"BMW" uzsācis speciāli Ķīnas tirgum radītā 1.sērijas sedana tirdzniecību. Jaunais modelis izstrādāts sadarbībā ar Ķīnas partneriem un ir par 13 cm garāks salīdzinājumā ar mums zināmo 1.sērijas hečbeku.
1.sērijas sedana garums ir 4456 mm – par 2 mm mazāk nekā "Audi A3" sedanam vai 25 mm vairāk nekā 2.sērijas "Coupe", savukārt riteņu bāzes garums (2670 mm) ir analogs 2.sērijas "Active Tourer" modelim.
Motoru piedāvājumā 1,5 litru trīscilindru 136 ZS agregāts, kas tiek uzstādīts bāzes versijai, bet 2,0 litru 231 ZS turbo dzinējs, kas savienojumā ar 8AK var nodrošināt 6,8 sekunžu paātrinājumu līdz simtam un maksimālo ātrumu 250 km/h, tiek iebūvēts sedana topversijai. Šiem agregātiem pa vidu nostājas 2,0 litru motora 192 Zs versija, kas arī tiek kombinēta ar 8AK, kamēr bāzes versijas motora sadarbības partneris var būt tikai automātiskā kārba ar sešām pakāpēm.
Tāpat kā 1.sērijas hečbeks, arī sedans lepojas ar "BMW" modeļiem tradicionālām vērtībām – augstu apdares kvalitāti, mūsdienīgām palīgsistēmām un priekšzīmīgu vadāmību, ieskaitot braukšanas programmu izvēli ar trīs rūpnīcas algoritmiem "Comfort", "Sport" un "Eco Pro".
Neskaitot bāzes versiju, pircējs varēs izvēlēties vēl divas aprīkojuma komplektācijas – "Sport Line" un "Luxury Line".
Pat priekš ķīniešiem standarta 1.sērija ir pārāk maza.