Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Francijas autoražotājs PSA (Peugeot, Citroen) nopērk "Opel" 12

 

Peugeot 3008 Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 6.marts 2017 9:32

Francijas autobūves kompānija "Groupe PSA" pirmdien paziņoja, ka iegādājas ASV autoražotāja "General Motors" Eiropas struktūrvienību, kurā ietilpst "Opel" un "Vauxhall" zīmoli.

Darījuma summa veido 1,3 miljardus eiro.

Tāpat PSA norādīja, ka kopīgi ar Francijas banku "BNP Paribas" iegādāsies GM Eiropas finanšu pakalpojumu biznesu par 900 miljoniem eiro, tādējādi šī darījuma summai kopumā sasniedzot 2,2 miljardus eiro.

Pārņemšanas darījums aptver sešas montāžas rūpnīcas un piecas automašīnu detaļu ražotnes, kā arī aptuveni 40 000 darbinieku.

PSA jau februāra sākumā paziņoja, ka uzņēmums ir ieinteresēts pārņemt GM ar zaudējumiem strādājošo Eiropas struktūrvienību "Opel".

Lielbritānijā "Opel" automašīnas tiek tirgotas ar "Vauxhall" zīmolu.

PSA vadītājs Karloss Tavaress pirmdien norādīja, ka uzņēmums apņēmies turpināt īstenot "Opel" attīstību un paātrināt tā atlabšanu.

 

Opel Mokka Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
rt 6.marts 2017 9:56
0 7 Atbildēt

Opelim beidzot parādīsies kvalitāte?

viencexperc 6.marts 2017 12:10
5 0 Atbildēt

opeļiem problēmas ar zīmolu nevis kvalitāti.

Cik man sanāca darīšana ar opeļiem un cik es dzirdēju atsauksmes, neviens īpaši nesūdzas. Bet zīmola imidžs gan ir cietis no kadet un ascona laikiem....

Varu izstāstīt gadījumu par vienu uzņēmumu, kuram bija divas mašīnas - viens jauns opelis un viena jauna toyota. Garantijas laikā opelis trīs reizes bija servisā ar visādiem sīkumiem - piemēram, lukturim pazuda hermētiskums un tas aizsvīda. Bet Toyota bija tikai vienu reizi, bet ne ar sīkumu. Brauca, iedegās lampiņa - check engine un viss, nomira. Garantijas laikā. Tāpēc opeļa 3 sīkumi pret vienu lielu toyotas defektu, manuprāt, ir līdzīgi. Sevišķi tāpēc, ka viens ir - "fū"- opelis, bet otra "kvalitatīva" toyota.

Un ja mēs pieņemam, ka cilvēks nopērk jaunu auto un nolemj aizbraukt uz Spāniju, tad tā nomiršana ceļā sanāks daudz sāpīgāka, kā aizsvīdis lukturis.

as 6.marts 2017 10:54
1 1 Atbildēt

Frančiem ir kvalitāte? Neesmu lietojis, nezinu

viencexperc 6.marts 2017 12:02
0 0 Atbildēt

kur pižikiem ir nauda?

Abavnieks 6.marts 2017 12:48
1 1 Atbildēt

Jautājums pilnīgi vietā! Vēl kādus 3 gadus atpakaļ, Peugeot, lai izbēgtu no nemitīgajiem zaudējumiem un bankrota draudiem, pārdeva daļu savu akciju ķīniešiem! Vai tagad ķīnieši caur Pežo ģimeni sāk izpirkt Eiropu?

Abavnieks 6.marts 2017 12:41
1 1 Atbildēt

Un franči, lai gūtu peļņu no visa šī darījuma, pieliks pie Opel auto cenas kādus 20%. Varbūt pat vairāk, jo kā iepriekšējos rakstos varējām lasīt, tad Insignia, vienas klases auto ar A6, BMW 5, MB E klasi (Opel gan bez "premium" piedēkļa), maksāja 2x lētāk.

iAuto 6.marts 2017 14:25
0 0 Atbildēt

Tad jau "Eiropas Gada auto 2017" būs attēlā redzamais Peugeot 3008!

iAuto 6.marts 2017 14:25
0 0 Atbildēt

Atstājot aiz sevis Nissan Micra

kasinsh79 6.marts 2017 19:03
2 1 Atbildēt

Cerēsim, ka franču ražotājs paņems labāko no Opel tehniskās uzticamības (un otrādi).

Lietoju teju jaunu Peugeot. Uz ceļa neesmu palicis ne reizi, bet arī nervus viss tas bagātīgais aprīkojums man pačakarējis ne reizi vien. Un, kur nu vēl tas tizlais automāts, kādu vairs nekad mūžā redzēt negribu.

felix65 6.marts 2017 20:04
1 0 Atbildēt

Tagad varēs konstruēt dažādas jautras abreviatūras- PSOVA, VOSPA, OSPAV u.t.t.

Ha 7.marts 2017 10:21
1 1 Atbildēt

Bija Opelis - tapa Peželis

jopciks 8.marts 2017 5:54
1 1 Atbildēt

fakinie pranči lien kā sūdainas sliekas visur. paši nejēdz ne sūda no autiņiem, bet lūk opeli grib pārņemt. svoloču banda.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sabiedrība ceļ trauksmi par OCTA grozījumiem: ManaBalss iniciatīva savāc jau gandrīz 2000 parakstu trīs stundu laikā 16

Jaunās prasības par obligātu OCTA polises iegādi visiem reģistrētajiem transportlīdzekļiem, neatkarīgi no to izmantošanas, ir izraisījušas plašu sabiedrības neapmierinātību. Saskaņā ar likuma grozījumiem, kas stāsies spēkā 23.decembrī, OCTA būs jāiegādājas pat tiem transportlīdzekļiem, kas netiek izmantoti un stāv garāžās vai pagalmos. Lasīt vairāk

 

Kā pasargāt dzinēju no priekšlaicīgas aizdegšanās? 13

Tiekšanās pēc energoefektivitātes un izmešu mazināšanas mudina automašīnu ražotājus izstrādāt arvien mazākus dzinējus. Turbokompresora tehnoloģija nodrošina, ka mazāka tilpuma dzinējs var būt tikpat jaudīgs. Tomēr mazam dzinējam bez pareizās apkopes draud liela problēma – priekšlaicīga aizdegšanās. Lasīt vairāk

 

Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO) 8

Komentārā teikts, ka Škoda vadītājs saduras ar priekšā braucošo Audi, novirzās no kursa un uzbraucot zaļajai zonai, kas nostrādā kā tramplīns, pārlido apstādījumam un nonāk uz ielas, kur kustība virzās uz pretējo pusi. Lasīt vairāk

 

Pētījumā atklāts: palielinoties spēkrata nobraukumam, pieaug odometra "attīšanas" un bojājumu skaits 8

Nobraukums ir viens no galvenajiem transportlīdzekļa nolietojuma rādītājiem, tādēļ daudzi šoferi uz to paļaujas, pērkot automašīnu. Taču ne vienmēr šis skaitlis ir precīzs - it īpaši vecākiem automobiļiem. Spēkrata kalpošanas mūža gaitā veiktais kilometru skaits tiek fiksēts odometrā. Krāpnieki bieži cenšas manipulēt ar tā datiem, lai maldinātu pircējus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti