"Mercedes" W123 - 30 gados tikai 30 kilometri (+ foto) 19

Foto: Ekrānšāviņš no Autobild.de

iAuto | 23.decembris 2015 15:01

Vācietis nopērk jaunu "Mercedes" un nebrauc ar to – 1985.gadā nopirktās absolūti jaunās automašīnas odometrs joprojām rāda 000030 km.

Vācietis Leonhards Špērs (1941) ir sabiedriski aktīvs cilvēks, kam pieder lauksaimniecības mašīnu muzejs, kurš regulāri rīko izstādes, pasākumus un pat piedalījies dažu kinofilmu uzņemšanā.

Attiecībā pret jauno laiku tehniku Leonhards jeb vienkārši Leo, ir skeptisks, tādēļ 1985.gadā, padzirdējis, ka "Daimler" plāno laist klajā jauno paaudzi W124, viņš griezās pie vietējā dīlera, lai nopirktu, viņaprāt, "pēdējo no īsta tērauda un hroma gatavoto "Mercedes". Vecās automašīnas ("Mercedes" W123 D300) labākie gadi bija aiz muguras un Leo plānoja nomaiņu, taču bezgaumīgo plastikāta W124 viņš negribēja redzēt ne acu galā. Vajadzīgā uz vietas nebija, tomēr dīleris mierināja, ka ņemot vērā pieprasījumu, "Daimler" vēl dažus „hroma klasiķus” noteikti izlaidīs.

Leo steidzās uz banku, aizņēmās 34 900 vācu markas un aizpildīja pasūtījuma pieteikumu: "Mercedes-Benz D240", "Baloro" sarkanā krāsā, klāt pieķerot dažas ekstras: elektriski regulējamu spoguli labajā pusē, piekabes āķi, radio sagatavi un centrālo atslēgu.

Drīz vien jaunais auto bija klāt, taču tā arī palika pie dīlera – īpašnieks vēlējās izmantot visas sava vecā W123 D300 iespējas, un, lai gan automašīna ar tobrīd 250 000 km noskrējienu vairs nebija ideālā stāvoklī, Leo nolēma jauno auto nekustināt – lai stāv, kā „rezerve neparedzētam gadījumam, ieguldījums nākotnei un piemineklis krāšņās auto ēras noslēgumam.”

1992.gadā dīleris veica pārkārtošanos un Leo ilgi glabāto W123 pārveda uz savām mājām, bet pēc tam – uz 24,8 km attālo Aufhoizeni. Pēdējo pārbraucienu automašīna veica savā gaitā, kas tad arī paliek lielākais attālums, kas ar to veikts. Turpmākie izbraucieni izpalika, jo Leo turpināja ekspluatēt veco "Mercedes" dīzeli. 2012.gadā tas sasniedza 400 000 km un tobrīd jau vairāk kā 70 gadu vecais vīrs nolēma savas autovadītāja tiesības „nolikt plauktiņā.”

Gluži jauno "Mercedes", kas no 2009.gada glabājas viņa garāžā, vācietis nolēma paturēt sentimentālu jūtu vadīts jeb kā viņa dēls pielabo – „tīras stūrgalvības dēļ”.

2014.gadā automašīna tika izlikta interneta piedāvājumā. Interese bija liela, tomēr prasīto cenu neviens negribēja maksāt un īpašnieks sludinājumu izņēma. 

Foto: Ekrānšāviņš no Autobild.de

Foto: Ekrānšāviņš no Autobild.de

Foto: Ekrānšāviņš no Autobild.de

Foto: Ekrānšāviņš no Autobild.de

Foto: Ekrānšāviņš no Autobild.de

Foto: Ekrānšāviņš no Autobild.de

Foto: Ekrānšāviņš no Autobild.de

Foto: Ekrānšāviņš no Autobild.de

Foto: Ekrānšāviņš no Autobild.de

Foto: Ekrānšāviņš no Autobild.de

 
19 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
imzz 23.decembris 2015 18:10
63 1 Atbildēt

Jā. Agrākos laikos cilvēki saprata, kā jātaisa auto. Augsts klīrenss, augsta profila riepas ( nevis kaut kādas gumijas stīpas ) buferi, ar kuriem var parkoties uz atduri un virsbūve ne velna nerūsē ;)

Pļurkt 23.decembris 2015 19:37
53 0 Atbildēt

Šis nu gan bija Mersis, kas pat Āfrikā patiešām BIJA Mersis!

Pusmiljons uz spidometra bija tāda kārtīga piestrāde, nevis nobraukums. Kalpoja vismaz divām paaudzēm.

Visi pārējie Merši patiešām atbilst šī vīra teiktajam, ka Merši jau ir beigušies.

Janozaurs 23.decembris 2015 19:32
36 0 Atbildēt

Cepuri nost.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnā plūdi, bet Tesla tas neskādē (+ VIDEO)

Izskatās, ka elektromobilis ir viens no drošākajiem transportlīdzekļiem, ja runa ir par braukšanu pa dziļu ūdeni un cietu pamatu. Lasīt vairāk

 

Vasaras braucieni ar elektrisko auto: karstums nav bieds ne pasažieriem, ne baterijai 4

Par vienu no būtiskākajiem elektromobiļu trūkumiem tiek uzskatīta gaisa temperatūras lielā ietekme uz to darbības efektivitāti. Lasīt vairāk

 

Fotogrāfs Gatis Rozenfelds atklāj 'Peugeot 3008' hibrīda patieso dabu (+ VIDEO)

Vai iespējams apvienot jaudu un dinamiku ar degvielas ekonomiju? Kā izrādās – jā! Ņemam modernu iekšdedzes dzinēju, papildinām to ar jaudīgu elektromotoru un bateriju bloku un - “Voilà”! 300ZS, visu riteņu piedziņa, 100 km/h 5,9 sek un degvielas patēriņš nieka 1,3 litri uz 100km. Izklausās neticami, bet tieši tāds ir mūsu šīs dienas testa auto – Peugeot 3008 HYBRID4. Lasīt vairāk

 

Tesla autopilots neatšķir mēnesi no luksofora dzeltenā signāla (+ VIDEO) 18

Kāds autovadītājs no ASV piedzīvojis pārsteigumu redzot, ka viņa Tesla elektroautomobilis Autopilot režīmā nepārtraukti samazina ātrumu, reaģējot uz pilnmēnesi naksnīgajās debesīs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti