"Ferrari" vienības prezidents: Šūmahera veselības stāvoklis nav labs 5

 

Foto: Ekrānšāviņš no youtube.com

Nozare.lv | 5.februāris 2016 16:48

Septiņkārtējā Pirmās formulas (F-1) pasaules čempiona Mihaela Šūmahera veselības stāvoklis "nav labs", trešdien atzinis bijušais "Ferrari" vienības prezidents Luka di Montedzemolo.

Pašlaik 47 gadus vecais Šūmahers pirms vairāk nekā diviem gadiem, slēpojot Francijas kūrortā Meribelā, piedzīvoja kritienu un atsita galvu pret akmeni, kā rezultātā tika gūta nopietna galvas trauma. Turpinājumā viņš ilgstoši atradās mākslīgi radītā komā, atmostoties pēc 189 dienām. Šobrīd Šūmahers ārstēšanos turpina mājās, tomēr publiski kopš negadījuma viņš joprojām nav redzēts, turklāt par viņa veselības stāvokli tiek sniegta ļoti skopa informācija.

"Man ir jaunumi, un diemžēl tie nav labi," žurnālistiem izteicās di Montedzemolo, tomēr plašākos komentāros neieslīga. "Dzīve ir dīvaina. Viņš bija fantastisks braucējs, kurš karjerā piedzīvoja tikai vienu incidentu - 1999.gadā ar "Ferrari".

Pagājušā gada oktobrī Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) prezidents un ciešs Šūmahera ģimenes draugs Žans Tods bija izteicies, ka F-1 titulētākais pilots "joprojām cīnās".

Pēdējais oficiālais paziņojums no Šūmahera ģimenes izskanēja 2014.gada septembrī, kad tika pavēstīts, ka bijušo sportistu sagaida "garš un grūts ceļš".

Šūmahers karjeras laikā septiņas reizes triumfēja F-1 čempionātā, kas ir visu laiku labākais sasniegums. Divus čempiona titulus viņš izcīnīja, braucot "Benetton" vienībā, bet piecus ieguva, pārstāvēdams "Ferrari".

Pirmo reizi Šūmahers no F-1 aizgāja 2006.gadā, bet 2010.gadā atgriezās, lai trīs sezonas aizvadītu "Mercedes" komandā, kur vērā ņemamus panākumus gan neguva.

Savas karjeras laikā Šūmahers sacīkstēs triumfējis 91 reizi.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Māris 6.februāris 2016 12:53
3 0 Atbildēt

No sākuma, sasniedz vismaz simto daļu no Šūmahera panākumiem un tad slengo.

Janozaurs 6.februāris 2016 13:12
3 0 Atbildēt

Ilgu laiku f1 asociējās tieši ar šūmaheru. Var teikt, ka viņš bija un ir leģenda. Var skaust viiņa panākuni, var kritizēt, ka dažreiz rīkojās ne tā, kā vajadzētu rīkoties īstam varonim, bet to ko viņš izdarīja, var tikai brīnīties.

Man patika tie laiki, kad viņš brauca, patika tā formula 1. Interesanti bija sekot līdzi viņam un viņa konkurentiem, sevišķi Hamiltonam. Tā bija cīņa - uzvar šumis, otrais hamis, tad nākošavljā šumis otrais, hamis uzvar.... utt.

Tagad jau sen formulai nesekoju. NEINTERESANTI PALIKA. Cik sacensību, tik uzvarētāju... visi viņi līdzīgi un skatīties garlaicīgi. Nav vairs tā azarta, kas bija.

Nevajag kritizēt šumi.

Janozaurs 6.februāris 2016 13:20
3 1 Atbildēt

Nevis hamis, bet hakinens!!! Pārtecos!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti