Škoda laiž klajā Octavia saimes jaudīgāko modeli 5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto.lv | 3.februāris 2017 13:19

Čehijas autobūves kompānija Škoda iepazīstinājusi ar Octavia saimes jaudīgāko modeli – 245 Zs spēcīgo liftbeku RS245.

Automašīna, kas savu oficiālo pirmizrādi svinēs Ženēvas autoizstādē šā gada martā, komplektēta ar divu litru četrcilindru benzīna turbo motoru, kas attīsta 245 Zs jaudu un 370 Nm griezes momentu – par 15 Zs un 20 Nm vairāk nekā jaudīgā liftbeka bāzes versija.

RS245 spēka agregātu var kombinēt ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai DSG robotizēto kārbu, kamēr parastajai versijai paredzēta sešu pakāpju manuālā vai robotizētā transmisija.

Jaunā modifikācija būs pieejama variantā ar liftbeka vai universāla virsbūvi. Pirmajā gadījumā automašīna 100 km/h sasniegs 6,6 sekundēs, otrā – par 0,1 sekundi vēlāk. Maksimālais ātrums abos gadījumos vienāds – elektroniski ierobežots pie 250 km/h.  

Octavia RS245 ir platāka riteņu šķērsbāze aizmugurē (+ 38 mm), zemāks klīrenss (-14 mm) un elektroniski vadāms palielinātas berzes diferenciālis priekšējā asī.

Automašīna komplektēta ar adaptīvajiem amortizatoriem, 19 collu riteņu diskiem, 9,2 collu multimediju sistēmas ekrānu, diožu gaismām, adaptīvo kruīzkontroli (darbojas līdz ātrumam 210 km/h) un viedtālruņu bezvadu uzlādes funkciju.

Vadītāja rīcībā būs arī Performance Mode Selection izvēle ar Performance Sound Generator funkciju, kas ļaus mainīt piedziņas, balstiekārtas, komforta aprīkojuma un dažu citu vadības sistēmu iestatījumus. Octavia modelim pieejamo elektronisko palīgu klāstu papildinās piekabes asistents, aklās zonas uzraugs, brīdinājums par šķēršļiem braucot atpakaļgaitā.

Škoda padomājusi arī par citiem mazāk svarīgiem, taču patīkamiem sīkumiem. Piemēram, automašīnai ir apsildāma stūre, divas USB pieslēgvietas aizmugures pasažieriem, programmējama atslēga (līdz pat trīs lietotājiem – atceras klimatkontroles, audio sistēmas, sēdekļu un braukšanas programmas izvēles), izņemams LED lukturītis bagāžniekā.

Jāpiemin arī salona apdare ar melnu alkantaru, sporta sēdekļi, multifunkcionālā stūre ar ātrumu pārslēgšanas svirām, alumīnija pedāļi, platāks radiatora režģis, melni spoguļu korpusi un izplūdes sistēma ar trapecveida uzgaļiem.  

 

 

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Abavnieks 4.februāris 2017 11:28
4 0 Atbildēt

Modelis, ar kuru rūpnīca grib parādit savu "varēšanu". Normālam cilvēkam tādu 99% nevajag. Priekš kam ātrums 250km/h (mākslīgi ierobežots), diski uz 19 collām ar plānām "mizām", uzrāviens 6,6sek/100kmh? Lai staipītu "krāniņu", ar Škodu?

Labi aprīkota Octavia ar DSG un 1,8TSI ir jau labs variants, bet šitas tikai "naudas ieguldījums" pasākumā, kas strauji zaudē vērtību!

Kot 4.februāris 2017 9:40
1 0 Atbildēt

Pilna arī ir bet tikai tdi.

Nortel 4.februāris 2017 14:14
1 2 Atbildēt

Dīvaini, bet Octavia paātrinājumā ieliek Passat. VW pozicionē Škodu kā "lēto" VW, bet dinamika škodām ir daudz labāka. Un sākot jau ar 1.4 TSI.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti