Vācietis ar savu E-klases “Mercedes” nobraucis vairāk nekā miljonu kilometru (+ foto) 43

 

Foto: Ekrānšāviņš no motor.ru

iAuto | 25.janvāris 2017 20:22

Vācietim Mihaelam Niklam viņa 1992.gadā iegādātais “Mercedes E-Class” uzticami kalpo nu jau ceturtdaļgadsimtu. Šajā “Daimler” kompānijas darbinieks ar 1992.gadā ražoto sedanu nobraucis vairāk nekā miljonu kilometru.

Kā raksta vācu izdevums “Die Welt”, Mihaels Nikls ar 75 Zs (126 Nm) dīzeļdzinēju aprīkoto E-klases sedanu iegādājās ar īpašu atlaidi, ko “Daimler” koncerns piešķir saviem darbiniekiem. Nikls plānoja to pārdot nākamajā gadā par lielāku cenu, taču tirgus vērtība un pieprasījums pēc dīzeļa versijām strauji nokritās, jo medijos izplatījās ziņas par to, ka cietās daļiņas, ko satur dīzeļdzinēju izplūdes gāzes, var nodarīt kaitējumu cilvēku veselībai un izraisīt vēzi.

Nikls atstāja mašīnu sev un lēmumu nav nožēlojis. Pa šo laiku viņam nācies nomainīt vien sajūgu (2003.gadā pie noskrējiena 445 000 km), bremžu sistēmas komponentus, ģeneratoru un ūdenssūkni. Vienreiz gadījies iekļūt arī nelielā avārijā, kuras sekas likvidētas, nomainot lukturus, motora pārsegu, radiator resti un priekšējo bamperi 

Pēc īpašnieka aprēķiniem, 25 gadu laikā automobiļa tehniskajām apkopēm iztērēti aptuveni 58 500 eiro, bet 54 000 atstāti degvielas uzpildes stacijās.

 

 
43 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Janozaurs 25.janvāris 2017 20:38
31 1 Atbildēt

Drīz šo mašīnu varēs nopirkt Latvijā. Tai odometrs rādīs 137 000. Gandrīz kā jauns.

Pļurkt 25.janvāris 2017 21:32
17 2 Atbildēt

Šis bija vācu kvalitātes un ilgmūžības PĒDĒJAIS simbols.

Viss kas tiek saštampēts pēc šī auto noņemšanas no ražošanas ir tikai konservu bunžas uz 4 riteņiem, kas spējīgas kaut kā kalpot tikai garantijas laikā. Pēc kā jārēķlinās at totāli dārgiem, biežiem un bezjēdzīgiem remontiem!

Vēl jau tā kalpošana garantijas laikā ir tīri nosacīta! Ja nav otra auto ko varētu lietot kamēr pirmais stāv mūžīgas garantijas remonta peripetijās, tad nav ko cerēt ka droši varēsi tikt uz darbu, bērnudārzu vai poliklīniku!

Kas ir tas ir 25.janvāris 2017 21:17
13 0 Atbildēt

Jap, tehniski šie auto ir nenobraucami, viss ir konstruēts ar domu, ka mezglu varēs remontēt un braukt tālāk! Es gribētu teikt, kas šīs bija pēdējais tāda koncepta auto MB! A klasei jau gaisa masas mērītājs ir kopā ar motora vadības bloku un nav atsevišķi nomaināms, bez komentāriem... Nu jā rūsē, gan vecie, gan jaunie!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti