"Koenigsegg" izgatavo dziedātājam Prinsam veltītu 1500 Zs varenauto "Regera" versiju 2

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 16.janvāris 2017 6:24

Zviedrijas varenauto ražotājs "Koenigsegg" izgatavojis sava 1500 Zs jaudīgā varenauto "Regera" īpašo versiju, ko veltījis 2016.gadā mūžībā aizgājušajam amerikāņu dziedātājam Prinsam (Prince) (1958.-2016.).

Prinsam veltītā "Regera" atšķiras ar īpašu virsbūves krāsojumu par godu dziedātāja lielākajam hītam "Purple Rain" (Purpura lietus) no 1984.gada albuma ar analogu nosaukumu.

Sākotnēji bija plānots izmantot violeti – zeltītu krāsu gammu, taču vēlāk „zelta” elementi tika aizstāti ar tumšpelēkiem, saglabājot oglekļa šķiedras detaļu tradicionālo izskatu. Eksterjera noformējumu papildina baltas svītras uz motora pārsega un sāniem, kā arī baltas krāsas bremžu skavas.

Arī varenauto salons veidots gaišos toņos – gandrīz viss, izņemot oglekļa šķiedras un pulētā alumīnija detaļas, apvilkts ar baltu ādu, bet sēdekļus un durvju apšuvumu grezno kontrastējošu diegu nošuvums.

Īpašais modelis aprīkots ar tādu pašu hibrīda spēka iekārtu, kā standarta "Regera" – tā apvieno piecu litru V8 turbo agregātu, trīs elektromotorus, 800 voltu bateriju komplektu un vienpakāpju transmisiju, kas izstrādāta speciāli šim modelim.

100 km/h vairāk nekā 1500 Zs jaudīgā “Regera” sasniedz 2,8 sekundēs, bet 200, 300 un 400 km/h robežu pārvar pēc 6,6, 10,9 un 20 sekundēm.

"Koenigsegg Regera" cena ir aptuveni 2 miljoni eiro. 2016.gada augustā ražotājs paziņoja, ka viss plānotais Regera supermašīnu daudzums – 80 eksemplāri – jau ir izpārdots.

 

 

 
Visi komentāri
 
Nelabojams 16.janvāris 2017 14:55
0 1 Atbildēt

Kaut kas tur ir no netīra veikalinga. 100km/h 1 sekundē vienkārši nevar būt. Tādu paātrinājumu var sasniegt tikai 2 gadījumos: 1) ja darbojas aerodinamiskais piespiedējspēks, kas līdz 100 km/h ir visumā nepietiekams, 2) ja riteņu un ceļa saķere ir lielāka, nekā to nodrošina automobiļa masas radītais piespiedējspēks - kā dregsteriem, kam uzrāvienu sākuma posmā nodrošina speciāla līme. Kādreiz sarēķināju; precīzi neatceros, bet ātrākais cēliens no vietas bez šīm viltībām pie ideālas saķeres bija kaut kur ap 2,2 s līdz simtam; rēķinot, ka kaut kāda aerodinamika sāk jau tomēr darboties, varbūt 1,8 - 1,9 sekundes minimāli.

TT 16.janvāris 2017 15:26
0 0 Atbildēt

baidos, ka ražotājs uzrāda vien "teorētiski iespējamo", bet praksē tas pārbaudīts vien uz stenda

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: KIA hibrīds, kuram uz plašu pircēju ievērību būs jāpagaida (+VIDEO) 27

Jāatzīst, ka arī plug in hibrīdi nav nekādi lētie, tomēr šad un tad parādās automašīnas, kas ar laiku varētu kļūt pirktākas. Šoreiz TV Autoziņas testē vienu tādu auto. Tas ir Kia Xceed plug in hibrīds. Lasīt vairāk

 

Noguruši autovadītāji rada draudus ceļu satiksmē (+ VIDEO) 5

Nogurums pēc darba un neizgulēšanās ir vēl viens būtisks risks un iemesls ceļu satiksmes negadījumiem. Kaut arī Latvijā pieņemts, ka autovadītāja apliecību nedrīkst izsniegt cilvēkiem ar miega apnoju, tomēr praksē tiesības var iegūt arī cilvēki ar miegainības problēmām, norāda ceļu satiksmes drošības speciālisti. Lasīt vairāk

 

Toyota Yaris nokārto EuroNCAP testus pēc jaunajiem kritērijiem (+ VIDEO) 10

Toyota Yaris hibrīds kļuvis par pirmo modeli, kas izturējis EuroNCAP triecientestus pēc jaunākās metodikas. Lasīt vairāk

 

"Meistara padoms": vai gaisa kondicionētājam jābūt darba kārtībā arī rudenī un ziemā ? (+VIDEO) 16

TV Auto ziņas sāk tehnisko padomu ciklu sadarbībā ar Bosch Car Service. Šoreiz atbildēsim uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par visiem pazīstamu komforta iekārtu - gaisa kondicionētāju. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti