Amerikāņu luksusa zīmols "Cadillac" gatavojas sedana "XTS" pirmizrādei. Tā plānota šogad un, visticamāk, notiks tuvākajā laikā, jo jaunā modeļa attēli jau publicēti Ķīnas medijos.
Zināms, ka jaunās paaudzes "XTS" sedana pamatā ir E2XX platforma (līdz šim Epsilon II), kas sola modernākus tehniskos risinājumus. Jaunievedumu skaitā būs deviņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, kas aizvietos līdz šim izmantoto sešu pakāpju AK, kā arī modernizēts sešu cilindru benzīna motors ar 3,6 litru tilpumu. Pašreizējās paaudzes modelī tas attīsta 304 Zs, bet jaunās paaudzes "XTS" to aizvietos modernāks agregāts no "Buick LaCrosse", kas attīsta 310 Zs.
Piedāvājumā saglabāta arī "XTS Vsport" jaudīgā modifikācija, kas var palepoties ar 410 Zs.
"Cadillac" interese par Ķīnas tirgu ir gluži likumsakarīga – 2017.gada pirmajos trīs mēnešos amerikāņu zīmols tur pārdevis 39 414 eksemplārus, kas ir puse no visa (78 649) pirmajā ceturksnī realizēto "Cadillac" skaita.
Izvēle skaidra. Es saprotu ķīniešus.
Vai nopirkt tādu zvēru, vai kaut kādu pseidoprēmiumu, piemēram audi. Bet tādā cenā audi būs ar logu atveramiem kloķīšiem, arhaistisku krēslu regulēšanu, ar mehānisko spoguļu regulēšanu, kā arī tādā cenā audi būs pat bez aizmugures kameras un citām lietām. Bet visi saprot, ka komunistiskajiem eiropiešiem prēmium modelis asociējas ar manuāliem kloķīšiem, kādus japāņi un amerikāni netaisīja jau no 90-to gadu sākuma. Citiem vārdiem - ja gribi labu cenas un performances attiecību, tad protams, ka kadillaks.