"Koenigsegg" izgatavo dziedātājam Prinsam veltītu 1500 Zs varenauto "Regera" versiju 2

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 16.janvāris 2017 6:24

Zviedrijas varenauto ražotājs "Koenigsegg" izgatavojis sava 1500 Zs jaudīgā varenauto "Regera" īpašo versiju, ko veltījis 2016.gadā mūžībā aizgājušajam amerikāņu dziedātājam Prinsam (Prince) (1958.-2016.).

Prinsam veltītā "Regera" atšķiras ar īpašu virsbūves krāsojumu par godu dziedātāja lielākajam hītam "Purple Rain" (Purpura lietus) no 1984.gada albuma ar analogu nosaukumu.

Sākotnēji bija plānots izmantot violeti – zeltītu krāsu gammu, taču vēlāk „zelta” elementi tika aizstāti ar tumšpelēkiem, saglabājot oglekļa šķiedras detaļu tradicionālo izskatu. Eksterjera noformējumu papildina baltas svītras uz motora pārsega un sāniem, kā arī baltas krāsas bremžu skavas.

Arī varenauto salons veidots gaišos toņos – gandrīz viss, izņemot oglekļa šķiedras un pulētā alumīnija detaļas, apvilkts ar baltu ādu, bet sēdekļus un durvju apšuvumu grezno kontrastējošu diegu nošuvums.

Īpašais modelis aprīkots ar tādu pašu hibrīda spēka iekārtu, kā standarta "Regera" – tā apvieno piecu litru V8 turbo agregātu, trīs elektromotorus, 800 voltu bateriju komplektu un vienpakāpju transmisiju, kas izstrādāta speciāli šim modelim.

100 km/h vairāk nekā 1500 Zs jaudīgā “Regera” sasniedz 2,8 sekundēs, bet 200, 300 un 400 km/h robežu pārvar pēc 6,6, 10,9 un 20 sekundēm.

"Koenigsegg Regera" cena ir aptuveni 2 miljoni eiro. 2016.gada augustā ražotājs paziņoja, ka viss plānotais Regera supermašīnu daudzums – 80 eksemplāri – jau ir izpārdots.

 

 

 
Visi komentāri
 
Nelabojams 16.janvāris 2017 14:55
0 1 Atbildēt

Kaut kas tur ir no netīra veikalinga. 100km/h 1 sekundē vienkārši nevar būt. Tādu paātrinājumu var sasniegt tikai 2 gadījumos: 1) ja darbojas aerodinamiskais piespiedējspēks, kas līdz 100 km/h ir visumā nepietiekams, 2) ja riteņu un ceļa saķere ir lielāka, nekā to nodrošina automobiļa masas radītais piespiedējspēks - kā dregsteriem, kam uzrāvienu sākuma posmā nodrošina speciāla līme. Kādreiz sarēķināju; precīzi neatceros, bet ātrākais cēliens no vietas bez šīm viltībām pie ideālas saķeres bija kaut kur ap 2,2 s līdz simtam; rēķinot, ka kaut kāda aerodinamika sāk jau tomēr darboties, varbūt 1,8 - 1,9 sekundes minimāli.

TT 16.janvāris 2017 15:26
0 0 Atbildēt

baidos, ka ražotājs uzrāda vien "teorētiski iespējamo", bet praksē tas pārbaudīts vien uz stenda

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pilsētas kanāls kā auto kapsēta (+ VIDEO)

Pēc vērienīgajiem plūdiem Ķīnas lielpilsētā Džendžou pilsētas kanāls pārvērties par auto kapsētu. Lasīt vairāk

 

Audi iepazīstina ar 670 Zs jaudīgo “Dakāras” apvidnieku (+ FOTO) 2

Vācijas autobūves uzņēmums Audi pastāstījis par apvidus auto RS Q E-Tron, kas tiek gatavots Dakāras tuksneša rallija cīņām. Lasīt vairāk

 

No 26. jūlija Vienības prospektā Jūrmalā būs satiksmes ierobežojumi 2

No 26. jūlija Jūrmalā, Vienības prospektā Bulduros, ūdenssaimniecības tīklu būvdarbu laikā būs satiksmes ierobežojumi. Lasīt vairāk

 

Avārijā cieš viens no dārgākajiem un ātrākajiem Ferrari 8

Itālijas pilsētā Ventimiljā avāriju piedzīvojis viens no dārgākajiem un ātrākajiem Ferrari – vairāk kā pusmiljonu dolāru vērtais Ferrari SF90 Stradale. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti