Elektromobiļu ražotājs "Tesla Motors" dāvinās sedana "Model S" dārgāko versiju P90D klientam, pēc kura ieteikuma veikti 188 pasūtījumi, kas amerikāņu kompānijas kasi papildinās par 16 miljoniem dolāru.
Mediji vēsta, ka divu mēnešu laikā, vadoties no rekomendācijām, ko internetā ievietojis lietotājs ar segvārdu "Wei70644", pasūtīti 188 "Model S" sedani. Ņemot vērā, ka viena elektriskā sedana cena ir 85 000 dolāru, nav grūti aprēķināt, ka videi draudzīgo tehnoloģiju cienītājs "Tesla" kompānijai palīdzējis nopelnīt aptuveni 16 miljonus dolāru.
Centīgo klientu amerikāņi atalgos ar "Tesla Model S P90D" – jaudīgāko versiju, kas attīsta 700 ZS jaudu un 930 Nm. Sedans aprīkots ar "Ludicrous Mode" – ātrā starta funkciju, kas 100 km/h palīdz sasniegt 2,9 sekundēs. ASV šāda automašīna maksā 130 000 dolāru.
Komplektā ar mašīnu "Wei70644" saņems "Powerwall" ātrās uzlādēšanas iekārtu, kas baterijas ļauj uzlādēt no mājas elektrotīkla, bet ielūgums uz Nevadas tuksnesī topošo "Tesla Gigafactory" dos iespēju vienam no pirmajiem aplūkot pagaidām lielā slepenībā turēto uzņēmumu.
Šis nav pirmais gadījums, kad "Tesla Motors" izceļas ar tik dāsnām dāvanām - pērnā gada augustā mediji vēstīja par veiksminieku no Norvēģijas, kuram kompānija dāvinās krosoveru "Model X" kopā ar ekstrām 25 000 dolāru vērtībā. Šajā gadījumā pietika ar 10 piesaistītiem klientiem, taču to vajadzēja izdarīt ātrāk par citiem ne tikai savā reģionā, bet visā pasaulē un norvēģim tas izdevās nepilnu divu nedēļu laikā.
Nevis nopelnija 16milj, bet apgrozija. Nopelnija varbut 1 dolaru.