Visi komentāri - 2,85 miljonu vērtais "Bugatti Chiron" (1500 ZS) ierodas autosalonā

2,85 miljonu vērtais "Bugatti Chiron" (1500 ZS) ierodas autosalonā 6

 

Foto: Ekrānšāviņš no youtube.com

iAuto.lv | 27.aprīlis 2016 7:15

Pat ikdienā pie dārgiem sporta auto pieradušajiem Monako iedzīvotājiem tik ekskluzīvas tehnikas piegāde liek aizmirst par ikdienas gaitām un steigšus meklēt savus mobilos tālruņus.

Video redzams, kā vietējam "Bugatti" dīlerim tiek piegādāts ekskluzīvais "Chiron" – jaunais varenauto, kas stājas modeļa Veyron vietā.

"Chiron" apgādāts ar astoņu litru 16 cilindru motoru, kas attīsta 1500 Zs un 1600 Nm un strādā pārī ar septiņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu. 100 km/h pilnpiedziņas automašīna sasniedz mazāk nekā 2,5 sekundēs, 200 km/h – 6,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 420 km/h.

Automašīnai ir pilnpiedziņas sistēma ar Haldex sajūgu, elektroniski bloķējams diferenciālis priekšējā asī un aktīvais diferenciālis aizmugurē, adaptīvā piekare un elektroniski regulējami amortizatori. Vadītājs var izvēlēties kādu no pieciem (Lift, Auto, Autobahn, Handling un Top Speed) braukšanas režīmiem vai "Easy to drift" funkciju, kas ļaus izbaudīt sānslīdi, ja vien īpašniekam nebūs žēl superdārgo un tikai šim automobilim izstrādāto "Michelin" riepu.

Smalkajam "Chiron" salonam, kurā gribas aptaustīt katru detaļu (ieteicams noskatīties otro video no Minhenes autosalona), izmantoti tikai dārgākie materiāli – āda, pulēts alumīnijs un oglekļa šķiedra ar īpašu pārklājumu, kas samazina apkārtējo trokšņu radīto skaņas fonu. Uzmanību saista spidometrs, kas sagrafēts līdz 500 km/h, Etores Bugatti paraksts uz viduskonsoles sāniem un elegantās apaļās pogas, kas ļauj pārvaldīt dažādas varenauto funkcijas.

Pavisam tiks izgatavoti 500 "Bugatti Chiron" eksemplāri – pa 50 automašīnām gadā (10 gadu ciklam). Vēl tikai jāpiebilst, ka šī autobūves pērle maksā 2,85 miljonus eiro. 

 
Visi komentāri
 
mmm 27.aprīlis 2016 8:18
4 3 Atbildēt

cik garšīga skaņa!

es 27.aprīlis 2016 9:38
3 0 Atbildēt

Apbēdina vienīgi VW nepārvaramā vēlme nebeidzami replicēt vienu stilu. Man jau šķiet, ka no priekšas un sāniem kādu svaigumu varēja izgudrot. Ja reiz no aizmugures varēja saņemties. Un galvenos lukturus nebija obligāti jāsalasa no Audi rezerves daļām un jāsastumj vecajā korpusā.

Jo 27.aprīlis 2016 10:54
0 1 Atbildēt

salidzini divus Lamborghini un pamēģini atrast atšķirības - šis nu gan, manuprāt, no Veyron atšķiras pat ļoti pamanāmi, it sevišķi no sāniem un aizmugures

es 27.aprīlis 2016 11:43
2 0 Atbildēt

Kamēr nebija VW īpašums, atšķirības bija stipri radikālas

Ivo 27.aprīlis 2016 14:04
0 0 Atbildēt

No priekšas un aizmugures tā nekas, bet no sāniem galīgi štruntīgs :(

hm 27.aprīlis 2016 22:10
0 0 Atbildēt

Skaists un ausīm tīkams, tikai maciņš tā nelabi svilpo. :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai atbalsti, ka ziemā tiek mainīts maksimālais atļautais braukšanas ātrums no 110 uz 90 km/h? (+ VIDEO) 23

iAuto.lv kārtējo reizi vērš uzmanību uz to, ka labos laika apstākļos maksimālais ātrums uz Jūrmalas šosejas arī ziemā varētu būt lielāks. Lasīt vairāk

 

Trīs vienā jeb ar ko īpašs Audi A5 lādējamais hibrīds? (+ VIDEO) 2

Audi jau labi sen ražo lādējamos hibrīdus, tomēr izrāvienu PHEV virzienā nav piedzīvojis. Varbūt trūka īsta “game changer”. Vai par tādu kļūs jaunākais Audi A5 e-hybrid, parādīs TV Autoziņu tests. Lasīt vairāk

 

Svētku brīvdienās policija veiks masveida pārbaudes uz ceļiem (+ VIDEO) 7

Lai nepieļautu sēšanos pie stūres reibumā, no šodienas līdz 5. janvārim Valsts policija rīkos pastiprinātas pārbaudes uz ceļiem. Vairāk par gaidāmajiem drošības pasākumiem intervijā “Rīta Panorāmā” vēstīja VP Reaģēšanas pārvaldes priekšnieks Juris Jančevskis. Lasīt vairāk

 

Eksperts stāsta par iespējamā Krievijas uzbrukuma četriem variantiem; kam gatavoties (+ VIDEO) 8

Vai miera sarunas beigsies ar rezultātu ātrāk vai vēlāk, bet mums, Baltijas valstīs, ir jābūt gataviem dažādiem notikumu attīstības scenārijiem. Par to rosina domāt bijušais Satversmes aizsardzības biroja vadītājs, drošības eksperts Jānis Kažociņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti