Krievu visurgājējs "Tinger" tagad arī Vācijā (+ foto) - iAuto

Krievu visurgājējs "Tinger" tagad arī Vācijā (+ foto) 8

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 16.novembris 2015 8:10

Krievijas metalurģijas centrā Čerepovecā bāzētā kompānija "Tinger" sāk piedāvāt Vācijas tirgū universālu transportlīdzekli "Tinger Tack 500", caur Lada dīleru centriem plānojot pārdot aptuveni 50 eksemplāru gadā.

"Tinger Track 500" ir universāls transportlīdzeklis, kas apvieno „piecus vienā” – to var izmantot kā kvadrociklu, nelielu traktoru, Sumpf-Buggy (purva vai dubļu bagiju), sniega mobili vai pat laivu, ko pieļauj kāpurķēžu piedziņa un hermētiskā vannas tipa virsbūve ar dubulto korpusu.

Visurgājējs būs pieejams vairākās versijās: bāzes variants ir visai askētisks un apvieno vien pašu nepieciešamāko, toties dārgākā versija nāk komplektā ar brezenta kabīni, papildu starmešiem un vinču priekšpusē. Abas versijas aprīkotas ar aizmugurē novietotu Ķīnas kompānijas "Chery" trīscilindru 812 kubikcentimetru motoru, kas attīsta 57 ZS un nodrošina maksimālo ātrumu 35 km/h. Visurgājēja klīrenss ir 28 cm, bet gumijas ķēžu platums atkarīgs no nosaukumam pievienotā cipara – 500 vai 380. Ražotājs uzsver, ka 900 kg smagais "Tinger" ar četrām vai piecām sēdvietām nebaidās no sarežģītiem bezceļu apstākļiem un neapstāsies arī tad, ja priekšā būs upe vai ezers. Tiesa gan – ja upei ir straujš tecējums, no ūdens šķēršļa forsēšanas labāk atturēties.  Vidējais degvielas patēriņš – aptuveni 8 litri stundā, bet maksimālais ātrums peldot – ne vairāk par 4 km/h.

Transportlīdzekļa vadība notiek ar motociklam līdzīgu stūri, bet uz paneļa novietotā svira ļauj izvēlēties CVT kārbas pārnesumus uz priekšu un atpakaļ, kā arī ieslēgt pazeminātos pārnesumus. Arī gāzi piedot ar pagriežamo motocikla stūres rokturi labajā pusē, bet virziena maiņa notiek, pagriežot stūri pa labi vai pa kreisi. Ja nepieciešams straujāks pagrieziens, kopā ar stūri jāpielieto kreisajā pusē novietotā bremze, kas nobloķēs kāpurķēdi attiecīgajā pusē.  

"Tinger" ir jauna kompānija, kas savu pagaidām veiksmīgo biznesu uzsāka pirms astoņiem gadiem. Kompānijai ir labi sakari ar Lada Deutschland, kas gūst panākumus ar savu modeli "Lada 4x4" (oktobrī Vācijā pārdoti 94 eksemplāri), tādēļ arī "Tinger" cer uz labu iznākumu. Pagaidām visurgājējam nav pielaides koplietošanas ceļiem, taču tas mainīsies ar nākamo gadu, kad tiks laists klajā modelis "Armor" ar priekšpusē novietotu motoru un sešu riteņu piedziņu. Versija ar 8x8 piedziņu vēl tiek izmēģināta testos, taču jau tagad tiek ziņots, ka arī riteņu visurgājēji pratīs peldēt, turklāt maksimālais ātrums pieaugs līdz 45 km/h.

"Tinger Track 500"

Garums x platums x augstums (m): 3,00 x 1,82 x 1,43
Klīrenss: 280 mm 
Motors: 3 cilindri, benzīns, 812 ccm
Jauda:  57 Zs
Maksimālais ātrums: 35 km/h
Degv.patēriņš: 8 litri stundā
Atbilstība atgāzu normatīvam: Euro IV

Velkamās piekabes svars – 800 kg

Cena: 14 990 eiro

 

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
anonimikis 16.novembris 2015 9:17
10 0 Atbildēt

krievu saskrūvētas ķīniešu detaļas. mūžīgi remontējams lūznis.

Pļurkt 16.novembris 2015 8:48
6 0 Atbildēt

Jauda: 206 kW / 57 Zs !!!

Pēc kvantu fizikas datiem vai??

Ruu@uto 16.novembris 2015 12:02
1 0 Atbildēt

rt

Normāls aperāts Krievijas apstākļiem. Tur neko citu ikdienas lietotājam nemaz nevajag. Vai nu ražotu uz vietas vai ievestu no šķībacaino gala. Vest kautko no ES zemēm vispār neatmaksājās. Šitam vismaz detaļas varēs spaiņiem pa lēto no Ķīnas ievest.

=====================

Tā apmēram arī ir, turklāt tas ir :

A) Nišas produkts konkrētam lietotāju segmentam, jo pa vispārējas lietošanas ceļiem braukt nevar, kaut vai EURO4

dzinēju dēļ. Tā ka mežsargi, lauksaimnieki, celtnieki, ceļu

būvētāji utt.;

B) Chery (dzinēja ražotājs) vispār nav tas sliktākais no Ķīnas

autoražotājiem, to pierāda kaut tas, cik un uz kādām valstīm viņi eksportē. :-) Plus vēl ražošana pēc SKD un SKD metodēm. Un publika pērk, pa pusmiljonam gadā, neskaitot Chery Jaguar Land Rover izstrādājumus. :-)))))

B)

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen palielinās elektrisko auto pārdošanas apjomu, lai izvairītos no 1,5 miljardu eiro soda 4

Volkswagen vēlas palielināt elektrisko automobiļu pārdošanu, lai izvairītos no 1,5 miljardu eiro soda, kas autobūves uzņēmumam draud saskaņā ar stingrākiem ES oglekļa emisiju mērķiem. Lasīt vairāk

 

12,9 miljoni - Ķīna 2024. gadā uzstādījusi jaunu rekordu elektrisko un elektrificēto auto ražošanā 2

Ķīna pērn saražojusi 12,9 miljonus NEVS transportlīdzekļu – ievērojami vairāk nekā spējusi jebkura cita valsts pasaulē. Lasīt vairāk

 

Kas ir Eiropas Gada auto Renault 5 ? (+ VIDEO) 1

Eiropas Gada auto 2025 konkursa rezultāti šoreiz tika izsludināti krietni ātrāk nekā ierasts - nevis martā, bet janvārī Briseles motoršova priekšvakarā. Par Eiropas svarīgāko modeli uz veselu gadu kļuvis elektromobilis Renault 5 un tā lieljaudas versija Alpine A290. Lasīt vairāk

 

Kā saplacis balons – Ford Eiropas tirgū vairs tikai 3,3% daļa 8

ASV autobūves uzņēmums Eiropā 2024. gadā pārdevis par 87 000 automobiļu mazāk nekā 2023. gadā, tirgus daļai sarūkot līdz 3,3 procentiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti