Renault nosauc Laguna pēcteča Talisman cenu (+ foto) 13

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 5.novembris 2015 13:47

Renault darījis zināmu Frankfurtes autoizstādē (2015.g.septembris) pirmizrādi piedzīvojušā Laguna mantinieka, vidējās klases modeļa Talisman cenu. Francijā sedana modifikācija maksās 27 900 eiro, universāls – 29 100 eiro.

Sedana kopgarums ir 4,85 metri, platums 1,87 metri, augstums 1,46 metri, bet riteņu garenbāze sasniedz 2,81 metru. Tas nozīmē, ka jaunais modelis ir par 16 cm garāks un par 6 cm platāks nekā Laguna. Bagāžas nodalījuma tilpums - 608 litri.

Renault Talisman būs pieejams ar 1,6 litru benzīna turbodzinēju, kas atkarībā no versijas attīsta 150 vai 200 zirgspēku jaudu. Kā alternatīvu benzīna dzinējam sedana pircējs varēs izvēlēties 1,5 litru dīzeļmotoru, kas attīsta 150 ZS, vai 1,6 litru dīzeli, kas atkarībā no versijas attīsta 130 vai 160 ZS. Spēka agregāti var darboties kombinācijā ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu vai septiņpakāpju automatizēto divsajūgu transmisiju.

Tāpat Talisman sedanam un universālam būs pieejama  4Control šasija ar piestūrējošiem aizmugures riteņiem, kā arī MultiSense sistēma, kas ļauj mainīt amortizatoru, stūres sistēmas un transmisijas darbību. Pavisam paredzēti pieci šasijas elektronikas iestatījumi – Eco, Comfort, Neutral, Sport un individuālais Perso. Pēdējā no tiem autovadītājs cita starpā varēs arī mainīt salona diožu apgaismojuma krāsu (zaļu, sarkanu, baltu, sarkanu vai purpura), mērinstrumentu paneļa grafiku un sēdekļu masāžas intensitāti. Komplektā arī no Espace zināmā R-Link 2 multimediju sistēma ar septiņu vai 8,7 collu ekrānu, kā arī parkošanās palīgsistēma, kas novietos automobili stāvvietā vai izbrauks no tās (vadītājam jādarbina gāzes un bremžu pedālis).

Universāla garuma, augstuma un platuma parametri ir tādi paši kā sedanam, bet bagāžas nodalījums var uzņemt 572 litri jeb 1700 litrus, ja noliekta aizmugures sēdekļa atzveltne. Pārvadājamo priekšmetu garums – 1,12 līdz 2.01 metrs. Universāls aprīkots ar alumīnija jumta reliņiem, aizmugures spoileri un bagāžas nodalījuma vāku, kas atveras ar elektropievada palīdzību, ja tiek pašūpota kāja zem aizmugures bufera.

Arī motorus Grantour dala ar sedanu, piedāvājot pircējam divus 1,6 litru benzīna (150, 200 Zs) motorus, kas strādā savienībā ar septiņu pakāpju robotizēto pārnesumkārbu.

No 3.novembra sedana modifikācija piecos aprīkojuma līmeņos (Life, Zen, Business, Intens un Initiale Paris) kļūs pieejama pasūtīšanai, bet universāla tīkotājiem nāksies pagaidīt līdz nākamā gada pavasarim. 

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 5.novembris 2015 17:00
8 1 Atbildēt

Man nudien patīk!

Atgādina nedaudz arī jaunā PASSAT purnu no priekšas.

Ko varu teikt par franču auto (teiksim tā, no kāda 2005.gada) - pārsteidz pozitīvā nozīmē tas, ka tie principā nerūsē, ļoti atzīstami, ka tie ir akustiski daudz klusāki par japāņiem viennozīmīgi, frančiem ir ļoti labi dīzeļdzinēji. Un LV tos nezog, arī uz ielas neviens neiekāros ne spogulīšus, ne parkingsensorus :) Kaut aprīkojumā arī var būt viss tas pats, kas vāciešiem.

Esmu reāls kandidāts tuvākajos gados izšķirties par jauna auto iegādi (man būtiskākais - garantija un paredzamas izmaksas). Jau pieļauju tādu opciju, ka izskatīsim frančus, japāņus, korejiešus. Bet vairs noteikti ne vāciešus.

LMT 6.novembris 2015 11:50
0 0 Atbildēt

Biku man Tevi žēl, saņemies un nopērc lielāku bmw.

GB12 6.novembris 2015 17:15
1 0 Atbildēt

Nu, no vāciešiem jau arī var kādu Fordu vai Opeli ieķert. Tikai paskatoties, cik jaunie fordi maksā, nelabi paliek.

cranābs 7.novembris 2015 13:10
0 0 Atbildēt

astra sport tourer 2016g. Ir iekritis acīs, jāpavēro kāds bus ekspluatācijā LV apstākļos, varbut pāriet no xc70 uz astru

kk 9.novembris 2015 22:01
0 0 Atbildēt

Nelamaties- Fords nav vacietis, bet gan asv, anglija.

cranābs 6.novembris 2015 18:12
0 0 Atbildēt

glīts auto, vai franču elektronika būs droša, tas ir jautājums, jānogaida, lai izslimo bernu slimibas

TDIOTS 6.novembris 2015 19:37
1 3 Atbildēt

Kā sacīt jāsaka -autõ glīts , žēl ka xReno :)

peugeto 7.novembris 2015 9:02
0 0 Atbildēt

Bišķiņ biedē tā elektronika...

kasinsh79 7.novembris 2015 11:46
0 0 Atbildēt

Pastāstiet, kas par problēmām (ierasti) franču auto?

Man interesanti.

Vai tomēr tie ir vecie labie stereotipi? :)

Tiks 7.novembris 2015 12:28
0 0 Atbildēt

Stereotipi. Es lietojis dažādus reno. Gan jaunus, gan ne tik jaunus. Nekādu problēmu. Ergonomika ideāla.

Tiem, kas saka, ka reno slikta mašīna, parasti paši auto redzējuši tikai no ārpuses.

Tipisks dialogs:

-Aj, reno mēsls

-Tev ir vai jebkad ir bijis Renaults?

-Nē

-Kā zini, ka mēsls?

-tā runā

kasinsh79 7.novembris 2015 11:46
0 0 Atbildēt

Runāju par JAUNIEM franču auto.

nonoo 8.novembris 2015 15:27
2 0 Atbildēt

Renault sāk izskatīties pēc vācieša, un tas ir vislabākais, ko no vāciešiem var paņemt. Cerams gan, ka neko citu nebūs aizņēmies.

Žēl skatīties uz draugiem, kas ieberzušies ar nenormāli lūztošajajiem audi un bmw. VW ar savu šī gada "super izgājienu" jau arī neatpaliek.

Renault - skaists auto.

kk 9.novembris 2015 21:58
0 0 Atbildēt

No vaciesa ne smakas...skaists premium auto.. kur tur var redzet vacu auto, tie tak ar lienealu taisits...

Nesen izbraucu ar jauno passat- drausmigi parmaksats auto ar viduveju gaitu, garlaicigu un vienkarsu salonu un vienkarsu dizainu ka prasts uzvalks, jeb vienkarsi vacisks:D Francu, amerikas un citu valsts razotaji kautka ir pagajusi garam tiem vaciesiem:)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjautots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 3

km.hiAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 1

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti