Starts 7.martā - Opel Insignia Grand Sport sākuma cena būs 19 360 € 13

Foto: Publicitātes attēls

Opel Baltics | 3.marts 2017 16:38

Pasūtījumu pieņemšana jaunajam Opel flagmanim sāksies 7.martā – Insignia Grand Sport 5-durvju sedans par 19 360 € un Sports Tourer universālis par 20 469 € sākuma cenu.

Jaunākās paaudzes Insignia ir neatvairāma– tā izceļas ne tikai ar eleganti sportisko siluetu un izcilo aerodinamiku (kabrioletam līdzīgajai piecdurvju mašīnai ir tikai 0,26 liels pretestības koeficients), bet arī ar tehnoloģiskajām inovācijām. Jaunā Insignia pārsteidz ar uzlabotu veiklību un ietilpību, kā arī ar lielisku cenas un vērtības attiecību, tāpēc tā ir spēcīgs konkurents arī augstākas klases zīmolu modeļiem. Šī Insignia uzskatāma par jaunu standartu. Jau bāzes versijā tā ir aprīkota ar daudzām vadītāja palīgsistēmām: brīdinājumu par frontālu sadursmi ar gājēju konstatēšanas funkciju, automātisku ārkārtas bremzēšanu, braukšanas joslas šķērsošanas brīdinājumu, joslas saglabāšanu ar automatizēto stūres korekcijas funkciju un distances saglabāšanu no priekšējās automašīnas. Plašais palīgsistēmu klāsts būtiski uzlabo drošību. Pamata versijā iekļauts arī skārienekrāns, kā arī visi jaunie Insignia modeļi ir aprīkoti ar bezatslēgas automašīnas atslēgšanu un iedarbināšanu (“Keyless Open & Start”).

Otrās paaudzes Insignia ir radīta uz jaunas konstrukcijas pamata. Salīdzinot ar iepriekšējo modeli, Grand Sport 5-durvju sedans sver par 175 kilogramiem mazāk nekā tās iepriekšējais sedana modelis, savukārt ietilpīgais Sports Tourer universālis – līdz pat 200 kg mazāk. Ievērojamais svara samazinājums un jaunā, ļoti precīzā stūrēšanas sistēma uzlabo braukšanas dinamiku. Turklāt jaunais Opel flagmanis nokomplektēts ar plašu ļoti efektīvu dzinēju un pret berzi optimizētu transmisiju klāstu, lai uzlabotu braukšanas efektivitāti un samazinātu degvielas izmaksas. Pēc Starptautiski saskaņoto viegldarba transportlīdzekļu testa procedūru (WLTP) datiem degvielas patēriņš Grand Sport pieejamiem attiecīgā tilpuma dzinējiem (benzīns: 1,5 litru Turbo; dīzeļdegviela: 1,6 litru Turbo) ir par trīs līdz desmit procentiem mazāks salīdzinājumā ar līdzvērtīgiem iepriekšējiem modeļiem.

Opel jau 2015. gada decembrī paziņoja, ka uzņēmums turpmākajiem modeļiem nodrošinās patēriņa rādītājus, kas balstīti uz WLTP braukšanas ciklu. WLTP braukšanas cikls stāsies spēkā 2017. gada rudenī un, salīdzinot ar pašlaik izmantoto NEDC (Eiropas Jaunais braukšanas cikls), tas vairāk atbilst patiesajiem braukšanas apstākļiem. Sākot ar jauno Astra modeli, jau no 2016. gada jūnija Opel papildus oficiālajiem NEDC datiem sācis sniegt no WLTP braukšanas cikla iegūto informāciju par CO2 izmešiem un degvielas patēriņu. Tas Opel klientiem dod precīzāku informāciju par viņu automašīnas gaidāmo degvielas patēriņu ikdienā. Atzītu izdevumu, piemēram, Quattroruote žurnāla Itālijā, veiktie testi pierādījuši, ka uz WLTP braukšanas ciklu pamata iegūtā Opel informācija pārāk neatšķiras no reālā degvielas patēriņa ikdienā.

Jauni benzīna motori un uzlaboti dīzeļdzinēji

Jaunā Opel Insignia Grand Sport motoru klāstā pieejams ļoti efektīvs 1,5 litru turbo benzīna dzinējs ar 2 jaudas līmeņiem. Pamata līmeņa dzinēja jauda ir 103 kW/140 ZS (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 7,3 l/100 km, ārpus pilsētas 4,7 l/100 km, jauktā ciklā 5,7 l/100 km; 129 g/km CO2) un 250 Nm griezes moments pie 2 000 līdz 4 100 apgriezieniem minūtē. Spēcīgākajai 122 kW/165 ZS dzinēja versijai (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 7,0 l/100 km, ārpus pilsētas 4,9 l/100 km, jauktā ciklā 5,7 l/100 km; 130 g/km CO2) ir viss, kas nepieciešams, lai tas kļūtu par pieprasītāko no Insignia benzīna motoriem. Salīdzinājumā ar iepriekšējā modeļa jau efektīvo 1,6 litru (125 kW/170 ZS) turbomotoru, jaunais dzinējs saskaņā ar WLTP braukšanas ciklu samazina degvielas patēriņu vidēji vēl par trīs procentiem. 1,5 litru turbopūtes tiešās iesmidzināšanas dzinējam ir lielākais tilpums no visas ultramoderno trīs un četru cilindru Opel mazo benzīna motoru saimes. Jaunais modernais 1,5 l četrcilindrinieks pārsteidz arī ar atsaucīgu reakciju, nospiežot gāzes pedāli, un plašu griezes diapazonu – tās ir divas šiem dzinējiem raksturīgās pazīmes.

Īpašs ir arī jaunās Insignia spēcīgākais benzīna dzinējs. 2,0 litru turbo dzinējs darbojas ar 191 kW/260 ZS jaudu un sniedz maksimālo griezes momentu 400 Nm pie 3 000 līdz 4 000 apgriezieniem minūtē (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 11,5 l/100 km, ārpus pilsētas 7,0 l/100 km, jauktā ciklā 8,6 l/100 km; 197 g/km CO2). 2,0 litru četru cilindru dzinējs ir pieejams kombinācijā ar jauno astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un izsmalcinātu pilnpiedziņas sistēmu ar dalītu vilkmes kontroli –tā ir unikāla funkcija vidējās klases auto segmentā. Šajā augstākā līmeņa pilnpiedziņas sistēmā divi daudzdisku sajūgi aizvieto pierasto aizmugurējās ass diferenciāli; atkarībā no braukšanas apstākļiem tie acumirklī var paātrināt katra atsevišķa riteņa darbību.

Piedāvājums vainagojas ar jaunu manuālo 6-pakāpju pārnesumkārbu populārajiem 1,6 litru dīzeļdzinējiem ar 81 kW/110 ZS (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 4,6 l/100 km, ārpus pilsētas 3,6 l/100 km, jauktā ciklā 4,0 l/100 km; 105 g/km CO2) un 100 kW/136 ZS (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 5,1 l/100 km, ārpus pilsētas 3,9 l/100 km, jauktā ciklā 4,3 l/100 km; 114 g/km CO2) jaudu. Šī manuālā pārnesumkārba ar optimizētu berzes līmeni kombinācijā ar 1,6 CDTI dzinēju ar 81 kW/110 ZS jaudu WLTP braukšanas ciklā ļauj sasniegt vidēji vēl par 10% lielāku degvielas ietaupījumu nekā iepriekšējam modelim.

Opel piedāvājumā ir arī uzlabotais 2,0 litru dīzeļdzinējs ar 125 kW/170 ZS jaudu (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 6,7 l/100 km, ārpus pilsētas 4,3 l/100 km, jauktā ciklā 5,2 l/100 km; 136 g/km CO2).

Visiem Insignia dzinējiem degvielas patēriņš tiks noteikts, balstoties uz turpmāk spēkā esošajiem WLTP braukšanas cikla testiem; gada pirmajā pusē Opel publicēs šo informāciju klientiem paredzētajā mājaslapā opel.lv, tādējādi sniedzot reāliem apstākļiem iespējami tuvinātu informāciju.

 
Visi komentāri
 
650 3.marts 2017 17:24
0 0 Atbildēt

Stāsts par sākuma cenu ok,tas ir skaidrs- piecu durvju sedanam acīmredzot šis cipars sākas ar komplektāciju "bez durvīm".Tas vien jau ir pluss, ka tagadējiem Sedaniem esotr 5 duris. Iespējams jau nākamgad tie būs ar Vārtiem un Kravas Liftu. Varbūt kāds zin, kad ir gaidāms 1-mais "process" par apzinātu manipulēšanu ar vidējā patēriņa neticamajiem datiem un drukāto ciparu atšķirību reālajā dzīvē?

Nortel 4.marts 2017 9:09
1 0 Atbildēt

Pie jebkura dīlera var dabūt oficiālu papīru par to, ka mūsu klimatiskajos apstākļos degvielas patēriņš var pieaugt līdz 20 %-tiem.

650 4.marts 2017 14:47
0 0 Atbildēt

Tas papīrs var noderēt vienīgi tad, ja tu kādam gribi pierādīt kāpec esi noteicis tavā pārziņā esošam auto lielāku vidējo patēriņu, nekā rakstīts publiski pieejamos datos. Piem, te šajā "kareivīgajā" reklāmā šādas atrunas nav.Es pat nevaru iebraukt, kas tas par vellu ir tas pieminētais "piecu durvju Sedans". Ja pērku šo auto privāti priekš sevis- tā 2l/100 reālā starpība man var krietni sabojāt garastāvokli.

Nortel 4.marts 2017 17:12
0 0 Atbildēt

Tas ir sedans, kam bagāžnieka vāks veras kopā ar stiklu. Liftbeks.

650 4.marts 2017 17:43
0 1 Atbildēt

Jaaja, okok, ir labi;) Kādreiz sedans bija sedans un liftbeks bija nevis sedans bet gan liftbeks. Tagad ir citi laiki. Nākamais būs "sedans" kuram vel atsevišķi aizmugurējo stiklu var pacelt/atvērt.Kādreiz krieviem bija bobiks- t.i.sedan-universāl-liftbeks-kabriolets, kuram pie kam dažām modifikācijām varēja pacelt arī Priekšējo vējstiklu.

Šis te konkrētais vecas mazdas un kadiljaka hibrīdbrīnumkrustojums manis pēc kaut lai 8-doorsedans saucas ;D

Nortel 4.marts 2017 17:13
0 0 Atbildēt

A liftback is a broad marketing term for a hatchback where the rear cargo door is more horizontal than vertical, with a sharply raked or fastback profile.In comparison with the hatchback the back opening area is more sloped and longer and is lifted up to open, offering more luggage space. Very similar is the "fastback". Liftback and fastback are often misused. A fastback is described as a hatchback where the rear cargo door flows down continuously from the roof of the car and most of the time isn't as raked as the liftback.

kasinsh79 4.marts 2017 21:17
3 0 Atbildēt

Baigi patīk!

Abavnieks 5.marts 2017 9:55
7 0 Atbildēt

Autiņš pēc izmēriem tāds pats kā Audi A6, BMW 5 sērija vai MB E klase, bet sākuma cena 2x mazāka! Bāzes aprīkojumā jau ietverti daudzi drošības un komforta aprīkojuma elementi, dizains arī ir OK (manuprāt!), tad minēto konkurentu cenā pusi sastāda maksa par vārdu (vai brendu vai zīmolu)?

msh 5.marts 2017 22:47
0 0 Atbildēt

Diez vai tāds pats - šis tomēr konkurē ar passātu, nevis tevis nosauktajiem - tie trīs ir platāki un bik garāki. Tevis nosauktās trīs mašīnas izmanto dārgākus dzelžus - piemēram, daudzsviru piekares - kamēr baidos ka arī no jaunās insignijas, tāpat kā no iepriekšējās, savus sveicienus ar makfērsona statnēm sūta Opel Ascona - nu tāpat kā jaunā ahūni modernā astra no astoņdesmito gadu kadeta piekarē atšķiras ar pakaļas tilta stabilizatoru, un pa lielam arī viss - divi no tiem trijiem izmanto pakaļas bezpiedziņu, tātad atsevišķa kārba, diferis, kardāns.

Bet, protams, daļēji tev ir taisnība - arī par brendu ir jāmaksā.

msh 5.marts 2017 22:55
0 1 Atbildēt

Tur ruselheimā kāds ir bijis ar labu humora izjūtu - "Grand sport" un "sports tourer" :D Ja vēl tie krutie nosaukumi būtu pietaupīti komplektācijai ar niknāko ļurbo benzīnu, tad varētu vēl tikai pasmīnēt.

Man patīk tā frāze ka šitentā insignija esot tur visādu iemeslu dēļ spēcīgs konkurents premiumam. Ir jā, rietumu pircēju rocības krišanās dēļ. Deviņesmitajos gados un nulto sākumā opelis ražoja lētu wannabe BMW/MB - omegu - kuram to vajadzēja? Fordelis izbeidza skorpi, un opelis omegu, jo nevienam tādu mašīnu - lētu wannabeBMW - nevajadzēja, jo priekš kam ņemt kaut ko līdzīgu BMW, ja var ieķert līzē īstu BMW. Kā tad nu lai tagad mašīna, kura no BMW piektās sērijas ir tehnoloģiski un konstruktīvi tālāk kā zeme no mēness, spētu konkurēt uz ko citu, nevis pircēju rocības līmeni, ja omega, kura no E34 bembija nemaz tik daudz neatpalika, nespēja.

Nortel 6.marts 2017 9:16
0 0 Atbildēt

Opelim bija Omega Lotus, kas tajos gados pogāja ārā visas emkas un amg.

www.youtube.com/watch?v=XPhdwVT7rvM

msh 6.marts 2017 18:14
0 0 Atbildēt

Nu protams, bija, bet atkal - nevienam to nevajadzēja...

650 6.marts 2017 14:59
0 0 Atbildēt

Lieta ir vnk iekš tā, ka (manuprāt) raksta autors ir orientējis savu garadarbu uz to ka galvenokārt t.s. "lochi" to lasīs.Paņemem atveram DE opel oficiālo lapu- tur nav ziņu par "piecdurvju sedanu";D,,nedz arī tur ir 19tke cenas par "sākuma" versiju. Tur ir visi 25k.Acīmredzot, LV opel dīleriem kko dod par pus-velti, tikai žēl ka par ieekonomēto summu nevar ievietot savā lapā nedz pienācīgu info nedz arī kādu skaistu konfiguratotru kā de. lapā.Tā lai starplaikā starp "oh un aahh cik skaisti.." varam sakonfigurēt un secināt, ka viss ir "kā jau parasti" un ka normālā komplektācijā un izskatā tas štrunts mums izmaksās vismaz tos pašus 45e, ko visi citi pārējie viņa priekš- un pakkaļ- gājēji.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Puisēnu glābj mugursoma (+ VIDEO)

Puisēns piedzīvo šausminošu sadursmi ar vieglo automobili, taču šķiet, ka viņu būs paglābusi skolnieku mugursoma. Lasīt vairāk

 

Pie ASV krastiem apgāzies kravas kuģis ar 4000 automobiļiem 14

Atlantijas okeānā, Austrumkrasta tuvumā apgāzies kravas kuģis ar aptuveni 4000 jauniem Hyundai un Kia automobiļiem. Lasīt vairāk

 

Pauls Jonass izcīna ceturto vietu kvalifikācijā

Latvijas vadošais motokrosa braucējs Pauls Jonass no "Rockstar Energy Husqvarna" komandas sestdien izcīnīja augsto ceturto vietu sezonas pēdējā posma - Ķīnas "Grand Prix" - kvalifikācijā prestižākajā MXGP klasē. Lasīt vairāk

 

Frankfurtē prezentēts apvidus auto ar izbīdāmu kāpurķēdi (+ VIDEO) 11

Ramsmobile, amerikāņu uzņēmums ar krievu saknēm, Frankfurtē iepazīstināja ar apvidus auto Protos RM-X2. Ražotājs uzskata, ka viņu automobilis spēj pārvietoties pat vissmagākajos bezceļos, kur tam palīdzēs centrā novietota kāpurķēde ar hidraulisko pievadu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti