"Škoda" mini hečbeku "Citigo" aizstās jauns mini krosovers 14

 

Škoda Citigo Foto: Publicitātes foto

iAuto | 8.jūnijs 2017 11:32

Čehijas autobūves kompānija "Škoda" nolēmusi veikt izmaiņas savā modeļu gammā un subkompakto hečbeku "Citigo" aizstāt ar līdzīgu izmēru krosoveru.

Par to intervijā žurnālistiem paziņojis "Škoda" automobiļu tirdzniecības daļas vadītājs Peters Solncs, kur norādījis, ka, neraugoties uz mazā pilsētas hečbeka nebūt ne slikto noietu, pieprasījums pēc šī segmenta modeļiem pastāvīgi rūk. Tas nozīmē, ka kopš 2011.gada ražotais "Citigo", kas modernizāciju piedzīvoja 2016.gadā un arī šogad, savu otro paaudzi nemaz nesagaidīs.

Tā vietā čehu kompānijas konstruktori pievērsīsies krosoveru gammas paplašināšanai, šī iemesla dēļ atliekot darbu pie pikapa projekta, kas bija iecerēts kā pārzīmolots "Volkswagen Amarok" Austrālijas un Dienvidāfrikas tirgiem.

Par to, kad "Škoda" jaunais krosovers varētu nonākt tirgū, informācijas pagaidām nav.

Šobrīd "Škoda" piedāvājumā ir divi krosoveri: 4,70 m garais "Kodiaq" un 4,38 m garais "Karoq"

 

Škoda Kodiaq

Škoda Karoq

 
Visi komentāri
 
Zemesgramata 8.jūnijs 2017 11:53
3 1 Atbildēt

Drīz vairs nevarēs nopirkt normālus auto. Visi ražos tikai krosoverus.

msh 8.jūnijs 2017 12:31
1 0 Atbildēt

Daļēji tev taisnība, bet no otras puses - tā kā tas vārds patlaban ir modē, tad par šķērsotājiem mēdz nosaukt arī parastas, piepaceltas mašīas, nu reku, piemēram, škodas jetiju, kur man nekādīgi neizdodas ieraudzīt neko citu kā nedaudz piepaceltu golfa klases mašīnu - vēl šorīt blakus tādam stāvēju - golfs ar normālu augstumu un no hečbeka atšķiras tikai ar stāvo aizmuguri...

felix65 12.jūnijs 2017 10:31
0 0 Atbildēt

Savukārt Amerikā būs Up pikapi. Iekraut neko vairāk par pi...pi nevarēs, bet ja darbaļaudis prasa...

DALJNOBOJS 8.jūnijs 2017 17:16
6 3 Atbildēt

Piekrītīšu zemesgrāmatai, kas tā pār stulbu modi uz krosoverjiem, ir bijis iespēja izbraukt ar daudziem -VISSI vadamības ziņa atpaliek no līdziga izmēra un klases parastās mašīnas un lielākoties, ne ar ko neizceļās ar caurgājamību, protams ir daži izņēmumi. Vēl krosoveros īpaši mazajos ir plaši izplatīti ergonomikas kasjaki.

Kautkur bija pētijums ka tikai 20% krosoveru īpašnieku

tos pielieto bezceļa apstākļos, tad rodas jautājum kam pārējiem 80% vajadzīgs (visurgājējs).

Un vēl gribētu atrast statistiku cik procentu krosoveru tiek pirki ar pilnpiedziņu un cik ar monopiedziņu (bomž kompļekt).

Pilsēta parkojoties arī nav jābaidās no apmalēm ir jāmāk braukt!

msh 8.jūnijs 2017 18:39
0 0 Atbildēt

Nē nu, ar tām apmalēm ir vienkārši - ražotāji, atkal modes dēļ, ir uztaisījuši mašīnas ar tizlas formas buferiem, un materiāls arī tizls un viegli satraumējams, un tā nu šķērsotājs ir jāpērk lai varētu braukt tikpat bezrūpīgi kā varēja ar mašīnām, kas bija ražotas līdz kādu deviņdesmito gadu vidum.

Zemesgramata 8.jūnijs 2017 21:17
2 0 Atbildēt

Materiāls ir taisīts plāns, lai būtu lētāks un detaļu ražotājiem būtu aftermarket apgrozījums. Mūsdienās auto nerada entuziasti vai inženierijas ģēniji, ka piemēram tas pats Lī Iakoka, kurš radīja Mustang un izglāba Chrysler no bankrota. Mūsdienās auto rada mārketinga hipsteri un ekonomikas cilvēki. Paņemam par piemēru paņemšu Hyunday I20. Pirmajai paaudzei bija viena modifikācija,viss. Tagad jaunajam ir versija ar melnām plastasām un augstakiem amortizatoriem. Pilnīgi nekādas originalitātes

VWfans 8.jūnijs 2017 21:30
0 0 Atbildēt

Šī versija saucas stilīgi - Hyundai-i20 Active.

msh 8.jūnijs 2017 22:40
0 0 Atbildēt

Problēma ir ne jau biezumā, bet pašā materiālā - tā kā mode pieprasa buferim, detaļai, kuras funkcija ir AMORTIZĒT triecienus, būt vienā krāsā ar virsbūvi un arī formā ar to saplūst, tad šī detaļa ir uztaisīta no trauslas plastmasas, poliuretāna vietā, un šīs detaļas pamatfunkcija atmesta.

Jebkurā gadījumā, primārā problēma ir forma, nevis materiāls - paskaties uz astoņdesmito/deviņdesmito pirmās puses VAGmobīļu [pāris sportiskos modeļus atmetot][citiem ražotājiem noteikti arī, man tik šie pirmie nāk prātā :) ] purna formu profilā, un padomā kam jānotiek, lai buferi atsistu pret bordu. Materiāls tur līdz tikai tad, ja ir sanācis nolohoties.

8.jūnijs 2017 19:26
0 1 Atbildēt

es arī neesmu sajūsmā par krosoveriem, tak mana personīgā statistika liecina, ka 6 gadu laikā, braucot ar Golf, 2x esmu pārsitis karteri - uz mūsu vietējās nozīmes zemes ceļiem, ja kas

VWfans 8.jūnijs 2017 19:35
4 3 Atbildēt

Es 21 gada laikā, braucot ar Golfu, Vento, vēl vienu Vento, Merivu, Fabiju un Jazz, ne reizi neesmu pārsitis karteri. Manuprāt, ir jādomā, cik ātri kurā vietā brauc - ne visur un vienmēr pa grants ceļiem var braukt ātri!

Zemesgramata 8.jūnijs 2017 19:42
1 0 Atbildēt

Reiz man priekšā braucoša sieviete savam Golf 4 pārsita karteri, melna strīpa aiz viņas palika. :D

Par cik agrāk dzīvoju pie tā traģiskā Bauska -Brunava ceļa, tad esmu iemācījies braukt pa bedrēm.

8.jūnijs 2017 20:55
0 0 Atbildēt

man kā reizi Golf 4 arī ir un zemes ceļiem tas savas zemās apakšas dēļ nav piemērots - zinu vēl dažus kam nepaveicās līdzīgi man

msh 8.jūnijs 2017 22:41
0 0 Atbildēt

Nu tad pacel to mašīnu...

9.jūnijs 2017 8:10
0 0 Atbildēt

Tā vietā izvēlējos Kasko ar 100 eiro pašrisku un - paliku ar garu degunu jeb citiem vārdiem sakot - zaudējumi par sasisto karteri pilnībā no manas kabatas

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 29

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 2

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti