Ženēva 2017 - septiņvietu "Tiguan" (+ foto) 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen Baltija | 7.marts 2017 9:41

Jaunais Tiguan Allspace ir vēl ietilpīgāka pārdotākā Volkswagen apvidus auto Tiguan versija, kura Eiropas pirmizrāde notiks šonedēļ 87. Ženēvas Starptautiskajā autoizstādē.

Jaunais Tiguan Allspace ir plašs ģimenes auto, kura standarta piecas sēdvietas var papildināt ar vēl divām. Tam ir par 109 mm garāka riteņu garenbāze un 215 mm papildu korpusa garums. Vairāk pasažieriem, vairāk bagāžai un vēl lielākai daudzveidībai.

Volkswagen modeļu klāstā Tiguan Allspace ierindojas starp iecienīto, “klasisko” Tiguan modeli un premium klases apvidus modeli Touareg. Ir vērts pieminēt, ka Tiguan Allspace bagāžas nodalījuma tilpums ir līdz 760 litriem, tādēļ tā ir ļoti pievilcīga izvēle tiem autovadītājiem un ģimenēm, kurām vietas trūkuma dēļ kādreiz nācās izvēlēties minivenu. Piepildot Tiguan Allspace no jumta līdz pat priekšējiem sēdekļiem, tā ietilpība ir iespaidīga — 1920 litri.
Tiguan Allspace, līdzīgi kā “klasiskajam” Tiguan, priekšējai daļai var izvēlēties on-road jeb pilsētas un off-road jeb bezceļu versiju. Off-road versiju var pasūtīt, izvēloties “bezceļa komplektu”, ko papildina īpaša dzinēja zemkorpusa aizsardzība līdz pat buferim, kas noderēs, dodoties izbraucienos ārpus pilsētas. “Bezceļa komplektā” automašīnas priekšpusē ir par septiņiem grādiem pacelts priekšējās pārkares leņķis.

Tiguan Allspace standarta komplektācijā ietilpst jumta reliņi, un kā papildu aprīkojumu ir iespējams izvēlēties arī 870 x 1364 mm lielu atveramo panorāmas jumtu. Turklāt auto jumtam ir ievērojami atšķirīgs dizains – plūdlīniju vietā pirmoreiz tiek izmantotas izteikti strukturālas līnijas. Tās sākas priekšpusē un gareniski caur jumtu stiepjas līdz pat aizmugurei.

Jaunā Tiguan Allspace standartaprīkojums ietver paplašinātas funkcijas. Pat Trendline pamatversijā ir tādas ekstras kā jumta reliņi (melnā krāsā), radio sistēma Composition Colour Media System ar iestrādātu tālruņa brīvroku sistēmu (tālrunis un USB saskarnes), daudzfunkciju stūre, izsmalcināti trapecveida elementi gaisa izkliedētājā un pielāgojams bagāžnieka dziļums. Comfortilne aprīkojuma līnijas (tai skaitā elektroniski plūdlīnijai atbilstoši sudraba jumta reliņi) un Highline (līdzīgs Comfortline, taču ar LED priekšējiem lukturiem un bezatslēgas aizslēgšanas un palaišanas sistēmu) ir vēl lielāks solis uz priekšu. Turklāt pirmo reizi apvidus automašīnas sēriju papildinās ar žestiem vadāmā jaunās paaudzes informācijas un izklaides sistēma Discover Pro.

Tiguan Allspace jaudas diapazons ir no 110 kW/150 ZS līdz pat 176 kW/240 ZS (“klasiskajam” Tiguan — no 85 kW/115 ZS). Baltijā automašīnas būs pieejamas 2017. gada trešajā ceturksnī.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 7.marts 2017 10:03
0 0 Atbildēt

Pārsteigums, ka kāds modelis tiek palielināts, nevis samazināts.

rt 7.marts 2017 18:28
0 0 Atbildēt

Acīmredzot tavas eksperta spējas un zināšanas ir palikušas pagājušajā gadsimtā. Tagad ikviens attīstīto valstu autobūves modelis ir ar tendenci palikt lielāks no modeļa uz modeli. Tas nav tavs iecienītais ķīniešu 1:43, kas saraujās. Dzinēji paliek mazāki, kas ļauj motora starpsienu pārnest vairāk uz priekšu. Bagāžas nodalījumi samazinās, ļaujot aizmugurējo sēdekļu rindu pārnest vairāk uz aizmuguri. Saloni paliek lielāki un komfortablāki. Kartupeļus un cementu jau sen vairs ar šādiem auto nevadā.

feciic 7.marts 2017 11:52
0 0 Atbildēt

Liekam liekam tik sēdekļus 3 rindās un sēdinam viņos mazus mazus cilvēciņus.

Kāda jēga no tām septiņām vietām jo pat daudz lielākos auto tās papildus vietas ir izmantojamas tikai īslaicīgi vai bērniem?

Stīgu Jānis 7.marts 2017 12:02
0 0 Atbildēt

Tagad tā ir modes lieta, tātad jābūt. Tāpat kā agrāk nevienam nevajadzīgie multimediju ekrāni priekšējo sēdekļu atzveltnēs. Paies laiks - nāks atkal kas cits vietā...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti