Škoda laiž klajā Octavia saimes jaudīgāko modeli 5

Foto: Publicitātes attēls

iAuto.lv | 3.februāris 2017 13:19

Čehijas autobūves kompānija Škoda iepazīstinājusi ar Octavia saimes jaudīgāko modeli – 245 Zs spēcīgo liftbeku RS245.

Automašīna, kas savu oficiālo pirmizrādi svinēs Ženēvas autoizstādē šā gada martā, komplektēta ar divu litru četrcilindru benzīna turbo motoru, kas attīsta 245 Zs jaudu un 370 Nm griezes momentu – par 15 Zs un 20 Nm vairāk nekā jaudīgā liftbeka bāzes versija.

RS245 spēka agregātu var kombinēt ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai DSG robotizēto kārbu, kamēr parastajai versijai paredzēta sešu pakāpju manuālā vai robotizētā transmisija.

Jaunā modifikācija būs pieejama variantā ar liftbeka vai universāla virsbūvi. Pirmajā gadījumā automašīna 100 km/h sasniegs 6,6 sekundēs, otrā – par 0,1 sekundi vēlāk. Maksimālais ātrums abos gadījumos vienāds – elektroniski ierobežots pie 250 km/h.  

Octavia RS245 ir platāka riteņu šķērsbāze aizmugurē (+ 38 mm), zemāks klīrenss (-14 mm) un elektroniski vadāms palielinātas berzes diferenciālis priekšējā asī.

Automašīna komplektēta ar adaptīvajiem amortizatoriem, 19 collu riteņu diskiem, 9,2 collu multimediju sistēmas ekrānu, diožu gaismām, adaptīvo kruīzkontroli (darbojas līdz ātrumam 210 km/h) un viedtālruņu bezvadu uzlādes funkciju.

Vadītāja rīcībā būs arī Performance Mode Selection izvēle ar Performance Sound Generator funkciju, kas ļaus mainīt piedziņas, balstiekārtas, komforta aprīkojuma un dažu citu vadības sistēmu iestatījumus. Octavia modelim pieejamo elektronisko palīgu klāstu papildinās piekabes asistents, aklās zonas uzraugs, brīdinājums par šķēršļiem braucot atpakaļgaitā.

Škoda padomājusi arī par citiem mazāk svarīgiem, taču patīkamiem sīkumiem. Piemēram, automašīnai ir apsildāma stūre, divas USB pieslēgvietas aizmugures pasažieriem, programmējama atslēga (līdz pat trīs lietotājiem – atceras klimatkontroles, audio sistēmas, sēdekļu un braukšanas programmas izvēles), izņemams LED lukturītis bagāžniekā.

Jāpiemin arī salona apdare ar melnu alkantaru, sporta sēdekļi, multifunkcionālā stūre ar ātrumu pārslēgšanas svirām, alumīnija pedāļi, platāks radiatora režģis, melni spoguļu korpusi un izplūdes sistēma ar trapecveida uzgaļiem.  

 

 

 
Visi komentāri
 
Conqueror 4.februāris 2017 8:13
0 0 Atbildēt

tikai priekšpiedziņas?

Kot 4.februāris 2017 9:40
1 0 Atbildēt

Pilna arī ir bet tikai tdi.

Abavnieks 4.februāris 2017 11:28
4 0 Atbildēt

Modelis, ar kuru rūpnīca grib parādit savu "varēšanu". Normālam cilvēkam tādu 99% nevajag. Priekš kam ātrums 250km/h (mākslīgi ierobežots), diski uz 19 collām ar plānām "mizām", uzrāviens 6,6sek/100kmh? Lai staipītu "krāniņu", ar Škodu?

Labi aprīkota Octavia ar DSG un 1,8TSI ir jau labs variants, bet šitas tikai "naudas ieguldījums" pasākumā, kas strauji zaudē vērtību!

rt 4.februāris 2017 14:04
0 1 Atbildēt

Normālam cilvēkam arī M5 nevajag... Bet toties kā var pastaipīt...

Nortel 4.februāris 2017 14:14
1 2 Atbildēt

Dīvaini, bet Octavia paātrinājumā ieliek Passat. VW pozicionē Škodu kā "lēto" VW, bet dinamika škodām ir daudz labāka. Un sākot jau ar 1.4 TSI.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ID.3 elektronika joprojām niķojas - Volkswagen saskāries ar nopietnām problēmām

10 000 speciālistu cenšas atrisināt problēmas ar elektriskā ID.3 programmnbodrošinājumu, taču velti – risinājumu neizdodas rast un, šķiet, ka Volkswagen būs saskāries ar lielām problēmām. Lasīt vairāk

 

Latvijā samazinājušies autotransporta radītie gaisa piesārņojuma dati 3

Covid-19 dēļ izsludinātās ārkārtas situācijas laikā Latvijā nedaudz samazinājies slāpekļa dioksīda (NO2) piesārņojums, kas galvenokārt ir atkarīgs no autotransporta satiksmes intensitātes, aģentūrai LETA pastāstīja VSIA "Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centra" pārstāve Sanita Peleke. Lasīt vairāk

 

Valstu noteiktie ierobežojumi; aktuālā situācija

Eiropas Komisijas izveidots materiāls (angļu valodā), kurā apkopoti ES dalībvalstu pieņemtie pasākumi transporta nozares darbības nodrošināšanai COVID-19 pandēmijas laikā: https://ec.europa.eu/transport/coronavirus-response_en Lasīt vairāk

 

Avārijā Zemgalē gājis bojā gājējs (papildināts 13.10) 2

Vakar Latvijā reģistrēti 70 ceļu satiksmes negadījumi, kuros gāja bojā viens, bet cieta vēl četri cilvēki, aģentūru LETA informēja Valsts policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti