nav vajadzīgs 63

Autobild.de žurnālists Matiass Brigge uzskata, ka elektromobilis, kas bez papildu uzlādes spēs nobraukt 1000 kilometrus, nevienam nav vajadzīgs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti