2,85 miljonu vērtais "Bugatti Chiron" (1500 ZS) ierodas autosalonā 6

 

Foto: Ekrānšāviņš no youtube.com

iAuto.lv | 27.aprīlis 2016 7:15

Pat ikdienā pie dārgiem sporta auto pieradušajiem Monako iedzīvotājiem tik ekskluzīvas tehnikas piegāde liek aizmirst par ikdienas gaitām un steigšus meklēt savus mobilos tālruņus.

Video redzams, kā vietējam "Bugatti" dīlerim tiek piegādāts ekskluzīvais "Chiron" – jaunais varenauto, kas stājas modeļa Veyron vietā.

"Chiron" apgādāts ar astoņu litru 16 cilindru motoru, kas attīsta 1500 Zs un 1600 Nm un strādā pārī ar septiņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu. 100 km/h pilnpiedziņas automašīna sasniedz mazāk nekā 2,5 sekundēs, 200 km/h – 6,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 420 km/h.

Automašīnai ir pilnpiedziņas sistēma ar Haldex sajūgu, elektroniski bloķējams diferenciālis priekšējā asī un aktīvais diferenciālis aizmugurē, adaptīvā piekare un elektroniski regulējami amortizatori. Vadītājs var izvēlēties kādu no pieciem (Lift, Auto, Autobahn, Handling un Top Speed) braukšanas režīmiem vai "Easy to drift" funkciju, kas ļaus izbaudīt sānslīdi, ja vien īpašniekam nebūs žēl superdārgo un tikai šim automobilim izstrādāto "Michelin" riepu.

Smalkajam "Chiron" salonam, kurā gribas aptaustīt katru detaļu (ieteicams noskatīties otro video no Minhenes autosalona), izmantoti tikai dārgākie materiāli – āda, pulēts alumīnijs un oglekļa šķiedra ar īpašu pārklājumu, kas samazina apkārtējo trokšņu radīto skaņas fonu. Uzmanību saista spidometrs, kas sagrafēts līdz 500 km/h, Etores Bugatti paraksts uz viduskonsoles sāniem un elegantās apaļās pogas, kas ļauj pārvaldīt dažādas varenauto funkcijas.

Pavisam tiks izgatavoti 500 "Bugatti Chiron" eksemplāri – pa 50 automašīnām gadā (10 gadu ciklam). Vēl tikai jāpiebilst, ka šī autobūves pērle maksā 2,85 miljonus eiro. 

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
mmm 27.aprīlis 2016 8:18
4 3 Atbildēt

cik garšīga skaņa!

es 27.aprīlis 2016 9:38
3 0 Atbildēt

Apbēdina vienīgi VW nepārvaramā vēlme nebeidzami replicēt vienu stilu. Man jau šķiet, ka no priekšas un sāniem kādu svaigumu varēja izgudrot. Ja reiz no aizmugures varēja saņemties. Un galvenos lukturus nebija obligāti jāsalasa no Audi rezerves daļām un jāsastumj vecajā korpusā.

es 27.aprīlis 2016 11:43
2 0 Atbildēt

Kamēr nebija VW īpašums, atšķirības bija stipri radikālas

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti