Ford prezentē pilnībā elektrificētu automobili, kuru iespējams uzlādēt laikā, kas nepieciešams, lai nobaudītu kūku un tasi kafijas (+ foto) 6

 

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape | 23.februāris 2017 12:49

Jaunais piecdurvju hečbeks Ford Focus Electric, kuru, izmantojot ātrās uzlādes tehnoloģiju, no 0 līdz 80% iespējams uzlādēt vien 30 minūtēs, ir pieejams pasūtīšanai.

Bezizmešu piecdurvju hečbeks, kas šobrīd pieejams pasūtīšanai Eiropas klientiem, kļuvis vēl praktiskāks, jo vienas uzlādes ietvaros var pārvietoties līdz 225 km lielā attālumā. **

"Tagad autovadītāji mūsu jauno Ford Focus Electric var uzlādēt laikā, kas nepieciešam, lai nobaudītu kūku un tasi kafijas," stāsta Ford of Europe Produktu izstrādes nodaļas viceprezidents Džo Bakadžs. "Pateicoties ātrās uzlādes funkcijai un uzlabotajam akumulatoram, jaunais Focus Electric ir bezizmešu ģimenes automobilis, kura nobraucamais attālums un lietderīgums iederas arī reālās dzīves situācijās."

Jaunais Focus Electric ir tikai viens no 13 jaunajiem, globālajiem elektrificētajiem automobiļiem, ko Ford laidīs klajā nākamo piecu gadu laikā. Šis klāsts ietver:
• pilnībā elektrificētu apvidus automobili ar 480 km lielu nobraucamo attālumu 2020. gadā,
• jaunu no elektrotīkla uzlādējamu Transit Custom hibrīdautomobili, kura ražošanu plānots uzsākt 2019. gadā un kuru pašlaik pārbauda dalībai vairāku miljonu mārciņu vērtā projektā, kas paredzēts Londonas gaisa kvalitātes uzlabošanai,
• leģendārā Ford Mustang hibrīda versiju.

Līdzās Focus Electric, Ford Eiropas klientiem arī piedāvā Mondeo hibrīdautomobili. Attiecībā uz elektromobiļu plānu Ford lielāko uzmanību pievērš savām stiprajām pusēm. Tas elektrificē vispopulārākos sērijveida komerciālos transportlīdzekļus, kravas automobiļus, apvidus automobiļus un augstas veiktspējas automobiļus, lai padarītu tos vēl spējīgākus un ražīgākus, uzlabotu braukšanas pieredzi, kā arī degvielas ekonomiju.

Lielāks nobraucamais attālums un ātrāka uzlāde
Jaunais piecdurvju hečbeks Ford Focus Electric aprīkots ar 145 ZS (107 kW) elektrisko motoru un 33,5 kW/h akumulatoru, kas nodrošina par gandrīz 50% vairāk enerģijas salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli. Gan motors, gan akumulators aprīkots ar šķidro dzesēšanas un apsildes sistēmu, kas Ford Focus Electric padara vēl energoefektīvāku un paildzina akumulatora darbmūžu.

Jauna ātras uzlādes pieslēgvieta atbilst kombinētās uzlādes sistēmas standartam un ļauj autovadītājiem pieslēgt savu Focus Electric līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijām, kas izvietotas ceļa malās, apkopes centros un citās vietās visā Eiropā un ļauj akumulatoru no 0 līdz 80% uzlādēt vien 30 minūtēs.

Lai nobrauktu 225 kilometrus lielu attālumu, klienti, izmantojot to pašu pieslēgvietu savienojumam ar 32 ampēru maiņstrāvas uzlādes staciju mājās, savu Focus Electric var uzlādēt 5 stundās, bet, lai nobrauktu 150 km lielu attālumu, uzlādei nepieciešamas vien 3-4 stundas. Pētījums liecina, ka 90% autovadītāju dienā nobrauc ne vairāk kā 100 km un vidējais ikdienā ar automobili nobrauktais attālums ir 46 km. ***

Ford arī parakstījis saprašanās memorandu ar vairākiem citiem autoražotājiem, tādējādi veidojot labāko uzlādes tīklu Eiropā, kura sākotnējais mērķis ir visā reģionā izvietot 400 īpaši ātrās uzlādes stacijas.

Focus Electric ne tikai izceļas ar lielāku nobraucamo attālumu un ātrāku uzlādi, bet ir arī aprīkots ar jaunāko SYNC 3 savienojamības sistēmu, kas autovadītājiem ļauj kontrolēt audiosistēmas, navigācijas sistēmas funkcijas un pievienotos viedtālruņus, izmantojot vienkāršas sarunvalodā lietotas balss komandas, kā arī ir savietojama ar Apple CarPlay un Android Auto™.

Ar MyFord Mobile viedpulksteņu lietotni Focus Electric autovadītāji var izmantot viedpulksteņus, lai pārlūkotu akumulatora stāvokli, vienkārši paskatoties pulksteņa displejā. Lietotne arī palīdz autovadītājiem atrast automobili, to atslēgt un aizslēgt ar tālvadību, pārbaudīt nobraucamo attālumu un saņemt svarīgu informāciju par pēdējo braucienu.

Jauno Ford Focus Electric tagad iespējams pasūtīt Beļģijā, Somijā, Vācijā, Ungārijā, Norvēģijā, Šveicē un Apvienotajā Karalistē.

 

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
msh 23.februāris 2017 23:35
3 1 Atbildēt

Pusstundu kafijot? Optimistiski, vai arī ar to mizu jābrauc sievietei un pie uzlādes aparāta jāsatiek sen neredzēta draudzene... :D

es 24.februāris 2017 9:55
3 1 Atbildēt

32A uzlādes stacija mājās..... Man liekas, ka man ar siltumsūkņa apkuri pieslēgums ir 25A. 32A ir kautkas monstrozs un atbilst nelielai rūpnīcai. Tā nav drukas kļūda?

I 24.februāris 2017 14:09
2 0 Atbildēt

32A NOTEIKTI IR DOMATSA ATRAS UZLADES STACIJAI

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti