"BMW" strādā pie 5.sērijas jaunās paaudzes modeļa. Vasarā tā startēs ar sedana modeli, vēlāk sekos universāls un arī sportiskais "GT" modelis.
Pieejamā informācija liecina, ka jaunais modelis izmanto 35up platformu – to pašu, kas pamatā arī jaunajam 7.sērijas sedanam.
Jaunais būs par 100 kg vieglāks un tā masa būs aptuveni 1500 kg. Arī gabarīti nemainīsies tāpat kā dizains, kas būs vien neliela pašreizējā modeļa evolūcija. Motoru piedāvājumu veidos četru, sešu un astoņu cilindru agregāti. Benzīna dzinēju jauda pārklās 200 – 450 ZS, dīzeļi – 150 – 350 ZS. Pretēji agrāk solītajam, motoru piedāvājumā nebūs trīscilindru turbo agregāta, toties pircēji var rēķināties ar hibrīdmodifikāciju, kurā apvienots četru cilindru benzīna dzinējs (245 ZS; 350 Nm) un 83 kW (250 Nm) elektromotors. Ar tādu pašu hibrīdiekārtu aprīkota "BMW X5" kopējā jauda ir 313 ZS, bet uz 100 km tas patērē vidēji 3,3 litrus degvielas.
Jaunā 5.sērijas modeļa palīgasistentu sistēmas būs krietni modernākas – automašīnas priekšpusē būs iebūvēts radars un sensori, kas sadarbībā ar navigāciju un borta elektroniku atpazīs izvēlētā maršruta profilu un optimizēs automātiskās pārnesumkārbas darbību, cenšoties nodrošināt pēc iespējas mazāku degvielas patēriņu. Tāpat 5.sērija pratīs automātiski regulēt ātrumu vadoties no ceļazīmēm, noturēties savā joslā, kā arī pildīt dažas autopilota funkcijas.
Līdz šim 5.sēriju Eiropas tirgum ražoja "BMW" ražotnē Dingolfingā, taču turpmāk daļa (50-70 tūkstoši) taps arī Austrijas Grācā, "Magna Steyr" rūpnīcā.
Kunguvaagis, super!