Starts 7.martā - Opel Insignia Grand Sport sākuma cena būs 19 360 € 13

 

Foto: Publicitātes attēls

Opel Baltics | 3.marts 2017 16:38

Pasūtījumu pieņemšana jaunajam Opel flagmanim sāksies 7.martā – Insignia Grand Sport 5-durvju sedans par 19 360 € un Sports Tourer universālis par 20 469 € sākuma cenu.

Jaunākās paaudzes Insignia ir neatvairāma– tā izceļas ne tikai ar eleganti sportisko siluetu un izcilo aerodinamiku (kabrioletam līdzīgajai piecdurvju mašīnai ir tikai 0,26 liels pretestības koeficients), bet arī ar tehnoloģiskajām inovācijām. Jaunā Insignia pārsteidz ar uzlabotu veiklību un ietilpību, kā arī ar lielisku cenas un vērtības attiecību, tāpēc tā ir spēcīgs konkurents arī augstākas klases zīmolu modeļiem. Šī Insignia uzskatāma par jaunu standartu. Jau bāzes versijā tā ir aprīkota ar daudzām vadītāja palīgsistēmām: brīdinājumu par frontālu sadursmi ar gājēju konstatēšanas funkciju, automātisku ārkārtas bremzēšanu, braukšanas joslas šķērsošanas brīdinājumu, joslas saglabāšanu ar automatizēto stūres korekcijas funkciju un distances saglabāšanu no priekšējās automašīnas. Plašais palīgsistēmu klāsts būtiski uzlabo drošību. Pamata versijā iekļauts arī skārienekrāns, kā arī visi jaunie Insignia modeļi ir aprīkoti ar bezatslēgas automašīnas atslēgšanu un iedarbināšanu (“Keyless Open & Start”).

Otrās paaudzes Insignia ir radīta uz jaunas konstrukcijas pamata. Salīdzinot ar iepriekšējo modeli, Grand Sport 5-durvju sedans sver par 175 kilogramiem mazāk nekā tās iepriekšējais sedana modelis, savukārt ietilpīgais Sports Tourer universālis – līdz pat 200 kg mazāk. Ievērojamais svara samazinājums un jaunā, ļoti precīzā stūrēšanas sistēma uzlabo braukšanas dinamiku. Turklāt jaunais Opel flagmanis nokomplektēts ar plašu ļoti efektīvu dzinēju un pret berzi optimizētu transmisiju klāstu, lai uzlabotu braukšanas efektivitāti un samazinātu degvielas izmaksas. Pēc Starptautiski saskaņoto viegldarba transportlīdzekļu testa procedūru (WLTP) datiem degvielas patēriņš Grand Sport pieejamiem attiecīgā tilpuma dzinējiem (benzīns: 1,5 litru Turbo; dīzeļdegviela: 1,6 litru Turbo) ir par trīs līdz desmit procentiem mazāks salīdzinājumā ar līdzvērtīgiem iepriekšējiem modeļiem.

Opel jau 2015. gada decembrī paziņoja, ka uzņēmums turpmākajiem modeļiem nodrošinās patēriņa rādītājus, kas balstīti uz WLTP braukšanas ciklu. WLTP braukšanas cikls stāsies spēkā 2017. gada rudenī un, salīdzinot ar pašlaik izmantoto NEDC (Eiropas Jaunais braukšanas cikls), tas vairāk atbilst patiesajiem braukšanas apstākļiem. Sākot ar jauno Astra modeli, jau no 2016. gada jūnija Opel papildus oficiālajiem NEDC datiem sācis sniegt no WLTP braukšanas cikla iegūto informāciju par CO2 izmešiem un degvielas patēriņu. Tas Opel klientiem dod precīzāku informāciju par viņu automašīnas gaidāmo degvielas patēriņu ikdienā. Atzītu izdevumu, piemēram, Quattroruote žurnāla Itālijā, veiktie testi pierādījuši, ka uz WLTP braukšanas ciklu pamata iegūtā Opel informācija pārāk neatšķiras no reālā degvielas patēriņa ikdienā.

Jauni benzīna motori un uzlaboti dīzeļdzinēji

Jaunā Opel Insignia Grand Sport motoru klāstā pieejams ļoti efektīvs 1,5 litru turbo benzīna dzinējs ar 2 jaudas līmeņiem. Pamata līmeņa dzinēja jauda ir 103 kW/140 ZS (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 7,3 l/100 km, ārpus pilsētas 4,7 l/100 km, jauktā ciklā 5,7 l/100 km; 129 g/km CO2) un 250 Nm griezes moments pie 2 000 līdz 4 100 apgriezieniem minūtē. Spēcīgākajai 122 kW/165 ZS dzinēja versijai (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 7,0 l/100 km, ārpus pilsētas 4,9 l/100 km, jauktā ciklā 5,7 l/100 km; 130 g/km CO2) ir viss, kas nepieciešams, lai tas kļūtu par pieprasītāko no Insignia benzīna motoriem. Salīdzinājumā ar iepriekšējā modeļa jau efektīvo 1,6 litru (125 kW/170 ZS) turbomotoru, jaunais dzinējs saskaņā ar WLTP braukšanas ciklu samazina degvielas patēriņu vidēji vēl par trīs procentiem. 1,5 litru turbopūtes tiešās iesmidzināšanas dzinējam ir lielākais tilpums no visas ultramoderno trīs un četru cilindru Opel mazo benzīna motoru saimes. Jaunais modernais 1,5 l četrcilindrinieks pārsteidz arī ar atsaucīgu reakciju, nospiežot gāzes pedāli, un plašu griezes diapazonu – tās ir divas šiem dzinējiem raksturīgās pazīmes.

Īpašs ir arī jaunās Insignia spēcīgākais benzīna dzinējs. 2,0 litru turbo dzinējs darbojas ar 191 kW/260 ZS jaudu un sniedz maksimālo griezes momentu 400 Nm pie 3 000 līdz 4 000 apgriezieniem minūtē (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 11,5 l/100 km, ārpus pilsētas 7,0 l/100 km, jauktā ciklā 8,6 l/100 km; 197 g/km CO2). 2,0 litru četru cilindru dzinējs ir pieejams kombinācijā ar jauno astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un izsmalcinātu pilnpiedziņas sistēmu ar dalītu vilkmes kontroli –tā ir unikāla funkcija vidējās klases auto segmentā. Šajā augstākā līmeņa pilnpiedziņas sistēmā divi daudzdisku sajūgi aizvieto pierasto aizmugurējās ass diferenciāli; atkarībā no braukšanas apstākļiem tie acumirklī var paātrināt katra atsevišķa riteņa darbību.

Piedāvājums vainagojas ar jaunu manuālo 6-pakāpju pārnesumkārbu populārajiem 1,6 litru dīzeļdzinējiem ar 81 kW/110 ZS (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 4,6 l/100 km, ārpus pilsētas 3,6 l/100 km, jauktā ciklā 4,0 l/100 km; 105 g/km CO2) un 100 kW/136 ZS (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 5,1 l/100 km, ārpus pilsētas 3,9 l/100 km, jauktā ciklā 4,3 l/100 km; 114 g/km CO2) jaudu. Šī manuālā pārnesumkārba ar optimizētu berzes līmeni kombinācijā ar 1,6 CDTI dzinēju ar 81 kW/110 ZS jaudu WLTP braukšanas ciklā ļauj sasniegt vidēji vēl par 10% lielāku degvielas ietaupījumu nekā iepriekšējam modelim.

Opel piedāvājumā ir arī uzlabotais 2,0 litru dīzeļdzinējs ar 125 kW/170 ZS jaudu (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 6,7 l/100 km, ārpus pilsētas 4,3 l/100 km, jauktā ciklā 5,2 l/100 km; 136 g/km CO2).

Visiem Insignia dzinējiem degvielas patēriņš tiks noteikts, balstoties uz turpmāk spēkā esošajiem WLTP braukšanas cikla testiem; gada pirmajā pusē Opel publicēs šo informāciju klientiem paredzētajā mājaslapā opel.lv, tādējādi sniedzot reāliem apstākļiem iespējami tuvinātu informāciju.

 
13 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Abavnieks 5.marts 2017 9:55
7 0 Atbildēt

Autiņš pēc izmēriem tāds pats kā Audi A6, BMW 5 sērija vai MB E klase, bet sākuma cena 2x mazāka! Bāzes aprīkojumā jau ietverti daudzi drošības un komforta aprīkojuma elementi, dizains arī ir OK (manuprāt!), tad minēto konkurentu cenā pusi sastāda maksa par vārdu (vai brendu vai zīmolu)?

kasinsh79 4.marts 2017 21:17
3 0 Atbildēt

Baigi patīk!

Nortel 4.marts 2017 9:09
1 0 Atbildēt

Pie jebkura dīlera var dabūt oficiālu papīru par to, ka mūsu klimatiskajos apstākļos degvielas patēriņš var pieaugt līdz 20 %-tiem.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti