Čehijas autobūves kompānija "Škoda" nolēmusi veikt izmaiņas savā modeļu gammā un subkompakto hečbeku "Citigo" aizstāt ar līdzīgu izmēru krosoveru.
Par to intervijā žurnālistiem paziņojis "Škoda" automobiļu tirdzniecības daļas vadītājs Peters Solncs, kur norādījis, ka, neraugoties uz mazā pilsētas hečbeka nebūt ne slikto noietu, pieprasījums pēc šī segmenta modeļiem pastāvīgi rūk. Tas nozīmē, ka kopš 2011.gada ražotais "Citigo", kas modernizāciju piedzīvoja 2016.gadā un arī šogad, savu otro paaudzi nemaz nesagaidīs.
Tā vietā čehu kompānijas konstruktori pievērsīsies krosoveru gammas paplašināšanai, šī iemesla dēļ atliekot darbu pie pikapa projekta, kas bija iecerēts kā pārzīmolots "Volkswagen Amarok" Austrālijas un Dienvidāfrikas tirgiem.
Par to, kad "Škoda" jaunais krosovers varētu nonākt tirgū, informācijas pagaidām nav.
Šobrīd "Škoda" piedāvājumā ir divi krosoveri: 4,70 m garais "Kodiaq" un 4,38 m garais "Karoq"
Piekrītīšu zemesgrāmatai, kas tā pār stulbu modi uz krosoverjiem, ir bijis iespēja izbraukt ar daudziem -VISSI vadamības ziņa atpaliek no līdziga izmēra un klases parastās mašīnas un lielākoties, ne ar ko neizceļās ar caurgājamību, protams ir daži izņēmumi. Vēl krosoveros īpaši mazajos ir plaši izplatīti ergonomikas kasjaki.
Kautkur bija pētijums ka tikai 20% krosoveru īpašnieku
tos pielieto bezceļa apstākļos, tad rodas jautājum kam pārējiem 80% vajadzīgs (visurgājējs).
Un vēl gribētu atrast statistiku cik procentu krosoveru tiek pirki ar pilnpiedziņu un cik ar monopiedziņu (bomž kompļekt).
Pilsēta parkojoties arī nav jābaidās no apmalēm ir jāmāk braukt!