Līdz pat 22,6 miljoni dolāru - nosauktas vadošo autobūves uzņēmumu vadītāju algas 3

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 6.aprīlis 2017 12:31

Apkopojot 2016.gada statistiku, izrādījies, ka vislielāko atalgojumu pērn saņēmusi amerikāņu koncerna General Motors vadītāja Marija Barra.

Viņas kopējie ienākumi salīdzinājumā ar 2015.gadu pieauguši par 30%, sasniedzot 22,6 miljonus dolāru. Otro vietu pelnošāko top-menedžeru vidū ieņem Ford kompānijas vadītājs Marks Filds, kurš nopelnījis 22,1 miljonu dolāru, bet trešo – Fiat/Chrysler koncerna boss Serdžio Markione ar 9,9 miljoniem dolāru.

Vismazākā alga no visiem autobūves uzņēmumiem ir Tesla Motors vadītājam (un īpašniekam) Īlonam Maskam, kurš sev atļāvies izmaksāt vien 38 000 dolārus gadā.

Marija Barra GM koncerna vadībā stājās 2014.gadā, uzreiz saņemot par 60% lielāku atalgojumu nekā viņas priekštecis Dens Akersons, kurš devās pensijā.

 

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
GM 6.aprīlis 2017 12:45
5 1 Atbildēt

nesaprotu un laikam nekad nesapratīšu šo pārmērību jēgu

erd 6.aprīlis 2017 14:57
2 0 Atbildēt

Ka tad protams ka var atlauties sadus ienakumus jo auto pasizmaksa ir 50% no to pārdošanas summas,,,,,

viencexperc 6.aprīlis 2017 13:03
1 0 Atbildēt

Īlons Masks saņēma 3000 usd mēnesī.

Bet TESLA darbinieki arī saņem mazākās algas - no 17-21 USD stundā. ( Citās autorūpnīcās algas ir aptuveni 25 USD stundā).

Varētu pateikt kādu sliktu vārdu, bet ja mēs skatamies, ka TESLA ir viena no jaunākajām autokompānijām, un tur ir nedaudz savādāka specifika nekā PAYPAL ( Masks ir tās dibinātājs), tad atliek novēlēt tikai veiksmi.

Varbūt ar model 3 uzlabosies situācija?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 33

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti