Visi komentāri - "BMW" 5.sērija startēs 2016.gada vasarā (+ foto)

"BMW" 5.sērija startēs 2016.gada vasarā (+ foto) 6

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 8.janvāris 2016 9:43

"BMW" strādā pie 5.sērijas jaunās paaudzes modeļa. Vasarā tā startēs ar sedana modeli, vēlāk sekos universāls un arī sportiskais "GT" modelis.

Pieejamā informācija liecina, ka jaunais modelis izmanto 35up platformu – to pašu, kas pamatā arī jaunajam 7.sērijas sedanam.

Jaunais būs par 100 kg vieglāks un tā masa būs aptuveni 1500 kg. Arī gabarīti nemainīsies tāpat kā dizains, kas būs vien neliela pašreizējā modeļa evolūcija. Motoru piedāvājumu veidos četru, sešu un astoņu cilindru agregāti. Benzīna dzinēju jauda pārklās 200 – 450 ZS, dīzeļi – 150 – 350 ZS. Pretēji agrāk solītajam, motoru piedāvājumā nebūs trīscilindru turbo agregāta, toties pircēji var rēķināties ar hibrīdmodifikāciju, kurā apvienots četru cilindru benzīna dzinējs (245 ZS; 350 Nm) un 83 kW (250 Nm) elektromotors. Ar tādu pašu hibrīdiekārtu aprīkota "BMW X5" kopējā jauda ir 313 ZS, bet uz 100 km tas patērē vidēji 3,3 litrus degvielas.

Jaunā 5.sērijas modeļa palīgasistentu sistēmas būs krietni modernākas – automašīnas priekšpusē būs iebūvēts radars un sensori, kas sadarbībā ar navigāciju un borta elektroniku atpazīs izvēlētā maršruta profilu un optimizēs automātiskās pārnesumkārbas darbību, cenšoties nodrošināt pēc iespējas mazāku degvielas patēriņu. Tāpat 5.sērija pratīs automātiski regulēt ātrumu vadoties no ceļazīmēm, noturēties savā joslā, kā arī pildīt dažas autopilota funkcijas. 

Līdz šim 5.sēriju Eiropas tirgum ražoja "BMW" ražotnē Dingolfingā, taču turpmāk daļa (50-70 tūkstoši) taps arī Austrijas Grācā, "Magna Steyr" rūpnīcā. 

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Reizē ar sedanu tiek gatavots arī 5.sērijas universāls, kas tirgū ieradīsies 2016.gada rudenī Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 8.janvāris 2016 10:16
1 1 Atbildēt

Kunguvaagis, super!

Janozaurs 8.janvāris 2016 23:02
0 0 Atbildēt

Tikai nesaprotu vienu lietu. Kāpēc taisīt jauno auto vieglāku? Vieglāks auto vairāk kratās pa bedrēm, mazāk stabils uz ceļa? Tas raksturīgi ne tikai bmw. Uztaisa par xxx kilogramiem vieglāku, un tad lielās, ka jaunais ātrāks un jaudīgāks.

Bet tā jau neko izskatās.

Dinozaurs 9.janvāris 2016 7:21
0 0 Atbildēt

katrs ietaupītais svara kilograms palīdz ietaupīt degvielu, materiālu resursus, uzlabo dinamiku utt, parēķini to ar simtu tūkstošiem eksemplāru un Tu sapratīsi, kāpēc

Janozaurs 9.janvāris 2016 12:29
0 0 Atbildēt

Ta viss skaidrs,

Bet labāk būtu,ja tas tiktu padarīts kādu uzlabojumu dēļ - ekonomiskāks dzinējs, uzlabotaāka aerodinamika .... utt

Ziverts 9.janvāris 2016 8:58
1 0 Atbildēt

tapec, ka auto razotajiem ejoshakais tirgus NAV Latvija un taas bedrainie celji. Ja tu brauktu pa germaaniju uc. normalam valstiim ,tad tu novertetu vieglakas un atrakas un jaudigakas masinas.

Janozaurs 9.janvāris 2016 12:34
1 2 Atbildēt

Laikam neesi braucis ar smagiem, jaudīgiem....

Saskare ar ceļu daudz labāka, iet maigāk, stabilāk, mazāk traucē vējš kas rodas no blakus (apdzenot) vai pretī braucošām smagām un lielām mašīnām, pat ātrums jūtas mazāks.

Pabraucot ar smagu, tad iekāpjot kādā vieglā mašīnā, liekas, ka ne tu viņu vadi, bet viņa tevi.

:)

Pārspīlēti protams

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 28

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Policija strādā, bet – vai redz visu? (+ FOTO) 38

Trīs epizodes un kāda autobraucēja redzētais ceļā uz darbu. Rakstam, ko mēs domājam par šiem novērojumiem - "kārtībai jābūt" vai "lieka piekasīšanās". Lasīt vairāk

 

Ar pilnpiedziņu jautrāk! Pirmais brauciens ar jauno Toyota bz4X (+ VIDEO) 2

Automašīna ar grūti izrunājamo nosaukumu bZ4X kļuva par Toyota pirmo elektromobili. Kopš tā laika pagājuši trīs gadi, un pienācis laiks auto uzlabot. Autoziņas dodas uz Spāniju izbraukt ar jaunāko bZ4X. Dizainā radikālu izmaiņu nav, jo tā ir tikai modernizācija. Būtiskākais jaunums ir hammerhead stila lukturi kopā ar izvirzītu degungalu, kas ievirza šo Toyota ražojumu Lexus teritorijā. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles laiž klajā DS Performance Line 6

Stellantis apakšzīmols DS Automobiles iepriecinās markas entuziastus ar trīs modeļu īpašo Performance Line versiju, kas pieejamas DS 3, DS 4 un DS 7. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti